Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vil ha tips til antrekk i 80-tallsparty!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-13, 13:26   #61
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha tips til antrekk i 80-tallsparty!

Så du bildene på mitt hår på FB fra oktober? både med og uten fletter. Flettet vått hår og hadde over natten. Det ble bra!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-13, 13:57   #62
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det er en knallidé, Pelen - takk! Skal kikke på bildet.

@Enhjørning: på Glitter!

Gammel 01-05-13, 14:07   #63
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Takk!

Gammel 01-05-13, 14:41   #64
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Du blir så stilig!

Husk å kjøpe Hubba Bubba. De har solgt noen retropakker i det siste på butikken.

Gammel 01-05-13, 20:15   #65
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Oioioi! Her skal jeg følge med!

Gammel 01-05-13, 21:23   #66
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Stiiiiilig

Da vi hadde 80-tallsutkledning for.... ehh... ok, det begynner å bli lenge siden, det var vel når jeg var russ.... vel, da hadde jeg på meg det mamma hadde min første skoledag i 1986... roooooooosa stretch-bukse (sånn med sømm-"press" mist forran) og en rosablomstret bluse som var sidere bak... ohh...for en tid åttetallet var!

Det er egentlig skremmende hvor lett du har hatt det å finne slike ting i butikkene i dag, er virkelig så mye av det grusomme fra 80-tallet på vei tilbake i motebildet? Da er jeg glad jeg ikke er motebevisst...

Gammel 02-05-13, 13:52   #67
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

... er jeg den eneste som er overlykkelig for at 80-tallet endelig er på vei igjen?

Gammel 02-05-13, 14:05   #68
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

... er jeg den eneste som er overlykkelig for at 80-tallet endelig er på vei igjen?

Bortsett fra til akkurat denne festen, så - ja!

Gammel 02-05-13, 14:53   #69
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg har tatt vare på fin-partykjolen min fra 1988, den har skulderputer, overdel i stretch-velour med lange ermer, og skotskrutet gull-lame kappeskjørt.

Hvorfor blir jeg aldri invitert i åttitallsparty sånn som jeg har ventet så lenge på?

Jeg vil på åttitallsparty med deg! Jeg har nemlig en gullamékjole med svart netting over, og kort svart volangskjørt. Den er riktignok kjøpt i USA i 1990, men dette var i sør så de hang litt etter.

(never mind at jeg må sulte meg ned 10 kilo for å få plass i den ...)

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jepp - og den mest populære smakte (og het) Hubba Bubba.

Debbie med karamellsmak!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-13, 18:49   #70
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bortsett fra til akkurat denne festen, så - ja!

Enig. Og åttitallsmote har vel vart en stund nå. Er kanskje innslag av nittitall også nå?

Jeg kikket i et KK i dag, og der var det mange sider med jakker og kåper som jeg syntes så aldeles grusomme ut, som et heller kjipt utvalg på Fretex rett og slett.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-13, 19:22   #71
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nittitallet er helt på plass, syns jeg. Buffalosko og blomstrete bomberjakker all over.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-13, 19:48   #72
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var gravid med Snorkfrøken forrige gang jeg var på 80-tallsparty, og var strålende fornøyd med å finne alt mulig stæsj på HM. Det er over 6 år siden.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-13, 11:25   #73
Carrie
-

Carrie sin avatar

Hvor: Akershus
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Jeg blir jo egentlig litt Bobbysocks, slo det meg da jeg søkte på '80s pink blazer' på ebay i går.

Vi skal visst på samme fest! Og jeg har jakka til Elisabeth Andreassen. Er du Hanne Krogh, da eller?

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-13, 11:29   #74
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nittitallet er helt på plass, syns jeg. Buffalosko og blomstrete bomberjakker all over.

Haha, nå måtte jeg google. Jeg er tydeligvis ikke så mye i sentrum og får med meg alle de fænsi trendene. Jammen fant jeg ikke et par flunka nye Buffalosko på brandos.no!

Gammel 03-05-13, 12:18   #75
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Gud ja. Og de mønstrete, vide posebuksene, hvertfall var de der i fjor.

Gammel 03-05-13, 12:42   #76
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrie, her.

Vi skal visst på samme fest! Og jeg har jakka til Elisabeth Andreassen. Er du Hanne Krogh, da eller?

Så gøy! Ja, gjerne det! Jeg sliter dog litt i blazerjakten - og det kan se ut til at mamma har kasta den rosa skinnjakka mi.

Gammel 03-05-13, 13:20   #77
Carrie
-

Carrie sin avatar

Hvor: Akershus
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Så gøy! Ja, gjerne det! Jeg sliter dog litt i blazerjakten - og det kan se ut til at mamma har kasta den rosa skinnjakka mi.

Denne, bare at den mangler glitter/paljetter:

http://www.hm.com/no/product/02186?article=02186-D

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-13, 13:49   #78
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Ja, kikka på den, jeg og - men det blir litt for mye oransje i den til at det matcher resten av antrekket.

Gammel 03-05-13, 20:43   #79
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en paljettblazer. Til kostymebruk, altså. Ikke på alvor.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-13, 23:08   #80
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Da har jeg funnet meg en grufull blazer på HM. Det er nok nesten de bitreste 199 kronene jeg noen gang har punget ut i klesveien. Fasongen er så feil som den kan få blitt til min figur, men det må jeg vel bare finne meg i? Det skal jo være stygt? Alt er feil - lengden, kneppinga, skjæringa i halsen, den totale mangelen på figursøm ... Midjen min! (Bedre blir det neppe av at også bildet er elendig!)

Jeg har kikket litt på denne også, fra barneavdelingen på Cubus. Den er mer kledelig til meg - og fargen er ikke så lilla som på bildet. Den passer nok like godt til skoene. Men nå var det nå engang en blazer som var opprinnelig plan:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:13.