|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julegaver til ungene (a.k.a.hvilken dings skal vi kjøpe i år)
Den Kari Grossman boken har vi ikke (han har maaange andre). Magnetiske bokstaver kunne vært noe, ja. Takk for gode tips!
![]() |
#62 |
Har bakt søte kaker
|
Det ble vel 19.99 gbp når jeg kom til kassa så gikk akkurat. Men jeg fant plutselig ut at det ikke var samme Hello Kitty duplo som vi har fra før. Men ellers hadde den vært perfekt.
![]() |
#63 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Denne er også fin: http://www.bokstavbutikken.no/displa...90&prodid=8339 |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julegaver til ungene (a.k.a.hvilken dings skal vi kjøpe i år)Her er det stor stas å bygge ting for tiden så det blir nok endel byggesett under treet.
![]() |
#65 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis han har mange andre hadde jeg nok heller sett etter noe annet, ja.
![]() |
#66 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Opphørsalget var over for mange uker siden. Handlet mye julestash der. Blandt annet årets julegave til alle jeg egenlig ikke gir gave til. Asparges skrellere (kostet 3 kroner) |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Julegaver til ungene (a.k.a.hvilken dings skal vi kjøpe i år)Jeg vurderer denne til minstemor, siden hun elsker både dukker og dansing. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Julegaver til ungene (a.k.a.hvilken dings skal vi kjøpe i år)8-åringen får Teknikklego som går på strøm. Ca 500 kr.
![]() |
#69 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julegaver til ungene (a.k.a.hvilken dings skal vi kjøpe i år)har ikke bestemt oss for hva årets julegaver skal være. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Julegaver til ungene (a.k.a.hvilken dings skal vi kjøpe i år)Vi vurderer ipad til storesøster, den billigste versjonen. Da blir det både jule- og bursdagsgave (bursdag i januar), og vi går sammen med svigerinner og svigers. Har ikke råd til så dyre gaver ellers. Minsten vet vi ikke helt enda. En bunch med klær, tipper jeg.
![]() |
![]() |
#72 |
Medlem siden: Mar 2008
Det har vi etter eldste, et bra spill.
![]() |
#73 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() Sv: Julegaver til ungene (a.k.a.hvilken dings skal vi kjøpe i år)Dere som gir tøy i julegave? Blir barna glade for det? Jeg prøvde meg på dette i fjor. Jeg kjøpte en fin boblebukse til frøkna i bursdagsgave. Hun hadde på det tidspunktet bare hel dress og snakket støtt og stadig om at hun ville ha boblebukse som mange av jentene i klassen hadde, men da hun fikk det i gave ble hun kjempeskuffet og lei seg.
![]() |
#74 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Julegaver til ungene (a.k.a.hvilken dings skal vi kjøpe i år)Jeg tror min eldste, og tildels nest eldste håper å få en leke av oss. Gaven fra oss er på en måte høydepunktet, og den de er mest ivrige på å åpne. Mellomsøs liker klær også, men får som regel det av andre. I år får hun Barbies Malibuhus eller slott eller hva det er. Storesøs skal få en Barbiedukke hun har ønsket seg, pluss noe mer. Nest minste liker alt, men får sikkert en bil eller et tog eller noe han liker. Minsten skal få en babyleke av noe slag. Bruker ca. tusen hver på de tre eldste, ca. halvparten på minsten.
![]() |
#75 |
Medlem siden: Jan 2011
Her blir jentene glade, mens gutten nok ikke er like opptatt av klær. Men dersom det er en eller annen figur han liker på, så er både klær og sengetøy veldig populært. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julegaver til ungene (a.k.a.hvilken dings skal vi kjøpe i år)Jeg funderer på om jeg skal svelge kameler og la 5-åringen få en Samsung Galaxy Y til jul. Tanken var egentlig iPod touch eller noe liknende siden han liker å bruke telefonene og nettbrettene våre til å spille på/se i bøker etc, men et rent nettbrett/wifi-mp3 koster fra 1395,- og Samsung Galaxy Y får jeg til 499,- med kontantkort. Den har alt Samsung Galaxy S-wifi-mp3-spilleren har, pluss at den kan ringes med. Trenger jo ikke å fortelle gutten at han kan ringe med den også, sant? For i motsetning til iPhone så må det være SIM-kort i tlf for å kunne bruke den på wifi.
![]() |
#77 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Julegaver til ungene (a.k.a.hvilken dings skal vi kjøpe i år)Even får Lego, mens Imre vet vi ikke enda. Jeg lurer på en sittesekk, for den kan han jo klatre oppi selv.
![]() |
#78 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Julegaver til ungene (a.k.a.hvilken dings skal vi kjøpe i år)12-åringen får en lenestol hun har siklet på på IKEA.
![]() |
#79 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Julegaver til ungene (a.k.a.hvilken dings skal vi kjøpe i år)12-åringen får en lenestol hun har siklet på på IKEA.
![]() |
#80 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Eldste blir 10 i januar. Hun blir glad for klær. Poden født i 2005 - not so much. Det er ikke det at han ikke vil ha klær, men leker er fortsatt mye mer populært.
Jeg ser at vi nærmer oss dette med eldste. Men ikke helt enda. Fortsatt litt Monster High og noe små snacks som henger igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|