Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Downton Abbey julespesial?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-12, 11:55   #61
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Downton Abbey julespesial?

Ja uff dette var triste greier. Men det er jo ikke noe spennende når de blir altfor lykkelige heller. Jeg har flere ideer om hva som kan skje i fortsettelsen nå

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 12:07   #62
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Men han tjeneren som prøvde seg på han mannlige tjeneren, var ikke han sparket i forrige episode?

Gammel 29-12-12, 12:07   #63
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Thomas ja! Det trodde jeg også...

Gammel 29-12-12, 12:44   #64
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Neida. Han ble tatt i nåde! Døde han altså???

Gammel 29-12-12, 12:46   #65
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg vet ikke om jeg gidder å se mer. (Eller jeg gjør vel det)
Men nå ble det såpeglatt ja.

Gammel 29-12-12, 16:20   #66
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Thomas er ikke død nei.

Gammel 29-12-12, 17:36   #67
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Neida. Han ble tatt i nåde! Døde han altså???

Det var ikke HAN som døde, nei.

Gammel 29-12-12, 17:52   #68
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg stussa og på at Thomas var med vidare, eg trudde og han hadde fått sparken og at diskusjonen gjekk på om han skulle få attest eller ikkje. Men var det ikkje noko med at han fekk bli fordi Grantham ville ha han med i det ballspelet på slutten av forrige episode?

Eg må elles seie at eg syntest den julespesialen var litt sånn forsøk på å strekke strikken litt lenger utan innhald, både med flirten til Patmore, doktoren og mrs. Crawley og ho nye, ikkje tidlegare introduserte tenestejenta som prøvde seg på Tom . Det var litt for mange slike nye affærer som blei avslutta i same episode. Så det såg nesten ut som om julespesialen ikkje var planlagt før etter at sesong tre var ferdigskriven. Eg fekk litt slk - Åh, jo forresten -kjensle av heile greia.

Eg trur eg sett ein tiar på at neste sesong sine intriger kjem til å dreie seg om Tom Branson og Rose? Eller kjem Rose til å legge sin elsk på Jimmy? Det begynner i det heile tatt å bli litt i overkant forutsigbart, merker eg. Men eg kjem nok til å sjå sesong fire, likevel.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 18:14   #69
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 314
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror du er inne på noe bai. Både når det gjelder julespesialen og neste sesong. Nå er det jo også en enke i tillegg til en enkemann gående på godset, det kan jo muligens brukes til noe...

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 18:17   #70
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Jeg tror du er inne på noe bai. Både når det gjelder julespesialen og neste sesong. Nå er det jo også en enke i tillegg til en enkemann gående på godset, det kan jo muligens brukes til noe...

Nei, veit du kva! Der går grensa! Viss dei kobler saman dei to så skal eg slutte å sjå på.

The glass is refillable.
Gammel 29-12-12, 19:06   #71
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

går i reprise i kveld på sv1 kl 21 ja!

Gammel 29-12-12, 19:45   #72
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Eg stussa og på at Thomas var med vidare, eg trudde og han hadde fått sparken og at diskusjonen gjekk på om han skulle få attest eller ikkje. Men var det ikkje noko med at han fekk bli fordi Grantham ville ha han med i det ballspelet på slutten av forrige episode?

Å ja, slik var det ja! Takk for påminnelsen

Gammel 29-12-12, 21:23   #73
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Lady Mary forelsket i sin forhenværende sjåfør?! Indeed not! The very idea. [very stiff upper lip]

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 21:32   #74
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei vettu hva. Not at all acceptable!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-12, 23:04   #75
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

møkk..kjekke mannen borte...

Gammel 04-01-13, 16:08   #76
frksnupp
-o-o-o-o-o-

frksnupp sin avatar

Medlem siden: Nov 2012
frksnupp er litt kul
Standard

Det er altfor lenge til neste sesong!! Jeg syns faktisk at han var litt kjedelig, han som daua- så fint med mer action der i gården. Men ja, snodig at Thomas fikk bli.

frksnupp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 14:22   #77
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av frksnupp, her.

Det er altfor lenge til neste sesong!! Jeg syns faktisk at han var litt kjedelig, han som daua- så fint med mer action der i gården. Men ja, snodig at Thomas fikk bli.

Nei, nå altså!

The glass is refillable.
Gammel 05-01-13, 16:22   #78
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av frksnupp, her.

Litt kjedelig?? Neeei...Jeg ville sikkert gjerne hatt en slik mann jeg, også er han nok villere på "privaten"

Gammel 05-01-13, 16:32   #79
frksnupp
-o-o-o-o-o-

frksnupp sin avatar

Medlem siden: Nov 2012
frksnupp er litt kul
Standard

Kan hende han er villere på privaten ja. Bare litt døll i serien men det er ikke før neste høst(?) at neste sesong starter vel? Eller er det enda lengre til? Jeg har ikke helt fulgt med ser jeg.

frksnupp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 00:18   #80
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er indignert over at han ikke ville skrive videre kontrakt med serien som har gjort han kjent. Hrmf! Primadonnanykker!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:52.