|
|
|
|
#1 |
|
Protonterapeut
|
Sv: "Snowjoggers"Jeg hadde noen stygge for et par år siden. Med innfelt brodd under hælen.
|
|
|
#2 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Snowjoggers"
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Genialt- hvor kjøpte du dem? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Leser
|
Sv: "Snowjoggers"Personlig bruker jeg ikke snowjoggere, men jeg også synes det er rart å gå inn i en tråd hvor folk ber om tips til spesifikke produkter, for å latterliggjøre de produktene.
|
|
|
#5 |
|
Flawsome
Muligens til svigermor. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Leser
|
Det er spesielt innlegg #12 jeg synes har samme tonen som som jeg hermer etter. Og så er jeg usikker på hvorfor du setter på snill-smilefjeset på slutten av setningen i svaret til meg. Er det noe spesielt jeg har sagt som du reagerer på?
|
|
|
#7 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nemlig!Og det er også derfor jeg synes det blir så tåpelig- hva er poenget med å være så jævli kjip mot andre? Det er ikke spesiellt bra humor spør du meg, og nettopp det motsatte av hva man lærer barna sine av oppførsel, OGSÅ på nett! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Flawsome
Humor er for øvrig ikke noe jeg lærer barna mine - det finner de utmerket godt ut av selv. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Jeg lo høyt da min svigermor spurte om tips til et klesplagg jeg synes var usannsynlig stygt, og ble innmari flau da jeg skjønte at hun mente det.
|
|
|
|
#10 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: "Snowjoggers"Nå har du i hvert fall fått meg til å søke etter NF snowjoggers, HI.
|
|
|
#11 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: "Snowjoggers"Jeg synes ditt innlegg var helt greit, Madicken, du kom jo med bilder av snowjogs. Jeg tenkte ikke over at det var spesielt stygge snowjogs, en gang, men så har jeg ikke behov for at sko skal være så pyntelige og pene alltid. Jeg ville heller hatt shiny snowjogs enn El Naturalista-sko, for min del.
|
|
|
#12 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: "Snowjoggers"Jeg lurer faktisk på om jeg skal kjøpe disse:
|
|
|
#14 |
|
En Som Trener
|
Sv: "Snowjoggers"Jeg kikket seriøst på nytt og nyttig sine sider nå, og vurderer virkelig å kjøpe slike. Jeg er så drittlei brodder som må dras utenpå skoen, noenganger om jeg glipper så skyter jeg jo sidemannen i leggen med dem også. Og når jeg kommer hjem så glemmer jeg å ta dem av før mannen hyler når jeg tråkker inn på ganggulvet. Men brodder må jeg ha, for det er jo glatt hele vinteren og jeg har akkurat marginalt med tid til å rekke toget om morran, så alt som kan forenkles vil hjelpe!
|
![]() |
|
|