|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva spiser barnet ditt til frokost?De spiser frokost i barnehagen og får med seg matpakke. Som oftest er det brødskive m/servelat, salami, leverpostei e.l. I tillegg får de med seg noen frukt- og grønnsakbiter eller en yoghurt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hva spiser barnet ditt til frokost?Storesøster på snart åtte og mellombror på snart seks spiser grovt brød til frokost. De er veldig glade i pålegg, så det er veldig variert.
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: Hva spiser barnet ditt til frokost?
Mine får lov til å velge seg yoghurt selv til helgen, og det er stas. Da blir det stort sett Litagoyoghurt eller God morgenyoghurt. I uken så går det i naturellyoghurt, det er de heldigvis veldig glade i. Og så putter vi oppi frukt og bær. (Det er faktisk veldig godt. Naturellyoghurt med blåbær, hakkede valnøtter og så bittelitt flytende honning på. Det skal jeg spise om en liten stund. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva spiser barnet ditt til frokost?Lillemor spiser i barnehagen og da er det stort sett brød med kaviar, brunost, prim, makrell eller "pølse" (salami el.l.). Nobus legger av og til en yoghurt i matboksen hennes, men jeg synes yoghurt kan være "godterimat" som hun kan få i helgene eller som dessert av og til, så matboksen er nok ikke like spennnede å åpne når det er mor som har ordnet maten nei
|
|
|
#5 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Hva spiser barnet ditt til frokost?Brødskive med skinke/leverpostei/kaviar eller bran flakes frokostblanding med rismelk. Vann å drikke til. (melk, fisk og egg-allergiker). |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva spiser barnet ditt til frokost?På hverdagene har prinsen med seg 4 skiver med diverse pålegg. (leverpostei, prim, kaviar, markell i tomat). I tillegg har han ofte med yoghurt og frukt.
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Hva spiser barnet ditt til frokost?Her er det bare grovt brød med salt pålegg som godkjennes av guttungen. Han er ikke spesielt glad i frokost og må ha det på dette viset for å klare å få i seg mat. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva spiser barnet ditt til frokost?Storesøster er i en periode hvor hun nekter å spise brødmat, så for tiden går det i barnegrøt og kokte havregryn til frokost.
|
|
|
#9 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva spiser barnet ditt til frokost?Varierer her i huset gitt
|
|
|
#10 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva spiser barnet ditt til frokost?Her spiser begge grøt!
|
|
|
|
#11 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva spiser barnet ditt til frokost?Grovt knekkebrød eller havregrøt spiser begge jentene mine. |
|
|
|
![]() |
|
|