|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Nærmer seg
|
![]() Sv: Sommeroppbevaring av barnHos oss koster det 900 kr uka for SFO i ferier. Og vi betaler fullt for alle måneder utenom Juli, da er SFO stengt.
![]() |
#62 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sommeroppbevaring av barnJeg benytter meg av de tilbudende som vi kan. Her er det vanskelig å få kabalen til å gå opp i år. Skulle gjerne hatt flere "oppbevaringsmuligheter" i juli siden jeg ikke kan ta fri fra jobb i år. Har hele 8 uker ferie/avspasering å ta av, men det hjelper lite når man ikke kan ta fri når ungene har fri
![]() |
#63 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sommeroppbevaring av barnPå vår AKS er det ikke anledning til å kjøpe ekstra dager i feriene for de som har halv plass. Og så fant jeg denne informasjonen på skolens hjemmeside:
Så det er i grunnen bare mulig å ha halv plass når barna blir så store ta de klarer seg selv i skoleferiene.
![]() |
#64 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Sommeroppbevaring av barn
Sånn trodde jeg det var her også, så overraskelsen var stor når det i fjor kom ekstraregning. Her er det nemlig sånn at dersom de er på sfo utover det som er ordinær sfotid så må man betale ekstra. Dvs at storebror kun kan være på sfo mandag, tirsdag, torsdag og fredag fra 14.15-15.45 og onsdager fra 11.15-15.45. Alt utover det må man betale ekstra for.
![]() |
#65 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Sommeroppbevaring av barnMin har 60% plass og har dermed bare 60% plass i feriene også (juli stengt). Vi kan ikke kjøpe ekstra dager heller.
![]() |
#66 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Sommeroppbevaring av barnVi kan kjøpe plass hos SFO for 210 kr når det er skoledag og 380 kr når det er skolestengt. Vi har foreløpig full plass for 2 klassingen, men kommer enten til å si opp plassen eller redusere til tre dager i uken fra høsten. Hun bruker pr nå ikke sfo om morgenen og har de siste ukene begynt å gå hjem med venninne når skolen slutter. Vi har pensjonist besteforeldre på begge sider, så det pleier å ordne seg med ferier.
![]() |
#67 |
Leser
|
![]() Sv: Sommeroppbevaring av barnVi har veldig bra SFO, så jeg har hatt barna der mest mulig. Etter at SFO har vært ferdig har vi alltid hatt ett eller annet på sommeren for eldste, det blir uansett nok sosetid.
![]() |
#68 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Sommeroppbevaring av barnSommeroppbevaringen var stor suksess! Barnet ligger på sofaen i dag og er så lei seg over at det ikke er mer allidrett.
![]() |
#69 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Sommeroppbevaring av barnNeste uke er det sommerskole for mine gutter. De skal være på samme skole.
![]() |
|
|