|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Elinblu: Her kommer vinter'n er min definitive Jokke-favoritt! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
I mål
|
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Og jeg liker denne av Bjørn Eidsvåg jeg da: |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!
|
|
|
#4 |
|
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Kanskje ikke verdens mest banebrytende tekst, men nydelig likevel: |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Skrekkøgle
|
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!En av de peneste sanger jeg vet. Eller, sang og sang, det er en spesiell type islamsk musikk, som handler om islam, om Profeten og hans liv, og andre aspekter ved islam... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Rosebud
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
![]() ![]() |
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Denne er så nydelig og skjør.
|
|
|
#7 |
|
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!..og denne her sang/ spilte (akustisk gitar) mannen min til meg på tredveårsdagen min. jeg burde kanskje tatt hintet? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Skrekkøgle
|
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!En sang som har forfulgt meg oppigjennom hele oppveksten og litt til, er Careless Whisper: |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Glamorøs
|
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Jeg kom på en som har nydelig, nydelig, nydelig tekst!
|
|
|
#10 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Glitter!
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Dette er en av mine favoritter både tekst og melodi |
|
|
|
|
|
#12 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Kan ikke helt se det store i Delillos, men Elinblu.. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
kamerat
|
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!jeg skulle bare være morsom
|
|
|
#14 |
|
Rosebud
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
![]() ![]() |
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Jeg elsker DeLillos og denne er jo bare utrolig sjarmerende, da.
|
|
|
#15 |
|
kamerat
|
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!
Dette er en av mine favorittlinjer. Ser stadig for meg de tennene som bare faller av. (Ikke ut. Av!)
|
|
|
#16 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Jeg tar som vanlig litt av
|
|
|
#17 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Vel. Du trodde vel ikke at jeg ikke, aC?
|
|
|
#18 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Hvem kan forøvrig motså en mann som synger om "Warm beer, cold women" og "The piano has been drinking (not me)"
|
|
|
#19 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Ingenting er bedre med k.d.Lang enn med Joni.
|
|
|
#20 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Sangtekster; legg inn den beste, morsomste, fineste etc. sangteksten du vet om!Vers 1
|
![]() |
|
|