|
|||||||
| Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Justin Bieber-konsertJeg håper at ikke så alt for mange av 13-åringene kommer alene. Vi bor nær nok til å gå, så logistikken bør være grei for oss. Men jeg gruer meg. Jeg gruer med for trengsel og venting og bråk. Konserten blir sikkert gøy.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Justin Bieber-konsert
Tenk hvor lett man kan få panikk i trengsel, da er ikke 13-åringene store. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#4 |
|
~~~~~~~
|
Jeg tror ikke man kan forvente like ille hysteri nå som sist han var i Norge. Nå er alle instanser forberedt, sist ble det for mye spekulasjoner og for mye hemmelighold. Jeg tror det kommer til å være så mange vakter og sperringer så man blir tvunget til å gå i kø. Det er først når man kommer inn og de som skal helt foran ved scenen, der har man egentlig ingenting å gjøre. Vår 14 åring reiser alene med en annen venninne, de kommer ikke til å befinne seg foran scenen. Jeg liker imidlertid konseptet til One Direction, der har samtlige sitteplasser.
|
|
|
#5 |
|
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Justin Bieber-konsertSitteplassene til One Direction, tja, det blir interessant å se hvordan det fungerer i praksis. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Justin Bieber-konsertJeg tror jeg har diamond circle-billetter. Is that good or bad?
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bra for ihuga fans, men jeg må innrømme at jeg mot normalt valgte sitteplasser pga fare for trengsel...
|
|
|
#11 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Justin Bieber-konsertJeg synes det virker artig å se galskapen på nært hold, jeg. Har nesten vurdert å dra i profesjonell øyemed. Men isåfall kjekt å slippe å passe barn.
|
|
|
#12 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Hvis du vil gå på konsert med høflig nesten elleveåring, kan du få min billett.
|
|
|
|
|
#13 |
|
Rockesøster
|
Jeg tror min håpefulle skal den 17. Mulig jeg trenger et par tanter da, om noen melder seg. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men da må jeg jo ha ansvar for andre enn meg selv, og det frister ikke sånn kjempemye i det kaoset... Kan jeg ta henne med på Depeche Mode på din kostnad isteden? Pretty please?
Jeg kan tante i vei jeg, hvis behovet skulle melde seg. (Du tenker type back up? Hun virker jo ellers som en som heller burte tante for meg, høhø)
|
|
|
#15 |
|
Rockesøster
|
Tante Pelle. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Justin Bieber-konsertHvis man har ståplassbillett - når må man komme da?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 09-04-13 kl 16:18. |
|
|
|
![]() |
|
|