Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilken irriterende sang har du på hjernen akkurat nå?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-07, 21:22   #61
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken irriterende sang har du på hjernen akkurat nå?

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

"My boobs, my boobs, my boobs are ok!"

Du har min dypeste medfølelse

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 21:32   #62
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Leste tråden lenger under her på siden - så nå har jeg "Hanen er død" på hjernen ...

Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 12:39   #63
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Akkurat nå:
Gwen Stefanis "Sweet Escape".
Ikke selve sangen, som jo i grunnen er veldig søt, men:
Akons irriterende "Wooohooo, yiiihooo!" som åpner sangen...

Gammel 17-04-07, 13:37   #64
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Der kom Dum og deilig, gitt! :landeplage:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 22:00   #65
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Hvor: Oslo
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

If you wanna be happy for the rest of your life
Never make a pretty woman your wife
So for my personal point of view
Get an ugly girl to marry you

Åh! Den ble spilt på radioen den natten Anna Lindh hadde blitt knivstukket, og jeg av en eller annen grunn lå våken og hørte på nyhetene hver time natten igjennom for å høre etter hvordan det gikk med henne. Hver gang jeg har hørt den siden har jeg måttet tenke på Anna Lindh. Det var en grusom natt, den saken gikk skikkelig inn på meg.

Gammel 19-05-07, 22:03   #66
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Full pakke" Jeg prøver å kvitte meg med den ved å nynne på Flax-reklame sangen. :enkel:

Kjære, jeg har tenkt litt, tenkt litt på det du sa. :nynner:

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 22:13   #67
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

"Full pakke" her også. Holder på å bli gal

Gammel 19-05-07, 22:18   #68
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er på feil planet, for ikke snakke om feil årstid. "Jul i svingen"...

Stille senker natten seg... over deg og over meg...

Puddingen kaller den forresten "Jul i Fingern".

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 22:21   #69
Albertine
Passiv

Standard

FULL PAKKE! *sjabalabadong*

Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 22:30   #70
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

FULL PAKKE! *sjabalabadong*

Og der satt den seg fast igjen, gitt. Nå som jeg nettopp hadde kvittet meg med den.

Gammel 19-05-07, 22:36   #71
Albertine
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Og der satt den seg fast igjen, gitt. Nå som jeg nettopp hadde kvittet meg med den.

Ynnsjyll...

Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 22:38   #72
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Ynnsjyll...

Tilgitt. Det er min feil som gikk inn i tråden før jeg hadde kvittet meg med den skikkelig. Jeg kan jo bare sette på en av Snupps "Byggmester Bob" DVDer, så forsvinner den nok kjapt, men jeg er ikke helt sikker på om det er verdt det.

Gammel 19-05-07, 22:50   #73
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Akkurat nå er det Grace Kelly med Mika ....

Synes ikke den er så ille, men blir ikke kvitt den, har hatt den i hodet i over 2 uker nå....

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 22:54   #74
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av livit, her.

Akkurat nå er det Grace Kelly med Mika ....

Synes ikke den er så ille, men blir ikke kvitt den, har hatt den i hodet i over 2 uker nå....

Den skulle jeg gjerne hatt på ipoden, hvordan kan jeg få det?

Gammel 19-05-07, 22:54   #75
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

"M I dobbel-K E, M og U og S,
M I dobbel-K E, M og U og S,
Her er Mikke Mus klubbhus,
vennen min kom inn, kom inn"

Storebror synger og synger på denne - vi har holdt på i ukesvis. Vi er ueninge om den siste setningen - han mener det er "vennen min komingo mingo" og blir rasende hvis jeg påstår det er "kom inn, kom inn"

Gammel 19-05-07, 22:58   #76
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

a-bee-cee-dee-e-eff-gee-hå-i-jådd-kå-ellemmennopee....sunget med den tragiske, maniske, overenergiske sangstemmen som dama i alle fisherprice-leker har

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 00:08   #77
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Møøse, her.

Den skulle jeg gjerne hatt på ipoden, hvordan kan jeg få det?

* Kjøp den på iTunes for åtte kroner.
* Synkroniser iPoden.
Voila!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 08:29   #78
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det blir ikke hull i en tann som er ren, for tennene de pusser vi jo 1 etter 1.

Akkurat pusset podens tenner, og den sitter en stund!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 11:32   #79
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Ååå boggie boggie boggie, ååå boggie boggie boggie
Vi tar den venstre armen opp , vi tar den høyre armen opp ...osv

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 12:09   #80
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Var jo på fotballkamp i går, og en sang som jeg tar meg i å gå og synge på i ett sett er:
Åååååååå, heia heia heia heia heia heia heia VIF,
heia heia VIF,
heia heia VIF,
åååååååå, heia heia heia heia heia heia heia VIF,
heia VIF,
heia VIF,
heia heia VIF...

Jadda, så.... Neida så, ellers er alt bra...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:53.