|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!
Da utgår det jo gjerne. Tror jeg bare bestiller de originale fra Smart Planet jeg.
|
|
|
#3 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!Synd vi ikke har Rimi i nærheten. Jeg blir glad om noen vil kjøpe to til meg og
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!Var på Jessheim for å få tak i en slik, men de var utsolgt. Mannen i butikken sa at de skulle få inn flere i morgen, så da er det kanskje håp om at de kommer andre steder også? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!Her sa de at de ikke skulle få dem inn mer. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!De får ikke fler her heller. Notabene selger dog tilsvarende, men til 199,- pr stk - det er vel i overkant mye synes jeg!
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!Rimi på Oslo S har disse nå. Jeg droppet å kjøpe for jeg synes lokket satt for løst.
|
|
|
#9 |
|
Klar
|
Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!Jeg fant på Rimi nederst i Trondheimsveien i dag. *Lett påvirkelig* |
|
|
|
|
|
#10 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!Det er plass til en vanlig yoghurt i det mellomste rommet, det var ett av kravene mine. Yoghurten må ligge.
|
|
|
#11 |
|
|
Men får du igjen lokket da? Jeg prøvde med en Sprett-yoghurt i dag, og lokket går ikke igjen når jeg legger yoghurten ned.
|
|
|
|
#12 |
|
Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!Ja, lokket går igjen. Har sporkdelen over det store rommet
|
|
|
#13 |
|
Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!Var forresten tomt på Rimi Persaunet.
|
|
|
#14 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() |
Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!Jeg hadde denne med meg i sekken i går, lokket satt fast selv om den lå både sidelengs og opp ned! Kan kanskje være verre i sekken til ett veldig aktivt barn, men med ett tykt strikk rundt vil jeg tro det går bra. Kan sjekke om de enda fins her hvis det er fler som ikke har fått tak i! |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Lengter etter sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!Jeg får en helt vanlig tine yoghurt i det mellomste rommet. Lokket buler litt, men det sitter på for det. I går fikk barna sånn miniyoghurt (danonini?) Den fikk plass i det minsterommet.
|
|
|
|
#16 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!Gjerne Meiose!
|
|
|
#17 |
|
Står på egne ben
Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!På vår lokale Rimi hadde de flust av de boksene, så nå har jeg kjøpt tre stykker for å teste. Selv om lokket kan føles som om det sitter løst, så kan jeg jo bare ta en strikk rundt for sikkerhets skyld. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!Anbefaler bendit-matboksene som de har på Kiwi! 2 rom, plass til yoghurt og godt festet lokk. Har både bendit og Rimi sin matboks. Bendit er favoritt her! |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her, veldig fornøyd! |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!Jeg skal sjekke ut denne i butikken i helga: http://www.enklereliv.no/foodbook.html
|
![]() |
|
|