|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
| Se resultatene: Har dere vaskehjelp? | |||
| Ja |
|
37 | 27,82% |
| Nei, og vi har ingen planer om å skaffe det |
|
41 | 30,83% |
| Nei, men vi vurderer å skaffe det |
|
55 | 41,35% |
| Deltakere: 133. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Quiet, please
|
Sv: Har dere vaskehjelp?Vi har en meksikansk vaskehjelp her vi bor nå, og da vi bodde i Oslo hadde vi polsk. Hun vi hadde var veldig grundig og effektiv, og kom alltid når hun skulle. Hun tok 120 kr/t.
|
|
|
#3 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Har dere vaskehjelp?Ja
|
|
|
#5 |
|
Javel
|
Sv: Har dere vaskehjelp?Nei vi har ikke det. Jeg jobber heller litt redusert, og får bådet vasket og gjordt masse andre ting på fridagen min. Men hadde jeg hatt en haug med penger så skulle jeg nok både hatt fri og vaskehjelp.
|
|
|
|
#6 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere vaskehjelp?Nei. Det vil vi ikke ha heller.
|
|
|
#7 |
|
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere vaskehjelp?Nei, absolutt ikke. Jeg kan da vaske selv. Tid til å vaske har jeg også. Selv om jeg jobber fullstilling ++ og har 2 små barn. Husarbeid er en avslappende ting for meg. Ville ikke vært foruten. :rar: |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Har dere vaskehjelp?Vi har ikke vaskehjelp, men jeg vil ha! Mannen er ikke helt enig enda, men krysset av på alt 3.
|
|
|
#11 |
|
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere vaskehjelp?Vil ha, men bor langt på landet, så jeg vet ikke helt hvordan jeg kan få tak i noen som vil bruke minst 1 time på kjøring (tur/retur). |
|
|
|
|
|
#12 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere vaskehjelp?Vi har ikke vaskehjelp, men jeg vil gjerne ha det når jeg begynner i jobb igjen. Problemet er bare hvordan man kan finne en som man kan stole på.. Mulig jeg er paranoid, men jeg liker ikke tanken på å ha en fremmed inn i huset mitt mens vi er borte. Dere som har vaskehjelp, hvordan fant dere den vaskehjelpen dere har?
|
|
|
#13 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har dere vaskehjelp?Noba, eg satte inn annonse i avisa. Mange ringte. Eg gjorde avtale med den av dei som snakka norsk/engelsk og som ikkje hadde adresse der dei kommunal boligane ligge. Ikkje heilt PK, men slik vart det.
|
|
|
|
#14 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Sv: Har dere vaskehjelp?
Vi tok det via bekjente der de allerede hadde vasket en stund. Det er selvfølgelig det tryggeste, men man har jo aldri noen garanti. Jeg har også en lapp som har blitt lagt i postkassa med tilbud om vasking av ukjente, har den i "bakhold" i tilfelle de vi har slutter. Jeg er ingen risikovegrer.
|
|
|
#15 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Har dere vaskehjelp?Vi har vaskehjelp. Det blir greit nok rent; ikke mer. Jeg var mer fornøyd i begynnelsen. Badet og kjøkkenet er skinnende rent, men gulvene kunne vært bedre. Men siden badet og kjøkkenet er det jeg synes er kjipest å gjøre selv, så bytter vi ikke med det første.
|
|
|
|
#16 |
|
intro
|
Det gjør jeg også. På den annen side er det nesten litt moro når man så tydelig ser resultater (hvilket er tilfelle i svinestien vår).
|
|
|
|
#17 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
Sv: Har dere vaskehjelp?Har ikke men vi ønsker oss! |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere vaskehjelp?Vi har ikke, men jeg ønsker meg mens mannen mener det er uaktuelt |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har dere vaskehjelp?Disse mennene som ikke vil ha vaskehjelp, sørger de for at huset er ryddig og rent da? |
|
|
|
|
|
#20 |
|
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kanskje de har en snill mamma som kommer og passer på at huset er rent og pent? |
|
|
|
![]() |
|
|