|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor sent får barna dine ringe til venner?Jeg ringer ikke andre så seint selv, og hadde blitt overrasket om en 8-åring gjorde det. Nå kan det ha vært unntakstilstand og engangstilfelle, men da hadde vel heller de voksne spurt om barnevakten framfor å la 8-åringen gjøre det? |
|
|
|
|
|
#62 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor sent får barna dine ringe til venner?Jeg synes ikke det er sent om de ringer på hustelefon. Det verste er at det andre barnet ligger og sover og ikke kan komme i telefonen. Foreldre er jo oppe i den tiden, så det gjør vel ingenting å ringe?
|
|
|
#64 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor sent får barna dine ringe til venner?[quote=Madam Mim;357718]Jeg har etterhvert skjønt at ikke alle gjør som meg. :innsikt: Men jeg undrer meg allikevel, om den snerpa jeg er, over unger som er bittesmå og på handletur etter 20, over foreldre som lar unger ringe på hos andre kl. 0700 en lørdag morgen og over unger som får ringe til andre leeeenge etter leggetid. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2007
![]() |
Sv: Hvor sent får barna dine ringe til venner?Hei. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor sent får barna dine ringe til venner?
Eh. bekymringsmelding til barnevernet på bakgrunn av noe sånt?? Tror jammen de har annet å bruke tiden sin på....
|
|
|
#67 |
|
saftig
|
Nå oppfordret hun jo bare til å ringe og snakke med barnevernet, ikke melde moren. Dessuten skriver hun jo også at det jo ikke gjelder bare denne saken, men at det er flere episoder. Det er alltid fint å lese et innlegg før man svarer.
|
|
|
#68 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor sent får barna dine ringe til venner?Min åtteåring får ikke ringe etter 1930, hun legger seg vanligvis ca 20.00. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvor sent får barna dine ringe til venner?Min (snart) 8-åring legger seg kl 19.30, så jeg hadde mistet munn og mæle hvis noen av hennes venner hadde ringt så sent.
|
|
|
#70 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor sent får barna dine ringe til venner?Vår snart 8 åring legger seg mellom 19.30 og 20.00 alle dager også helg.
|
|
|
#71 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hvor sent får barna dine ringe til venner?Ungene mine får ikke ringe til andre enn familie etter kl. 19.00.
|
|
|
#72 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Slik er det hos oss også. Jeg skal være sikker på at vedkommende er oppe, før jeg ringer så seint. At en 8 åring ringer på den tida, synes jeg er fryktelig rart.
Og når jeg leser dette blir det enda rarere. At foreldrene får datteren sin til å ringe venninner for å kunne være der, i stedet for å ordne barnevakt slik at jenta kan få lagt seg til rimelig tid.
|
|
|
#73 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
?? Jeg mente hustelefon....
|
![]() |
|
|