Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Leppepomade til utrolig tørre lepper?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-12, 22:18   #61
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Leppepomade til utrolig tørre lepper?

Luvi: Jeg skal uansett på XXL en av dagene, så denne skal jeg kjøpe. Sliter med tørre lepper og tørre hender vinterstid.

Gammel 15-12-12, 22:28   #62
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg vært tom en stund, men den lypsylen fra de som selger Aloe Vera Produkter på homeparty og sånt er bare helt fantastisk. Det var bare tilfeldig at jeg kom over den engang og siden har den vært redningen. Takket være deg så fikk jeg googlet hvem jeg mener sånn at jeg kan få kjøpt meg den igjen. Har du ikke prøvd den så må den bare prøves, men jeg har slitt litt med å finne hvor jeg kan få tak i den, så jeg har etterlyst den på FB når jeg har trengt, da er det bestandig noen som kjenner som kjenner som kan skaffe meg. Fant den her nå.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-12, 22:31   #63
Kiwi
Glad i frukt

Kiwi sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Jeg er veldig glad i Savex sin stift:
image.jpg

Gammel 15-12-12, 22:49   #64
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Nå har jeg brukt La Roche-Posay Ceralip siden noen dager etter trådstart og leppene er MYE bedre. Jeg blir fortsatt innmari tørr, men ikke som før.

Gammel 15-12-12, 23:10   #65
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så flott at den var til hjelp. Både jeg og lillebror bruker en sånn og er kjempefornøyd.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-12, 23:13   #66
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

.

Og jeg har prøvd denne med strålende resultat. Silkemyke lepper uten tørr hud.

Gammel 16-12-12, 08:24   #67
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Hva med den brystvortesalven som Celina Midelfart bruker? Det må jo være noe fet, healende greier?

Av vanlige lepsyler synes jeg den gule fra Bie-serien (selges bl.a på Babyshop) er utrolig lindrende. Kjenner at den trekker seg inn med en deilig "isnende" følelse.

Purelan. Den bruker jeg også...

Gammel 16-12-12, 11:24   #68
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Her er det kun Zavex som duger.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:25.