|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fortynnet
|
Sv: Surrogati - hva synes vi om det?For hver gang denne tråden dukker opp i kontrollpanelet mitt, går det mer og mer opp for meg hvor fullstendig feil og absurd jeg synes det er å bruke andres kropp som maskin for å bære fram et barn. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Epikur
|
Sv: Surrogati - hva synes vi om det?
Investeringen ville nok blitt beskyttet, men for min del har jeg - pga første svangerskap og fødsel- hatt til dels store problemer med å bli gravid igjen og føde normalt etterpå. Dersom en indisk surrogatmamma skulle ha hatt et katastrofesnitt med påfølgende kraftige infeksjoner som umuliggjorde ny graviditet uten hjelp så ville man jo frata surrogatmammaen muligheten for å få nye barn. Og hvis hun, som jeg, kunne få hjelp til å bli gravid igjen, så ville en vanlig fødsel være umulig pga de skadene som hadde oppstått første gang.
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sånn sett er lønna til alle som jobber i staten "felleskapets penger". Skal alle statsansatte måtte stå til rette for deg og forsvare hva de bruker egne penger og fritid på?
|
|
|
#4 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Surrogati - hva synes vi om det?Hva de kongelige deltar på er jo gjenstand for en ganske nøye vurdering, nettopp fordi deres tilstedeværelse bedømmes som viktig. Så hvis hun skulle delta, vil jeg påstå at det var en viktig middag, nettopp fordi de er symbolpersoner med dette som jobb.
|
|
|
#5 |
|
Epikur
|
Sv: Surrogati - hva synes vi om det?Utrolig merkelig at en slik diskusjon skal bli en diskusjon om hvor Mette-Marit velger å spise middag.
|
|
|
#6 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Synes du?
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Surrogati - hva synes vi om det?Jeg har ikke lest alle innleggene på de to siste sidene, og dette er litt på siden. Men hva er egentlig grunnen til at pappaene til disse barna ikke fikk visum i rett tid, mend Mette-Marit bare kan dra? Kan de bare dra hvor de vil uten å følge visumregler? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
can-jur
|
MM har vel diplomatpass(?) og hun var i India bare noen uker før på et offesielt oppdrag. Derfor var tingene i orden.
|
|
|
|
#9 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Surrogati - hva synes vi om det?Jeg har en mistanke om at Mette Marit har en sånn jobb der man kan skulke ganske lenge uten at noen merker noe. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2013
![]() |
Sv: Surrogati - hva synes vi om det?Men ingen nevner moren i India som måtte gi vekk sitt barn. |
|
|
|
![]() |
|
|