|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hvilken måned er den dårligste? | |||
| Januar |
|
43 | 21,08% |
| Februar |
|
26 | 12,75% |
| Mars |
|
9 | 4,41% |
| April |
|
3 | 1,47% |
| Mai |
|
1 | 0,49% |
| Juni |
|
2 | 0,98% |
| Juli |
|
3 | 1,47% |
| August |
|
2 | 0,98% |
| September |
|
1 | 0,49% |
| Oktober |
|
9 | 4,41% |
| November |
|
90 | 44,12% |
| Desember |
|
5 | 2,45% |
| Ingen |
|
10 | 4,90% |
| Deltakere: 204. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
kamerat
|
Sv: Hvilken måned er den dårligste?Februar (og så mye av mars som behager å være vinter fortsatt). Da har jeg overdoset på vinter, og det er ikke håp om vår på lenge ennå.
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvilken måned er den dårligste?
Der er jeg og. Januar overleves på en post-jule-high, snøen er som regel såpass fersk at vinteraktiviteter fortsatt er gøy. Februar er bare kald, mørk, kjip, hard og det finnes virkelig ingenting. Takk og lov for valentinsdagen, så har man i allefall noe.
|
|
|
#4 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken måned er den dårligste?Januar, men november er hakk i hæl. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Hvilken måned er den dårligste?November. Mørkt, vått, jævlig og en evighet til sommeren.
|
|
|
#6 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Hvilken måned er den dårligste?Får ikke bestemt meg for om det er februar eller august. Februar er jeg drittlei vinteren, og så er det vått, og glatt og ekkelt. Vi har vinterferie, og måneden er i tillegg kort, men det er ikke nok til at det er bra. Jeg bare venter på mars og april og VÅREN. Sist redigert av Kaija : 05-01-13 kl 00:24. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Hvilken måned er den dårligste?
Jeg har mange av de samme greiene med de månedene der. Jeg lander på at februar er mest ille.
|
|
|
#8 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvilken måned er den dårligste?November, helt klart. Har denne følelsen da: Detalj av usynlig novemberlandskap
|
|
|
#9 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Hvilken måned er den dårligste?I november er det jo nesten jul! Jeg elsker november.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Hvilken måned er den dårligste?Oktober. Mørkt, surt, naturen råtner og det er uendelig lenge til vår og sommer. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Hvilken måned er den dårligste?Januar og november er kjipe måneder. Det skjer lite, er ofte guffent vær og det er ofte heftige jobbemåneder. Dessuten er det lenge til lange, lyse dager og sommer!
|
|
|
#13 |
|
guru advisor
|
Sv: Hvilken måned er den dårligste?De siste årene har jeg blitt helt tom i mars. Da begynner pågangsmotet etter en lang vinter å ta slutt. Du tror endelig våren er kommet og når det snør 10. mars, igjen, er det ikke noe gøy med slaps. September er beste. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
En som trener
|
Sv: Hvilken måned er den dårligste?Har aldri skjønt det der med alle regningene i januar? Er det flere regninger da? Vet om NRK-lisensen, men er det flere? |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Glad i frukt
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken måned er den dårligste?November er kjipest. Mørkt, kaldt og trist. Tross bursdager. Hele fem bursdager. Kanskje derfor vi har lite penger den måneden også.
|
|
|
#20 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Re: Hvilken måned er den dårligste?November er en kjip måned. Mørk og trist. |
|
|
|