|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fritidsaktiviteter for 7-/8-åringer
Vi tar skive når vi kjem heim og spise rolig middag som kveldsmat. Det er jo virkelig ikkje noko problem.
|
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Neinei. For oss ville det vært et problem. Av flere årsaker. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ferdiglada
Sjølvsagt er ikkje alle like. Men sjølve MÅLTIDET kan en skiple på.
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Fritidsaktiviteter for 7-/8-åringerHoudini på 7 år: fotball (onsdag) og håndball (Tirsdag)
|
|
|
#6 |
|
Ute på tur
|
Sv: Fritidsaktiviteter for 7-/8-åringerEldste spiller fotball og er veldig engasjert og vil helst trene/spille kamper hver dag. Jeg hadde planlagt at han skulle ha vinterfri, siden jeg har meldt han på slalom på nyåret, men han har overtalt faren sin til å melde seg på vintertreningen (ute) i fotball også. To kvelder i uken er maks for oss, han skal rekke og gjøre leksene på en ordentlig måte og det å rekke to aktiviteter i 5 - 6 tiden skaper mye stress for oss andre i familien, og da spesielt minsten.
|
|
|
#7 |
|
Ferdiglada
Sv: Fritidsaktiviteter for 7-/8-åringerDu problematiserte det med felles middag og eg svarte ei løysing som funke for oss. Ikkje verre enn det
|
|
|
|
#8 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Fritidsaktiviteter for 7-/8-åringerSykling (terreng/bane) på mandager og onsdager (18-19), og speideren på torsdager (17.15-18.45). Nå i vintermånedene er det innendørstrening for syklistene, så da prioriterer vi svømmehallen på onsdagene.
|
|
|
|
#9 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Fritidsaktiviteter for 7-/8-åringerSnart 7-åringen er med på tre aktiviteter for tiden, fordelt på to kvelder. Mandag er det håndball (allidrett) 17-18 og drill 18-19. Håndballen har hun nettopp begynt på, hadde veldig lyst til å prøve, og jeg synes det er fint at hun får rørt seg. Drill er ikke helt mitt ønske, men hun får prøve det også. Begge deler er på samme sted, så det fungerer greit.
|
![]() |
|
|