Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kosmetisk kirurgi hjelper ikke på selvfølelsen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-13, 17:18   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kosmetisk kirurgi hjelper ikke på selvfølelsen

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Maverick får alltid høre sånt i diskusjoner som denne. ( / ) Hva da om man er 'stygg' i tillegg til å ha små pupper - har ekstrem hengemage, ridebukselår, potetnese og/eller andre trekk som anses som uønskede, er det da mer legitimt å sukke over puppene?

Da syns jeg man skal stoppe opp og tenke etter hvem det egentlig er som mener dette er uønsket, og om "de" har noen injurierende kraft overhodet.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-13, 22:29   #2
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Da syns jeg man skal stoppe opp og tenke etter hvem det egentlig er som mener dette er uønsket, og om "de" har noen injurierende kraft overhodet.

Utrolig godt poeng.

Gammel 17-01-13, 09:21   #3
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Så utrolig enig, godt skrevet.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-13, 18:58   #4
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis jeg tar tvillingmagen min, så kan det hende jeg vil gå i bikini. Ellers ikke.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-13, 22:30   #5
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror jeg vil få det bedre med meg selv om jeg får fjernet hengemagen min. :har henvisning inne til vurdering:

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-13, 00:49   #6
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en plan om at jeg skal få det til å se bra ut å ha små pupper. Ikke minst fordi jeg har tre jenter som sålangt er kroppslige kopier av meg. (men gleder meg stadig over at de refererer til at jeg har store pupper)

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-13, 01:25   #7
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Du trenger ikke iverksette den planen, sindrome, du ser allerede veldig, veldig flott ut!!

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-13, 12:04   #8
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Du trenger ikke iverksette den planen, sindrome, du ser allerede veldig, veldig flott ut!!

Åh, søta!!

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-13, 01:45   #9
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har vel også noe med om det har skjedd en endring eller ei. Jeg vurderer ikke å fikse på min ganske store nese, eller puddingpuppene i E-cup, eller dissemagen. Men om jeg hadde sett veldig annerledes ut, nokså plutselig, så hadde det kanskje vært noe annet. Arrkorreksjon etter en stygg skade - eller forklemage etter svangerskap - hvem vet? Det er vel ikke for å "bli som før", men å bli noe som likner mer på det man var før. Det jeg har hatt hele livet er jeg vant med og har forsonet meg med.

Ellers stemmer resultaten i HI veldig med deg jeg selv har registrert både på jobb og i bekjentskapskretsen.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-13, 02:55   #10
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Det er jammen ikke lett å være brystfager og fornøyd med frontpartiet heller.
Alle reklamer viser brystfagre damer i lekse bh'er...lurer på hvor de får tak i dem jeg? Jeg bruker 95 G/H og får ikke tak i de lekre som vises i reklamene iallefall. *hjertesukk*

Men at en ikke får bedre selvfølelse av kosmetisk kirurgi kan jeg nok tro. Til en viss grad. Men det kommer jo ann på operasjonen og grunnen til den, som det er blitt skrevet tidligere.

Gammel 17-01-13, 09:00   #11
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Det har vel også noe med om det har skjedd en endring eller ei. Jeg vurderer ikke å fikse på min ganske store nese, eller puddingpuppene i E-cup, eller dissemagen. Men om jeg hadde sett veldig annerledes ut, nokså plutselig, så hadde det kanskje vært noe annet. Arrkorreksjon etter en stygg skade - eller forklemage etter svangerskap - hvem vet? Det er vel ikke for å "bli som før", men å bli noe som likner mer på det man var før. Det jeg har hatt hele livet er jeg vant med og har forsonet meg med.

Ellers stemmer resultaten i HI veldig med deg jeg selv har registrert både på jobb og i bekjentskapskretsen.

Puddingpupp.

Dette er grunnen til at jeg står i forklekø på Aleris - henvist av fastlegen. Den nederste delen av magen ser ikke bare ut som en mage som har inneholdt tre babyer, den passer ikke med resten av kroppen, må rulles opp og stappes inn i strømpebukser og undertøy for at jeg ikke skal få utslett og [Forfengelig] den gir meg en litt pussig silhuett [/Forfengelig]. Jeg lever fint med strekkmerkene og jeg ser definitivt ikke for meg å få en mage som den jeg hadde prebarn, som slank 25-åring. Jeg skal bare kvitte meg med 10 cm heng. Jeg lever godt med å være en ferm nestenførtiåring.

