|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger anbefalinger på krim og thrillereBiblioteket på Holmlia hadde venteliste på kepler. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Trenger anbefalinger på krim og thrillere
Hypnotisøren fikk jeg ganske kjapt. Jeg skal levere inn nå på mandag, så det blir snart en ledig. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Da boken kom ut stod det at det var 21mnd ventetid på Sandmannen. Nå har det visst dalt til 9måneders så det er sikkert mange som fjerner seg fra listen etterhvert.
|
|
|
|
#5 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Trenger anbefalinger på krim og thrillereDet antar jeg mine bibliotek også har så jeg har ikke orket å spørre. Jeg kjøper vel den siste boka i hardcover til slutt tenker jeg. (Hvis det er de andre du vil låne Benzo, så kan du jo bare kjøre hit og hente dem) |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger anbefalinger på krim og thrillereFlere godbiter, vel verdt å bruke tid på: |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Trenger anbefalinger på krim og thrillereHar begynt på Mons Kallentofts femte bok om politietterforskeren Malin Fors nå, jeg er veldig hekta! "Den femte årstiden" heter den. Du bør i såfall starte på første bok i serien, husker ikke navnet her og nå.
|
|
|
#14 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Trenger anbefalinger på krim og thrillereDen var spennende, sant?! Hørt på lydbok jeg.
|
|
|
#15 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Trenger anbefalinger på krim og thrillereIkke nordisk, men favoritter hos meg:
|
|
|
#17 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Trenger anbefalinger på krim og thrillereOver halvveis i den første til Adler Olsen, "Kvinnen i buret". Jeg strevde litt med de første 50 sidene, men så tok historien meg. Den ene paralellhistorien har definitivt thrillerpotensialet. Den andre blir litt langdryg innimellom. Det er ikke sånn at jeg sitter og lengter etter boka når jeg er på jobb, men jeg gleder meg til å lese den ferdig når ungene har lagt seg i kveld. Etterpå tror jeg at jeg skal lese Theorin sin "Nattefokk" som kom i posten i dag. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Sv: Trenger anbefalinger på krim og thrillereJeg har ikke lest selv, men min svenske kollega anbefalte bøker skrevet av Roslund & Hellström. Verdt et forsøk når jeg ferdig med Kepler kanskje... |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Erfaren nok
|
Jeg har lest noen av de.
|
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger anbefalinger på krim og thrillereNå er vel mange av favorittene mine nevnt i denne tråden, men Unntaket av Jungersen er ikke nevnt - den bør leses! Han kom ut med ny bok i dag, håper den er like bra.
|
![]() |
|
|