|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Leppepomade til utrolig tørre lepper?Luvi: Jeg skal uansett på XXL en av dagene, så denne skal jeg kjøpe. Sliter med tørre lepper og tørre hender vinterstid.
![]() |
#62 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Leppepomade til utrolig tørre lepper?Nå har jeg vært tom en stund, men den lypsylen fra de som selger Aloe Vera Produkter på homeparty og sånt er bare helt fantastisk. Det var bare tilfeldig at jeg kom over den engang og siden har den vært redningen. Takket være deg så fikk jeg googlet hvem jeg mener sånn at jeg kan få kjøpt meg den igjen. Har du ikke prøvd den så må den bare prøves, men jeg har slitt litt med å finne hvor jeg kan få tak i den, så jeg har etterlyst den på FB når jeg har trengt, da er det bestandig noen som kjenner som kjenner som kan skaffe meg. Fant den her nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Leppepomade til utrolig tørre lepper?Nå har jeg brukt La Roche-Posay Ceralip siden noen dager etter trådstart og leppene er MYE bedre. Jeg blir fortsatt innmari tørr, men ikke som før.
![]() |
#65 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Leppepomade til utrolig tørre lepper?Så flott at den var til hjelp. Både jeg og lillebror bruker en sånn og er kjempefornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Leppepomade til utrolig tørre lepper?
Purelan. Den bruker jeg også...
![]() |
|
|