|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Heikki Holmås sin tweet
Mener du det er lynsjestemning i denne tråden eller i debatten rundt Frp generelt?
|
|
|
#2 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Heikki Holmås sin tweetJeg skjønner fortsatt ikke denne debatten jeg. Hvordan kan man mene at FrP ikke er et Høyrepopulistisk parti. Jeg får litt Mor Nille er en sten-følelse av dette. Det har ingenting med fanden på veggen å gjøre i mine øyne. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig med deg. Merkelappen er brukt av forskere, bør de også be om unnskyldning? Dette blir for dumt!
|
|
|
#4 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Heikki Holmås sin tweetJeg synes det er litt skremmende at Erna Solberg (angivelig) ikke vet forskjellen på høyrepopulistisk og høyreekstrem. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
villende
|
Sv: Heikki Holmås sin tweetHvis dere leser det første innlegget mitt i denne tråden, så mener jeg det er en tone i sosiale medier (og innimellom her inne også) som tenderer til "lysjestemning" og svartmaling av fremtiden. Noe man tror kommer til å skje, ikke noe man vet kommer til å skje |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Heikki Holmås sin tweetNå har KrF-veteranane gått ut og advart Hareide mot FrP-samarbeid. http://www.vl.no/samfunn/topplag-adv...reide-mot-frp/ Så nå er det i det minste nokon som seier det høgt. Eg skjønner ikkje at sentrum trur at deira interesser og politikk skal bli ivaretatt av FrP/Høyre.
|
|
|
|
#7 |
|
can-jur
|
Sv: Heikki Holmås sin tweetKanskje de ikke blir enige?
|
|
|
|
#8 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Heikki Holmås sin tweetNå må Jonas Gahr Støre og be om unnskyldning. http://www.dagsavisen.no/samfunn/frp...listisk-parti/
|
|
|
|
#9 |
|
Shake it out!
|
Sv: Heikki Holmås sin tweetTomgangskjøring i kø er virkelig ikke særlig miljøvennlig. Bedre kår for bilister, as on mindre køer trenger ikke å bety dårligere miljøpolitikk.
|
|
|
#10 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Heikki Holmås sin tweet"Frp-leder Siv Jensen (44) innrømmer at hun tok noen slurker med vin før hun ropte «morna, Jens» etter den borgerlige valgseieren." |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Heikki Holmås sin tweetNei, nå var jeg visst i feil tråd. :forvirra: |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Jeg må innrømme at jeg har litt problemer med å skille de to tingene, grensen er iallfall hårfin.
Ja, den var classy. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Heikki Holmås sin tweetJeg er også veldig langt fra å være enig med Gaia, kjenner jeg. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hertuginne
|
Jeg tror det har med en ganske massiv "male fanden på veggen"-opplevelse i sosiale medier både før og etter valget. Jeg har opplevd venstresiden sin valgkamp som til tider ganske ufin, hvor de var veldig opptatt av å svartmale høyresiden uten å egentlig si så mye om hva de selv hadde tenkt å gjøre, kanskje de satset på at de siste åtte årene skulle tale for seg selv. I tillegg ble messet ganske massivt om at "en stemme til venstre er en stemme til FrP". Etter valget har det, i hvert fall i min FB-feed og twitter-feed vært nærmest paniske tilstander og forsøk på å vise hvor fæle FrP egentlig er, i tilfelle noen ikke har fått det med seg.
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Enig i at SV kanskje gikk på en smell, men SP har jo i grunnen klart seg ganske bra. De er jo noenlunde på status quo og har bidratt til bedre kommuneøkonomi og langt bedre landbruksoppgjør enn om de skulle stått utenfor. Tror ikke de fleste SP-ere er misfornøyd med partiet sitt i regjering. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
villende
|
Jepp, det er her jeg er. Jeg fikk en vond smak i munnen av måten Ap gikk frem på i valgkampen. På samme måten som jeg ofte får en vond smak i munnen av å lese kommentarfeltene i diverse dagsaviser (hvor det er den massive kritikken av Ap jeg har reagert på). |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hertuginne
|
Nemlig.
|
|
|
#18 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Heikki Holmås sin tweetEg blir heilt handlingslamma av denne tråden, og lurer på kor dei er alle dei reflekterte FF-folka er - dei som ikkje ser svart-kvitt på ei sak, men ser gråtonar og heile spekteret.
Jente 2003 og gut 2005 Sist redigert av Syrin : 13-09-13 kl 13:39. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Glamorøs
|
Hva slags tulleargumentasjoner er dette? Du bidrar virkelig ikke til heving av nivået med det der. Det er ingen motsetning av å synes at det er dumt at høyresida tar FrP inn i varmen og argumentere, forhandle, ansvarliggjøre og arrestere. Jeez, nå blir jeg sur, ass.
|
|
|
#20 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Ok Tallulah, du har heilt rett. Eg tar det bort frå mi melding, men du kan la det stå i di eiga, slik at det er synleg.
|
![]() |
|
|