|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva slags kvinne eller mann er du?
|
|
|
#2 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kategorier? Har jeg skrevet noe jeg ikke husker? Denne hang ikke helt på greip hos meg. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Borte
|
Sv: Hva slags kvinne eller mann er du?Jeg er tydeligvis for privat til å utlevere dette om meg selv i åpent forum. Gjør det meg til en typisk mann eller kvinne?
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva slags kvinne eller mann er du?Interessante spørsmål. Må tenke litt mer på dette. Ting som ikke interesserer meg er håndarbeid, husarbeid, mote og interiør. Det betyr ikke at jeg ikke liker fine nye klær/sko eller å ha det fint hjemme (jeg bare gidder ikke stort sett). |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Småbyfrue
Medlem siden: Apr 2013
Hvor: I huset vårt...
![]() |
Sv: Hva slags kvinne eller mann er du?Hvilken kvinne jeg er?
Sist redigert av FruLarsen : 15-05-13 kl 13:14. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes man bør være reflektert i forhold til det. Men hvis du med dette mener å spørre om vi synes det er galt å ha interesser og egenskaper som tilfeldigvis passer inn i det som oppfattes som typisk, så er selvfølgelig svaret nei. Jeg har lagt merke til i disse diskusjonene at noen tydeligvis føler på at deres interesser/egenskaper, som av mange regnes som typisk kvinnegreier, ikke blir ansett som "bra nok". Det må skilles mellom samfunns- og individnivå her, derfor tenker jeg at alle som har tatt bestemte individuelle valg ikke trenger å ta det personlig at noen er kritiske til at mønsteret i disse valgene kan være uheldige på samfunnsnivå. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hva slags kvinne eller mann er du?Jeg har ikke tenkt å svare ordentlig,
|
![]() |