Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Roger skal få ei søster

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-13, 20:37   #61
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Roger skal få ei søster

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Der fikk bekreftet mitt inntrykk av at det er er en overforekomst av merkelige folk som har katt. :dukker;

Ey...

Gammel 18-03-13, 14:06   #62
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Herregud for noen mennesker! Det var nok best at dere ikke fikk den pusen.

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-13, 14:11   #63
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Milde måne. Håper dere finner en annen fin pusesøster til Roger.

Skal innrømme selv at jeg har dratt skuffede unger kortet når noen ombestemte seg vedrørende katten vi hadde funnet eieren på etter sommerferien, og det funket den gangen. Vi kunne nemlig få ta med oss katten med en gang når vi kom til eieren vi hadde funnet på chip hos dyrlegen, men jeg måtte snakke med mannen først en siste gang, og når jeg sendte melding og ja etterpå så skulle plutselig moren hennes ha den isteden, men så ombestemte hun seg igjen noen timer etterpå og vi kjørte rett opp og hentet den innen 1/2 time for å ikke risikere at hun ombestemte seg igjen. Og vi har verdens nydeligste katt og skal love at mannen ikke var blid når han måtte bruke nesten 2000,- kroner på katten på dyrlege når jeg var på ferie forrige uke, men han er heldigvis like glad i katten fortsatt og er glad over at han er blitt frisk igjen han også.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 10:33   #64
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Kjære vene for ei dame. Vær glad dette ikke ble noe av, det kunne blitt mye drama videre også.
Erfaringen min er også at det er lettere å introdusere en kattunge for en voksne katt og nå er det straks vår og kattunger i hopetall som trenger nye hjem.
Har ei bekjent som har siameser (pappa)/orientaler (mamma) kattunger som straks er leveringsklare, men det er kanskje litt vel langt unna for dere? Hun skal ikke ha full pris for dem,for de er ikke planlagte og meldt inn i NORAK, men kommer helsesjekket og vaksinerte.

Gammel 20-03-13, 21:12   #65
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor er det, Susse? Jeg bor nær Stavanger.

Gammel 21-03-13, 22:42   #66
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Hvor er det, Susse? Jeg bor nær Stavanger.

Oi, ja da blir det fort mange timer. Vestfold. Oppdretteren som de voksne jentene mine kommer fra har også flotte renrasede orientalere til salgs til veldig redusert pris. Hun er seriøs og dyktig ! Dette er katter med alle papirer i orden til VELDIG fin pris !
http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...4&searchQuery=

Gammel 21-03-13, 22:45   #67
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, takk! Nei jeg støtter ikke oppdrett overhodet, ikke av noe slag, så det er uaktuelt, men tusen takk for tipset.
Vi skal nok finne en liten pusesøster eller bror til Roger med tid og stunder. Enn så lenge får han nyte tilværelsen som eneste katt i huset, han kommer til å få spader når han må dele oss med en ny katt.

Gammel 22-03-13, 11:58   #68
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Du støtter ikke oppdrett? Hva mener du med det? Kommer ikke alle/de fleste rasekatter fra et oppdrett da?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-13, 15:55   #69
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jo, det er derfor jeg helst unngår å skaffe meg "rasekatt" om det ikke er for at de gis bort tilfeldig, slik som Frøya og søsteren. De selges ikke som oppdrettskatter, eierne driver ikke med oppdrett.

Gammel 22-03-13, 16:35   #70
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, men de kommer jo fra et oppdrett, om man skal være prinsippfast?

Jeg spør ikke for å være frekk, men fordi jeg ble nysgjerrig. Har aldri tenkt over oppdrett som et problem. Så lenge man ikke bedriver "masseoppdrett/produksjon".

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-13, 16:43   #71
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Jeg ble og litt nysgjerrig, for jeg kjøper heller fra oppdrett en fra en tilfeldig person som glemte å sterilisere katten sin.

Kan jeg spørre hvorfor?

Gammel 22-03-13, 17:46   #72
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Fordi jeg synes det å drive oppdrett på katter for perfeksjon/utseende, spesielt i en verden overbefolket av løskatter, er helt uakseptabelt. Min mening. Jeg er sterkt imot det.
Så aldri noe oppdrettskatt på meg, jeg prøver å ta inn hjemløse katter i stedet for å gi penger til noe sånt. Roger kommer fra gata, han fant seg heldigvis fort tilrette hos oss.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:11.