Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilken måned er den dårligste?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvilken måned er den dårligste?
Januar 43 21,08%
Februar 26 12,75%
Mars 9 4,41%
April 3 1,47%
Mai 1 0,49%
Juni 2 0,98%
Juli 3 1,47%
August 2 0,98%
September 1 0,49%
Oktober 9 4,41%
November 90 44,12%
Desember 5 2,45%
Ingen 10 4,90%
Deltakere: 204. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-13, 22:59   #1
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken måned er den dårligste?

Februar (og så mye av mars som behager å være vinter fortsatt). Da har jeg overdoset på vinter, og det er ikke håp om vår på lenge ennå.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 00:27   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Februar (og så mye av mars som behager å være vinter fortsatt). Da har jeg overdoset på vinter, og det er ikke håp om vår på lenge ennå.

Der er jeg og. Januar overleves på en post-jule-high, snøen er som regel såpass fersk at vinteraktiviteter fortsatt er gøy. Februar er bare kald, mørk, kjip, hard og det finnes virkelig ingenting. Takk og lov for valentinsdagen, så har man i allefall noe.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 23:01   #3
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Januar, helt klart. Jeg sliter veldig med at det er så mørkt når vi står opp. Det er like mørkt i november, men da har jeg full fokus på jula og alt det som hører med den.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 23:30   #4
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Januar, men november er hakk i hæl.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 23:53   #5
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

November. Mørkt, vått, jævlig og en evighet til sommeren.

Gammel 05-01-13, 00:05   #6
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Får ikke bestemt meg for om det er februar eller august. Februar er jeg drittlei vinteren, og så er det vått, og glatt og ekkelt. Vi har vinterferie, og måneden er i tillegg kort, men det er ikke nok til at det er bra. Jeg bare venter på mars og april og VÅREN.

August er det jobbstart igjen etter lang god ferie. Og akkurat når jobben starter, kommer selvfølgelig de vakreste, solskinnsdagene som man har ventet sånn på. Det er alltid superhektisk, og mange ting som ikke er klare fra "oven", sånn at man bare løper beina av seg hele jobbedagen. Og så kjenner jeg hele tiden på at jeg ikke har kontroll, selv om det ikke er jeg som er årsaken til at det er sånn. Bursdagskaos, og gjerne noen husgjester som blir lengre enn familiefreden har godt av. Både februar og august er det også mye regninger, noe som kjiper til hele greia enda mer. Husj og fysjom!

Sist redigert av Kaija : 05-01-13 kl 00:24.
Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 00:17   #7
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Får ikke bestemt meg for om det er februar eller august. Februar er jeg drittlei vinteren, og så er det vått, og glatt og ekkelt. Vi har vinterferie, og måneden er i tillegg kort, men det er ikke nok til at det er bra. Jeg bare venter på mars og april og VÅREN.

August er det jobbstart igjen etter lang god ferie. Og akkurat når jobben starter, kommer selvfølgelig de vakreste, solskinnsdagene som man har ventet sånn på. Det er alltid superhektisk, og mange ting som ikke er klare fra "oven", sånn at man bare løper beina av seg hele jobbedagen. Og så kjenner jeg hele tiden på at jeg ikke har kontroll, selv om det ikke er jeg som er årsaken til at det er sånn. Bursdagskaos, og gjerne noen husgjester som gjerne blir lengre enn familiefreden har godt av. Både februar og august er det også mye regninger, noe som kjiper til hele greia enda mer. Husj og fysjom!

Jeg har mange av de samme greiene med de månedene der. Jeg lander på at februar er mest ille. Jeg er lei vinter, det er ikke lenger ski-og skøyteføre. Det er mørkt og glatt og lenge til våren med sol som varmer.

Gammel 05-01-13, 00:23   #8
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

November, helt klart. Har denne følelsen da: Detalj av usynlig novemberlandskap

Midt i det skoddeland som heter jeg
står det et gammelt veiskilt uten vei.

Det står og peker med sin morkne pil
mot skoddemyrer og mot skoddemil.

Jeg leter fåfengt etter navn og tegn.
Alt alt er visket ut av sludd og regn.

Der stod engang det sted jeg skulle til.
Når ble det borte og når for jeg vill?

Jeg famler som en blind mot dette ord
som skulle vist meg veien dit jeg bor.

Midt i det skoddeland som heter jeg
står det et veiløst skilt og skremmer meg.

Fra Fra hjertets krater, 1964

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 00:24   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I november er det jo nesten jul! Jeg elsker november.
Januar er litt kjip, selv om jeg har bursdag. Februar er den verste måneden, synes jeg. Ingenting spennende som skjer, og våren er fremdeles langt unna. Heldigvis er den kortest.

Gammel 05-01-13, 00:25   #10
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Oktober. Mørkt, surt, naturen råtner og det er uendelig lenge til vår og sommer.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 00:35   #11
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Januar og november er kjipe måneder. Det skjer lite, er ofte guffent vær og det er ofte heftige jobbemåneder. Dessuten er det lenge til lange, lyse dager og sommer!

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 01:21   #12
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

November.

Gammel 05-01-13, 10:09   #13
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

De siste årene har jeg blitt helt tom i mars. Da begynner pågangsmotet etter en lang vinter å ta slutt. Du tror endelig våren er kommet og når det snør 10. mars, igjen, er det ikke noe gøy med slaps. September er beste.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 10:16   #14
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mars er heftig ja, når det endelig begynner å smelte og bli lyst ute, og så kommer nytt snøfall. Da kjenner jeg nervesammenbruddet nærmer seg.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 10:37   #15
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har aldri skjønt det der med alle regningene i januar? Er det flere regninger da? Vet om NRK-lisensen, men er det flere?

Synes november er en fin måned, jeg. Det er snø, holke og kulde jeg ikke liker.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 11:50   #16
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Juni.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 01:45   #17
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Juni.

Hektisk jobbemåned?

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-13, 09:08   #18
Kiwi
Glad i frukt

Kiwi sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

November er kjipest. Mørkt, kaldt og trist. Tross bursdager. Hele fem bursdager. Kanskje derfor vi har lite penger den måneden også.

Gammel 05-01-13, 12:14   #19
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

November og januar. I år krydrer jeg januar med en uke på en kanariøy, så i år er den ikke så verst.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-13, 12:17   #20
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Re: Hvilken måned er den dårligste?

November er en kjip måned. Mørk og trist.

Darth er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:02.