|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Ville du blitt glad? | |||
| Ville blitt glad for rødvin, men ikke vodka |
|
92 | 35,38% |
| Ville blitt glad for vodka, men ikke rødvin |
|
5 | 1,92% |
| Ville blitt glad for begge deler |
|
47 | 18,08% |
| Mest glad for rødvin |
|
48 | 18,46% |
| Mest glad for vodka |
|
5 | 1,92% |
| Ville ikke blitt glad for noen av delene |
|
63 | 24,23% |
| Deltakere: 260. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lPå grunn av stedet jeg jobber/arbeidsgiver ville jeg blitt alvorlig sjokkert om jeg fikk alkohol i julegave!
|
|
|
#2 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lJeg hadde blitt glad for begge deler. Drikker gjerne en drink med vodka, mens rødvin er noe jeg fortsatt holder på å lære meg å drikke. Hvitvin eller musserende hadde vært en innertier!!
|
|
|
#3 |
|
Viser tenner
|
Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lJeg ville blitt mest glad for rødvin, for jeg drikker stort sett aldri vodka ... (Den vodkaflasken vi har stående er i alle fall fem år, og det er ikke mye som er tatt av den).
|
|
|
#4 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lJeg stemte at jeg ikke hadde blitt glad for noen av delene, men jeg hadde ikke vært direkte misfornøyd, men siden jeg ikke drikker selv så hadde det jo ikke vært en gave til meg.
|
|
|
|
#5 |
|
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lEr det mye bedre å få whiskey/vinglass osv som mange bedrifter bruker som gave?
|
|
|
#6 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.l
Absolutt. De kan brukes til mye annet, og sparker ikke potensielle ikke-tørrlagte alkoholikere utpå en fyllekuel av dimensjoner på samme vis som en flaske alkohol.
|
|
|
#7 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.l
Ja, jeg ser den, men finnes det ikke mer anvendelige gaver? Mannen fikk vannkaraffel og to vannglass fra eva solo i julegave. Kjempeflott, synes jeg!
|
|
|
#8 |
|
stressmonster
Nei, det må jo nesten være verre. De som drikker vin og whiskey har sikkert glass fra før av og vi som ikke drikker sånt har dem på loftet. Nei, jeg er veldig for forbruksvarer i gave altså. Sjokolade for eksempel.
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lVodka? Er det ikke øvre aldersgrense 17,5 år for å like det da?
|
|
|
#10 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lJo, klart det sikkert finnes mer anvendelige gaver. Men det vil jo være veldig variabelt hva folk trenger. Vi har feks det vi behøver av vannkarafler og vannglass. Ser ikke helt den store forskjellen.
|
|
|
#11 |
|
stressmonster
Så derfor burde alle få flaxlodd og sjokolade.
|
|
|
#12 |
|
Møllspist
Medlem siden: Oct 2012
Hvor: På den andre siden av havet
![]() |
Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lJeg går utifra at det er tråden min om hva man kan lage med vodka det refereres til her. Drikker lite alkohol selv så lite visste jeg at Grey Goose er såkalt ekslusiv, men etter å ha googlet litt fant jeg ut at den koster jo over 500 kr for 70 cl!
|
|
|
|
#13 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var julekurven sin det! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sånn er det hos oss også. I år har jeg rett og slett ikke hatt ork til å ordne noe lokalt. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Samme her. Vi har ikke lov å motta gaver fra kunder heller.
|
|
|
#16 |
|
intro
|
Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lRødvin: ja (vi får seks flasker) - vodka not so much. Faren min, derimot, ville blitt glad om jeg fikk vodka (og et av mine store julegaveproblemer ville gått mot sin løsning).
|
|
|
|
#17 |
|
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du blitt glad for rødvin eller (eksklusiv) vodka som julegave fra jobb el.lJeg hadde blitt glad for en god rødvin. Vodka, takksom men den hadde ikke blitt drukket opp sideen vi ikke drikker starksprit. Hadde nok gitt den videre til min bror, HAN hadde blitt superglad.
|
|
|
|
#19 |
|
flisespikker
|
Jeg trodde ikke man får byttet sprit lenger? Jeg har ikke fulgt med på om de har endret praksis igjen, men for noen år siden (etter en større metanolsak) innførte de i alle fall at man ikke får byttet sprit, bare vin.
|
|
|
#20 |
|
Rockesøster
|
For å få byttet sprit må man ha avtalt det på forhånd, f eks ved innkjøp til større tilstelninger o.l. |
|
|
|
![]() |
|
|