|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Du vinner 5 millioner i Lotto
Jeg hadde jo ikke jo ikke jobbet redusert i alle år framover, men et par år til ungene hadde klart seg mer selv hadde jeg glatt investert i.
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du vinner 5 millioner i LottoHadde tatt med kjæresten og mine dine barn, og reist på en herlig ferietur.
|
|
|
#3 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du vinner 5 millioner i LottoSom noen sier her, så er jo ikke fem mill. så mye i dag. Eneboligpris +/- i sentrale strøk i bartebyen.
|
|
|
#4 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Jeg er også litt forundret over det. Hovedgrunnen for å fortsette i jobben er jo det at jeg elsker jobben min, kollegaene mine og ikke minst det å bruke hodet. Jeg blir lat av å gå hjemme og hadde garantert utviklet en alvorlig depresjon. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Men det er jo ikke bare snakk om å enten gå hjemme eller jobbe fullt. Jeg hadde nok ikke valgt å være helt hjemme med mindre jeg vant ekstreme summer (da hadde jeg jobbet frivillig med noe jeg brant for, og reist mye uten å være bundet til fastsatte ferieuker osv), men jobbet redusert for å få mer utav hverdagen og ikke bare jobb. Som du sier så elsker du jo jobben din, da skjønner jeg jo at du ser helt annerledes på det. Det er det jo langt ifra alle som gjør, dessverre.
|
|
|
#6 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Nei, men hadde ikke jeg trivdes i jobben min så hadde jeg ikke blitt i den heller. Da hadde jeg funnet meg en ny jobb. Det er jo virkelig ingen (i hvert fall svært få) som må bli i jobben sin? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bedreviter
|
5 millioner er jo virkelig ikke mye å bli rik av, med dagens boligmarket, men vi ville blitt gjeldsfrie med 5 millioner, og det ville gitt oss mye mer økonomisk armslag enn vi har i dag. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Shake it out!
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Du vinner 5 millioner i LottoBort m gjeld og sette av rundt 2 mill til storebror slik at vi hadde hatt mulighet for å bygge bolig til han.
|
|
|
|
#16 |
|
superbruker
|
Sv: Du vinner 5 millioner i LottoDet ville ha blitt en ferietur og klær først. Så oppussing/ferdigstilling. av huset og hagen og da noen andre gjøre det. Betalt ned en del på lån. Satt av penger til ungene.
|
|
|
#17 |
|
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du vinner 5 millioner i LottoDet første jeg hadde gjort var nok å drikke absurde mengder champagne og lekt skikkelig harry lottomilionær for en kveld. Så hadde fornuften slått inn og vi hadde betalt ned all gjeld. Resten hadde vel gått til barna og/ eller ferie. TOMT! |
|
|
|
|
|
#18 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du vinner 5 millioner i LottoUfornuftig første gledeshandling: Brandos.no
|
|
|
#20 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() |
Sv: Du vinner 5 millioner i LottoReist på ferie med familien hadde nok vært en av de første tingene som hadde blitt bestilt.
|
|
![]() |
|
|