Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du vært forelska i en kollega?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du vært forelska i en kollega?
Ja, ved flere tilfeller. 50 21,55%
Ja, én gang. 52 22,41%
Nja ... kanskje litt betatt? 67 28,88%
Nei! 61 26,29%
Ingen kommentar 2 0,86%
Deltakere: 232. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-13, 19:16   #61
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du vært forelska i en kollega?

Nei, antakelig fordi jeg bodde sammen med mannen før jeg begynte å jobbe.

Vel, da regner vi ikke sånn der tenåringsbi-jobb da, DA var jeg betatt av en ja. Men han ble sammen med ei av de andre... slikt skjer.

Gammel 04-04-13, 20:27   #62
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nja, kanskje litt betatt.

Hadde jeg ikke vært lykkelig gift, og hadde jeg vært 15 år yngre, hadde jeg pokker meg slått kloa i ham, før dama hans gjorde det.

Akk ja.

Gammel 04-04-13, 20:31   #63
Anuk

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Var veldig forelska en gang, og det er ikke å anbefale når det ikke går veien. Spesielt ikke når man sitter slik at man ser og hører hverandre hele dagen....

Etter det har jeg holdt meg til å bli betatt og glad i kollegaer, og det blir jeg jo stadig vekk. Men det har ikke noe med forelskelse å gjøre.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 20:48   #64
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vel, mer betatt er nok rett, men ja...

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 20:56   #65
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Nja, kanskje litt betatt svarte jeg. Jeg tenkte først at jeg jo stort sett jobber med kvinner, men så kom jeg på både ei jente og en gutt jeg har vært betatt av.

Gammel 04-04-13, 21:06   #66
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg forelsker meg ikke så lett, men jeg blir betatt i hytt og vær.
Også har jeg jobbet på veldig mannsdominerte selskaper de siste årene. Jeg er en uhelbredelig flørter og har ofte en flørt på gang med en kollega eller to.
Bare sånn tulleflørt, altså. Ikke uanstendig.

Gammel 04-04-13, 21:12   #67
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, jeg jobber i ett veldig mannsdominert miljø og tenker oftere at jeg er glad jeg slipper å være gift med enkelte av dem.

Gammel 04-04-13, 21:18   #68
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det tror jeg ikke, det er få menn på jobben min. Tidligere jobber har hatt noen menn, men jeg tror ikke jeg ble forelsket eller betatt av noen av de. Jeg blir lett betatt av menn jeg blir godt kjent med, så det er greit at jeg jobber med utelukkende kvinner.

Jeg har vært betatt og forelsket i medstudenter, da.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 21:29   #69
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, det har jeg vært flere ganger. Jeg er samboer og har barn med en av dem. Vi er ikke kollegaer og har ikke samme yrke nå. Vi ble sammen mens vi studerte.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 21:40   #70
Veslemøya

Veslemøya sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Nei. Men jeg har hatt sex med en kollega.

Gammel 04-04-13, 21:40   #71
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Åh ja da, opptil flere ganger

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 21:44   #72
Kavring
Fullverdig medlem

Kavring sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Oslo
Kavring har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ja, det har jeg vært. Én gang. Men vi er ikke gift. Ikke har vi barn sammen heller.

Kavring er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 21:50   #73
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Ja, det har jeg. Den dag i dag er vi samboere, og har to små jenter sammen.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 21:50   #74
Joy Stark
Superduperaktiv

Joy Stark sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
Joy Stark er litt kulJoy Stark er litt kulJoy Stark er litt kul
Standard

Ja og det resulterte i ekteskap og fire unger

Gammel 04-04-13, 21:50   #75
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke giftet meg med noen kollega. Kun flørting/klining og så bortetter.

Gammel 04-04-13, 21:50   #76
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Nei, jeg jobber i ett veldig mannsdominert miljø og tenker oftere at jeg er glad jeg slipper å være gift med enkelte av dem.

Æh, man skal jo ikke nødvendigvis være gift med. Bare litt forelska i. Uten at det trenger å være noe mer.

Opprinnelig lagt inn av Veslemøya, her.

Men jeg har hatt sex med en kollega.

Spinoff?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 21:54   #77
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Nei, lite aktuelt siden de fleste kollegene mine er kvinner også.

Gammel 04-04-13, 22:06   #78
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har vært forelska mange ganger, men ikke i kolleger. Betatt har jeg blitt, men det har ikke vippa over i forelskelse.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 22:08   #79
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg har, selvfølgelig, uforbedelig som jeg er. Haket av for én gang. Da er ikke studiekamerater medregnet.

To ganger på meg.
Men ingen i nærheten av en lten betatt-feeling en gang i ny bransje. Her er de ikke mye macho

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-13, 09:11   #80
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har også hatt sex med en tidligere kollega, vi var faktisk fuck buddies over en lengre periode... Det må sies at dette er maaaange år siden da jeg var i begynnelsen av 20-årene. Moralen har bedret seg betraktelig siden den gang.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:41.