Jeg har ikke en eneste "hvis bare, når jeg har fikset"-tanke og har skamløst stappet keisersnittpølsen i en bikinitruse med høyt liv og ikke tenkt mer over det. Jeg skal ikke si at det ikke ligger en prosess bak å gjøre det, det gjør det jo. Jeg har brukt litt tid på peppe meg selv opp og være raus nok mot meg selv til å ta på bikini.

Gammel 17-01-13, 11:22   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Puddingpupp.

Dette er grunnen til at jeg står i forklekø på Aleris - henvist av fastlegen. Den nederste delen av magen ser ikke bare ut som en mage som har inneholdt tre babyer, den passer ikke med resten av kroppen, må rulles opp og stappes inn i strømpebukser og undertøy for at jeg ikke skal få utslett og [Forfengelig] den gir meg en litt pussig silhuett [/Forfengelig]. Jeg lever fint med strekkmerkene og jeg ser definitivt ikke for meg å få en mage som den jeg hadde prebarn, som slank 25-åring. Jeg skal bare kvitte meg med 10 cm heng. Jeg lever godt med å være en ferm nestenførtiåring.

Jeg har ikke en eneste "hvis bare, når jeg har fikset"-tanke og har skamløst stappet keisersnittpølsen i en bikinitruse med høyt liv og ikke tenkt mer over det. Jeg skal ikke si at det ikke ligger en prosess bak å gjøre det, det gjør det jo. Jeg har brukt litt tid på peppe meg selv opp og være raus nok mot meg selv til å ta på bikini.

Sånn er det her også. Jeg tok bukplastikk av samme årsaker som deg, og det var fantastisk å bli kvitt deigen. 2 kilo hud ble fjernet. Bukser satt plutselig penere, det var lettere å trene, lettere å bøye seg og jeg følte meg rett og slett finere. Så det var jo mest av forfengelighetsårsaker, men det gjør meg ingenting.

Jeg kunne fått dekket armer og lår, pupper og rumpe også. Kirurgen spurte meg hva jeg ville ta etterpå, som om jeg skulle velge hvilket smågodt jeg ville ha. Jeg takket pent nei og kommer nok ikke til å ta mer. Har ingen ambisjoner om å se ut som en 20-åring. Det som plaget meg mest var magen, og jeg har ikke fått den der "guri, nå må jeg operere armer og bein også"-tanken. Heldigvis er det ikke sånn at om man tar en kosmetisk operasjon, så blir man plutselig bitt av basillen.

Gammel 17-01-13, 03:11   #13
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg leser artikkelen og tankene mine går noen år tilbake i tid, og jeg kan ikke fri meg fra å tenke "hva var det jeg sa", eller tenkte, rettere sagt.

En venninne slet veldig psykisk, og på ett tidspunkt fikk hun det for seg at puppene var roten til alt vondt. Hun mente de hun var utstyrt med fra naturens side var alt for små, og om hun fikk større pupper så ville alle problemene hennes forsvinne.

Vel, puppene ble større, men problemene forble. Jeg var ikke overrasket for å si det sånn, for alt hun slet med bunnet i så mye mye mer enn som så.

Jeg selv er fra naturens side dårlig utstyrt både her og der. Flat som ei fjøl, uansett fra hvilken retning du ser meg, har vært mine tanker fra jeg var tenåring. Og joda...puppene har stått i fokus. De er så små.

Men i yngre år så var (heldigvis) ikke inngrep på slike ting så mye omtalt, og dermed ikke noe tema, og inn i de voksne år så ser jeg jo to ting: puppene er ikke SÅ små, og de står jo i stil med resten av kroppen.

Nå når jeg begynner å bli godt voksen, så henger jo det lille jeg har endel mer, og jeg kan vel ikke benekte at jeg har tenkt tanken på å få blåst dem opp litt. Ikke for å få dem større, men for å få dem i fasong igjen. Men her stopper mannen min meg...

Han elsker dem slik de er, og et inngrep ville bare blitt feil i hans øyne, og som han sier...hvem andre enn han skal se og dra nytte av dem? Overfor resten av verden så funker push-up i lange baner.

Det holder for meg det. Han overbeviser meg om at jeg er slik jeg er.

