|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hva stemmer du? | |||
Høyre |
![]() ![]() ![]() ![]() |
72 | 23,30% |
Arbeiderpartiet |
101 | 32,69% |
SV |
38 | 12,30% |
Senterpartiet |
7 | 2,27% |
Venstre |
43 | 13,92% |
Kristelig Folkeparti |
9 | 2,91% |
Fremskrittspartiet |
5 | 1,62% |
Rødt |
7 | 2,27% |
Miljøpartiet de grønne |
16 | 5,18% |
Andre |
0 | 0% |
Brokkolipartiet |
11 | 3,56% |
Deltakere: 309. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: FPs partibarometer
Joda, enig med det. Men vi er sikkert uenige om hvor i det politiske landskapet det finnes flest sånne.
![]() |
#62 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: FPs partibarometerIngling: Jeg har stemt Høyre før, men det er helt uaktuelt for meg å gjøre det nå pga FrP. Venstre utgår av samme grunn.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: FPs partibarometerJeg synes Giske har tatt lavpanna valg som statsråd, dessuten gremmes jeg over håndteringen av Øygard-saken. Så mye at jeg, som alltid har stemt AP, vurderer Høyre eller Venstre. Problemet er at jeg er dønn uenig med Høyre i saker som er viktig for meg (fedrekvoten, abortspørsmålet, karakterer i barneskolen) og Venstre vil jo leke med FrP. Så i år er jeg veldig, veldig usikker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Slumrende Ullteppe
|
Jeg og. Jeg landet i dag, etter mye grubling, på AP, som jeg alltid har stemt ved Stortingsvalg. Mest for de store linjene, mye fordi jeg er redd vi kommer til å trenge en meget sterk opposisjon de neste fire år.
![]() |
#65 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: FPs partibarometeringling og 007, jeg nekter å være med på den dansen flere ganger. Hvis nok folk stemmer på Venstre, kan de fint danne regjering uten FrP. Så lenge vi lever i et demokrati, må alle stemmer telle med, også de vi er uenige med. Jeg har ansvar for min stemme, og hva mitt parti gjør med den.
![]() |
#68 |
Shake it out!
|
![]() Sv: FPs partibarometerAmen CD. Og så lurer jeg på om det virkelig ikke er noen på
![]() |
#69 |
Off the map.
|
Jeg er akkurat motsatt. Jeg ønsker ny regjering, og har innsett at det er såpass mange som stemmer FRP at de ikke kan bli stående uten innflytelse. Derfor ønsker jeg å stemme på venstre, for å være med å flytte makten fra det ytterste høyre. Jeg håper dog at mange også stemmer Høyre. Spesielt de som vakler mellom FrP og Høyre.
![]() |
#72 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Personlig synes jeg ikke Rigmor Aaserud og Trond Giske m.fl gjør meg stort annet enn puteflau, så knakende kjekke ministerkandidater finnes heldigvis overalt.
![]() |
#73 |
Prettiest mess ever seen
|
Personlig pleier jeg å kalle Lysbakken "a blessing in disguise". Han har gjort underverker for SVs oppslutning, tror jeg.
![]() |
#75 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: FPs partibarometerI følge dei testane til NRK og Aftenposten bør eg stemme Arbeiderpartiet, men Venstre følger like bak.
![]() |
#76 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: FPs partibarometerFikk Venstre på topp, tett fulgt av KrF
![]() |
#77 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: FPs partibarometerGrunnen til at jeg skifter leir etter mange år som først høyre og så Venstre-velger, er at jeg har ganske inngående kunnskap om eldreomsorgen i Oslo. Den er forskrekkelig dårlig, synes jeg.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Off the map.
|
Det er jeg helt enig i. Giske er kanskje den verste ever. Og Lysbakken ja.
![]() |
#80 |
Fartsfantom
|
Bravo! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|