|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Ville du blitt glad? | |||
Ville blitt glad for rødvin, men ikke vodka |
![]() ![]() ![]() ![]() |
92 | 35,38% |
Ville blitt glad for vodka, men ikke rødvin |
5 | 1,92% |
Ville blitt glad for begge deler |
47 | 18,08% |
Mest glad for rødvin |
48 | 18,46% |
Mest glad for vodka |
5 | 1,92% |
Ville ikke blitt glad for noen av delene |
63 | 24,23% |
Deltakere: 260. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lJo, klart det sikkert finnes mer anvendelige gaver. Men det vil jo være veldig variabelt hva folk trenger. Vi har feks det vi behøver av vannkarafler og vannglass. Ser ikke helt den store forskjellen.
![]() |
#62 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.l
Så derfor burde alle få flaxlodd og sjokolade.
![]() |
#63 |
intro
|
![]() Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lRødvin: ja (vi får seks flasker) - vodka not so much. Faren min, derimot, ville blitt glad om jeg fikk vodka (og et av mine store julegaveproblemer ville gått mot sin løsning).
![]() |
![]() |
#64 |
Møllspist
Medlem siden: Oct 2012
Hvor: På den andre siden av havet
![]() |
![]() Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lJeg går utifra at det er tråden min om hva man kan lage med vodka det refereres til her. Drikker lite alkohol selv så lite visste jeg at Grey Goose er såkalt ekslusiv, men etter å ha googlet litt fant jeg ut at den koster jo over 500 kr for 70 cl!
![]() |
#65 |
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lJeg hadde blitt glad for en god rødvin. Vodka, takksom men den hadde ikke blitt drukket opp sideen vi ikke drikker starksprit. Hadde nok gitt den videre til min bror, HAN hadde blitt superglad.
![]() |
#68 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lJeg hadde blitt glad for rødvin. Vodka drikker jeg ikke, og siden jeg ikke kjenner noen som gjør det heller, så hadde jeg vel ikke blitt hoppende glad. En god cognac eller whisky hadde vært kjekkere, for det kunne jeg gitt videre.
![]() |
![]() |
#69 |
flisespikker
|
![]() Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.l
Jeg trodde ikke man får byttet sprit lenger? Jeg har ikke fulgt med på om de har endret praksis igjen, men for noen år siden (etter en større metanolsak) innførte de i alle fall at man ikke får byttet sprit, bare vin.
![]() |
#70 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lJeg blir ikke spesielt glad for noen av delene.
![]() |
#71 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lJeg ville blitt glad for en julegave, nesten uansett hva det var. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
etterpåklokest
|
Det er jo forskjell på vodka og vodka også, som det er forskjell på rødvin og rødvin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Rockesøster
|
For å få byttet sprit må man ha avtalt det på forhånd, f eks ved innkjøp til større tilstelninger o.l. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Erfaren nok
|
![]() |
#75 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lMest glad for rødvin. Mye sprit jeg foretrekker fremfor vodka. - jeg har dog fått martini Asti i gave ett år. Det var nedtur
![]() |
#76 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lNja nei, verken jeg eller min mann drikker, så den gaven hadde jo bare blitt gitt videre til noen andre, så hoppende glad hadde jeg jo ikke blitt, men den som gikk gaven av OSS igjen hadde nok blitt det.
![]() |
#77 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lVi får hvert år en kurv godsaker til jul, kjøtt og fisk og hva har du til masse penger Og det blir bare ikke spist opp, så faller det ikke i smak, eller så er det rett og slett for mye, eller... ja. Jeg ender alltid med å gi det bort. Det ville jeg også gjort med vodka eller dyr rødvin, det ville vært perler for svin om jeg skulle drukket det opp |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lFor meg ville rødvin og vodka vært omtrent like ubrukelig. Jeg drikker et glass rødvin en veldig sjelden gang og vodka drikker jeg ikke i hele tatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
trøtt
|
![]() Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lJeg svarte "ville ikke blitt glad for noen av delene". Jeg liker rødvin, jeg gjør det, men jeg får meget lett migrene av det og har eksperimentert meg frem til typer jeg tåler. Men selv om jeg ikke tåler den kunne jeg i likhet med andre over her gitt den videre eller servert gjester.
![]() |
#80 |
Travelt opptatt
|
![]() |
|
|