Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nær døden-opplevelse. Husk hjelm!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-07, 14:22   #1
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Nær døden-opplevelse. Husk hjelm!

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Ja, det har jeg tenkt på mer enn en gang!

Ja, og ikke bare en, men flere!

Gammel 12-04-07, 14:23   #2
lil'c
Passiv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Nær døden-opplevelse. Husk hjelm!

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Ja, og ikke bare en, men flere!

Vi er priviligerte

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 14:27   #3
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nær døden-opplevelse. Husk hjelm!

Gulp.
Jeg må innrømme jeg tenkte på det et par ganger når jeg suste av gårde i skjørt på scooteren min i Oslo. Ikke særlig deilig å tryne da i 50 kmt. Uff. Godt jeg har lagt fra meg hele scooterkjøringen.

Mim: God bedring. Håper du ikke blir verre i nakke osv.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 14:31   #4
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Godt du brukte hjelm Mim, sånn at du fortsatt er hel og pen og smart.

Og så må du få deg ny hjelm. Jeg tenkte en slik:

Gammel 12-04-07, 20:31   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å fy! Takk og lov du hadde hjelm, Mim!

Gammel 27-04-08, 10:32   #6
Left
Passiv

Standard

Der fikk jeg meg en skikkelig påminnelse ja. Jeg liker ikke å bruke hjelm, men prøver å gå foran som et godt eksempel for barna mine. Vel - nå skal jeg ALDRI vurdere å droppe den!

I verste fall kunne du ligget i koma på et eller annet sykehus nå
Eh...kanskje ikke nå, men for ett år siden

Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 10:36   #7
Pio
Har ponny, ønsker høyhest

Pio sin avatar

Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Jeg leste heller ikke dette før nå, og synes det er helt utrolig at det gikk så fint.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:10.