|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Å hoppe i sofaenHer er det ikke lov å hoppe.
![]() |
#63 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å hoppe i sofaenEldste begynte å hoppe i sofaen samme uke som hun lærte å gå. Knis, knis. Jentene hoppet sofatrekket til Brunstad fillete. Nå har vi ny billigere sofa fra Bolia. Den er det ikke lov til å hoppe i. Vi har trampoline rett utenfor stua det meste av året, der skal det hoppes.
![]() |
#64 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Å hoppe i sofaenIngen sofahoppere her, ikke jeg engang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Å hoppe i sofaenIkke lov hos oss heller. Her sitter eller ligger man i sofaen.
![]() |
#66 |
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å hoppe i sofaenHer er det lov med hopping, klatring, mat og i det heile tatt, og no må me ha ny sofa.
![]() |
#67 |
nygift
|
![]() Sv: Å hoppe i sofaenDet hender det skjer, men ikke lovlig.
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert..... Knoll & Tott 04 ![]() ![]() Sist redigert av Blomst : 10-10-12 kl 22:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Å hoppe i sofaenNår noen spør meg om jeg er opptatt av interiør får jeg nesten lyst til å rope i fistel; hva tar du meg for.. så nei, jeg er langt fra en interørblogger og heldgvis for det
![]() |
#69 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Å hoppe i sofaenHer er det ikke lov til å hoppe i sofa eller senger.
![]() |
#70 |
By the Sea
|
![]() Sv: Å hoppe i sofaenHer har det blitt hoppet i både sofaer og senger. Men de hadde aldri hoppet i andres møbler. Jeg liker liv og røre og sofahopping, men skjønner godt st ikke alle gjør det.
![]() |
#71 |
kamerat
|
![]() Sv: Å hoppe i sofaenJeg er så definitivt ingen interiørblogger, men jeg lar ikke ungene hoppe i sofaen. Mest fordi de kan skade seg (Secunda slo en god bit av en fortann en gang hun forbrøt seg mot regelen), men også fordi jeg ikke har noen som helst planer om å spa opp penger til ny sofa på lenge, lenge.
![]() |
#72 |
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å hoppe i sofaenJeg er ingen interiørblogger, men her er hopping og slåssing i sofaen forbudt!
![]() |
#74 |
|
![]() Sv: Å hoppe i sofaen
Samme her. Jeg er veldig ikke-interiørblogger.
![]() |
![]() |
#75 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Å hoppe i sofaenIkke sofahopping her.
![]() |
#77 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Her er det ikke lov å slåss i det hele tatt, det er ikke bare i sofaen det er forbudt.
![]() |
#79 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Akkurat det er argumentet jeg bruker/har brukt også. Så her er det ikke lov å hoppe i sofaen og det har vært respektert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Å hoppe i sofaenNei, her får de ikke lov til å hoppe/herje i sofaen. Er så redd de skal falle og kagge hodene i bordkanten eller rett og slett bare falle med hodet først ned fra sofaen. Minstemann på 2 er helt rambo når han får det for seg og stuper kråke i så stor fart at han fint kan lande et par meter unna sofaen om han ikke begrenses (litt overdrevet, men han har null kontroll på å sikte landingen inn på sofaen). Det hender allikevel at de gjør det, og da havner alle sofaputene på gulvet (noe jeg ikke liker), men never on my watch.. Faren er nok litt mer slepphendt på det området (han sier i fra om han ser det, men har jo tunnelsyn så det holder). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|