Jeg er generelt ganske negativ til alle kosmetiske inngrep. Hvorfor ikke bare akseptere at det er slik jeg er?

Det finnes selvfølgelig unntak. For eksempel tilfeller hvor man fjerner hengende mager og slikt, enten etter svangerskap hvor magen ikke går tilbake til normalen, eller etter ekstrem vektnedgang.

Slike ting havner i en annen kategori for meg. Det går liksom ikke på det å ha et skjevt syn på det som er egentlig er perfekt, men det å rette opp i ting som naturen ikke selv klarer, etter ekstreme påkjenninger.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-13, 12:11   #14
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har forresten ikke dissemage, jeg har skvulpemage. Ungene elsker å dra og løfte og riste på mageskinnet, og i det siste er det visst blitt en venne/turistattraksjon. I hvert fall drar ungene opp genseren og viser begeistret til vennene sine "se hva mamma kan gjøre med magen sin!"

Jeg tror i utgangspunktet ikke den er veldig mye slappere enn snittets, men det er noe med å vise virkeligheten til ungene.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-13, 12:16   #15
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Ungene elsker å dra og løfte og riste på mageskinnet, og i det siste er det visst blitt en venne/turistattraksjon.

Jeg synes du i det minste skal vurdere en slik tatovert på magen.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-13, 12:17   #16
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror i utgangspunktet ikke den er veldig mye slappere enn snittets, men det er noe med å vise virkeligheten til ungene.

Word.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-13, 13:06   #17
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har forresten ikke dissemage, jeg har skvulpemage. Ungene elsker å dra og løfte og riste på mageskinnet, og i det siste er det visst blitt en venne/turistattraksjon. I hvert fall drar ungene opp genseren og viser begeistret til vennene sine "se hva mamma kan gjøre med magen sin!"

Det er utrolig viktig, tenker jeg. Det er jammen ikke rart om de får rare forstillinger om kroppen sin hvis de eneste kroppene de ser er Victorias Secret-modellene og musikk-video-babes. Ja til virkelighetsorientering.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-13, 13:44   #18
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg har også faktisk tatt kosmetisk operasjon. Opererte et øye som skjelte veldig.
Det plaget meg utrolig og jeg var så sjenert i utgangspunktet og ble tat for overlegen for jeg så aldri på noen jeg ikke kjente...
Opplevde ofte at folk snudde seg bak og lurte på hvem jeg snakket med...

Fikk kosmetisk operasjon dekket da jeg var 17. Det hjalp utrolig for meg.
Strammet på øyemuskelen på den ene siden og slakket på den andre siden..

Jeg har i alle år vært plaget av små pupper. De var så og si ikke-eksisterende frem til jeg fikk barn.
De to årene jeg ammet gutta følte jeg meg fjong altså. Gikk tom med stroppekjole.
Den eneste fordelen nå er at jeg ikke har antydning til hengepupper og mannen er fornøyd han. HAn synes visst at jeg er veldig fin i kroppen til å ha født to barn og det er jo fint.
Men jeg selv er egentlig ikke særlig komfortabel og går aldri med trange topper. selv ikke nå som godt voksen. Men nå gidder jeg ikke lengre å tenke på brystøkning. Men hadde jeg hatt mer penger til overs før så skulle jeg gjerne brukt penger på det.

Gammel 17-01-13, 13:47   #19
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal ikke fornekte at det er rart å ikke ha store pupper lenger, og særlig nå som jeg har gått ned 8 kg. Det har alltid på en måte definert meg; jeg var hun ikke-så-pene-med-puppene, og har aldri i mitt liv dratt en fyr som ikke var puppegutt.

Det blir ikke aktuelt å legge inn noe, først og fremst fordi det vil vises, og det kler meg virkelig ikke å være En med silikon. Men jo visst har jeg tenkt tanken.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-13, 13:52   #20
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg skal ikke fornekte at det er rart å ikke ha store pupper lenger, og særlig nå som jeg har gått ned 8 kg. Det har alltid på en måte definert meg; jeg var hun ikke-så-pene-med-puppene, og har aldri i mitt liv dratt en fyr som ikke var puppegutt.

Hva i all verden er en puppegutt? Det er klart, I wouldn't know, for jeg har vel neppe vært i nærheten av noen. Det er nok de andre kvalitetene de faller for.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:31.