|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Fotografering i barnehagen; hva ta på dem?
Jeg gjør også det altså, det står vanish oftere på handlelista enn i et gjennomsnittshjem. Men jeg har unger som er helt utrolig dyktige i å bli skitne. Nå for tiden skreller jeg av dem alle klær i yttergangen og må som regel putte de rett i balja for å skylle unna det verste etter bhg.
|
|
|
#2 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Fotografering i barnehagen; hva ta på dem?Jeg tenker ikke over hva andre barn går med i særlig grad. Jeg legger gjerne merke til veldig pynta barn eller sterke farger og sånn, ser jeg en unge med flekkete, skitne klær i barnehagen tenker jeg at det er sånn det skal være. Og mine blir skitne i barnehagen, minsten er alltid full av matflekker på bodyen og det er et tegn på en vellykka dag at de er skitne, men neste dag er de rene og det samme er klærne dere. Klare for en ny dag. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
lettere utlada
|
Jepp, der er nok vi også.
|
|
|
#4 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fotografering i barnehagen; hva ta på dem?Mine barn får også rene klær hver dag, de er bare ikke alle sammen helt flekkfrie til tross for vask.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Fotografering i barnehagen; hva ta på dem?Klærne kan vel være rene fordi om det er flekker som ikke går av? Junior får små hull og flekker som ikke går bort hele tiden og de vaskes og brukes igjen altså. Hvis ikke måtte vi ha kjøpt nye klær absolutt hele tiden. Jeg gir de ikke bort etterpå eller pakker de ned til nestemann, men han bruker de til de enten blir så stygge at jeg synes det ikke går lenger eller han vokser ut av dem. Små hull på knærne og noen flekker som ikke går bort er helt ok på bhg-barn synes jeg. Han går dessuten i tillegg nesten konsekvent i ulike sokker. Han kler på seg selv og velger alltid forskjellige sokker. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
lettere utlada
|
|
|
|
#7 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fotografering i barnehagen; hva ta på dem?Jeg hadde kledt guttene mine relativt pent til barnehagetøy å være da det skulle være fotografering. Det spilte ikke så stor rolle, for de hadde tatt bilde utendørs med yttertøyet på.
|
![]() |
|
|