|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Hva gjør du med gamle julekort? | |||
Julekortene blir kastet når jula ryddes bort |
![]() ![]() ![]() ![]() |
42 | 24,42% |
Man kaster da ikke julekort, de tar man vare på! |
41 | 23,84% |
Jeg tar vare på de med bilder på |
55 | 31,98% |
Jeg tar vare på kortene fra de jeg setter mest pris på |
6 | 3,49% |
De blir kastet etter et visst antall år |
26 | 15,12% |
Annet |
2 | 1,16% |
Deltakere: 172. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Nå da?
|
![]() Sv: Spinnoff fra litt forskjellig: Kaster du julekort?Ja, de tas vare på og vi ser på dem nå og da. Album er på trappene. Mamma har tatt vare på mange slike kort (bryllup, julekort, konfirmasjonskort) fra 70-tallet, og det er jammen morsomt å se nå.
![]() |
#62 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Spinnoff fra litt forskjellig: Kaster du julekort?
:hamstersøster:
![]() |
![]() |
#63 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Spinnoff fra litt forskjellig: Kaster du julekort?Men å samle, for å ha planer om å sette i album, er jo bare å be omt røbbelf or samvittigheten for min del.
![]() |
#64 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff fra litt forskjellig: Kaster du julekort?Selvfølgelig tar jeg vare på de, limer de inn i album for hvert år. Veldig kjekt å se tilbake på. Har julekort fra ungene jeg passet på når jeg var yngre, det er de første jeg har og de er 10-15år gamle
![]() |
#65 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff fra litt forskjellig: Kaster du julekort?Før gjemte jeg julekortene med bilder på, men de senere åra har jeg innsett at de bare hoper seg opp på loftet og sjeldent blir sett på. Nå henges de på siden av kjøleskapet når de kommer til jul og blir hengende så lenge jeg orker å ha dem der (dvs til de har ramlet ned tilstrekkelig antall ganger til at jeg klikker). Det pleier ta noen måneder. Deretter går de i søpla.
![]() |
#66 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff fra litt forskjellig: Kaster du julekort?Det er oppe til vurdering. I år fikk vi godt over femti - det bli en ganske fet album hvert år. Samtidig elsker jeg å se gjennom de gamle som ligger i en stor haug. Får se, en dag får vel mannen nok og drar alt i søppeldunken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff fra litt forskjellig: Kaster du julekort?Tar vare på de med bilder.
![]() |
#68 |
Borte
|
![]() Sv: Spinnoff fra litt forskjellig: Kaster du julekort?Ultralydbildene er jo i babyalbumene sammen med gaveliste, nyfødt-kort og ettårsdagkortene.
![]() |
#69 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Spinnoff fra litt forskjellig: Kaster du julekort?Våre henger på speilet i gangen, og de blir hengende til neste desember hvor de blir erstattet med nye. De kastes ikke, men lagres.
![]() |
#70 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Spinnoff fra litt forskjellig: Kaster du julekort?I år har jeg kastet julekortene fra mange år tilbake, bare tatt vare på noen få.
![]() |
#72 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Spinnoff fra litt forskjellig: Kaster du julekort?VI får ikke så himla mange julekort altså, men de vi får blir hengende ganske lenge etter jul - før vi så kaster de ved neste kjøleskapsrydderunde.
![]() |
#73 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Spinnoff fra litt forskjellig: Kaster du julekort?Kaster de aller fleste. Også de med bilder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2012
![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff fra litt forskjellig: Kaster du julekort?Vi henger alle julekortene opp på kjøkkenet, og der blir de hengende til neste års julekort begynner å komme. Da tas de ned og kastes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff fra litt forskjellig: Kaster du julekort?Jeg har egne album til billedkort - det være seg julekort, babykort, bryllupskort m.m De andre julekortene legges i en boks sammen med alle andre kort jeg får.
![]() |
#76 |
flisespikker
|
![]() Sv: Spinnoff fra litt forskjellig: Kaster du julekort?Flere som lurer på dette:
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002) Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it. Sist redigert av Skilpadda : 09-01-13 kl 17:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Spinnoff fra litt forskjellig: Kaster du julekort?På hva? |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
flisespikker
|
![]() Sv: Spinnoff fra litt forskjellig: Kaster du julekort?Linken virket visst ikke. Jeg laster ned og prøver et vedlegg.
![]() |
#79 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Spinnoff fra litt forskjellig: Kaster du julekort?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|