Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

BH-størrelse og favoritt?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-13, 21:18   #61
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: BH-størrelse og favoritt?

Jeg har 3 som sitter bra, og 2 som sitter greit.

Gammel 02-10-13, 21:19   #62
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Jeg har for tiden fire (snart fem, venter på en i posten) som jeg veksler mellom. Har nok noen slitne i skuffene også, men de bruker jeg ikke lenger.

Gammel 02-10-13, 21:24   #63
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hvor mange bh-er har folk, egentlig? Jeg får et par favoritter, og bruker dem fillete, før jeg kjøper nye.

Sånn har jeg det også. Jeg har to som er supre og noen som er ok. Bruker dem opp før jeg kjøper nye. De beste jeg har koster ca. 1000,- Det er noe av grunnen til at jeg ikke har så mange.

Gammel 02-10-13, 21:28   #64
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor mange bh-er har folk, egentlig? Jeg får et par favoritter, og bruker dem fillete, før jeg kjøper nye.

Samme her. Har vanligvis tre stk som jeg veksler på.

Gammel 02-10-13, 21:52   #65
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en hel haug. Jeg bruker ikke alle da. Endel av de er mer eller mindre heldige innkjøp foretatt av mannen.

Jeg går ikke med råsa leopard-bh altså. Selv ikke under den tykkeste genseren.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-13, 21:55   #66
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor mange bh-er har folk, egentlig?

Anslag - 35, kanskje, hvorav 15 svarte og 20 i alskens farger.

Gammel 02-10-13, 22:04   #67
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Samme her. Kjøpte fire i sommer, tilbud på Cubus, og hadde en fra før. De andre var så slitte at de gikk i søpla.

Gammel 02-10-13, 22:09   #68
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg har en hel haug. Jeg bruker ikke alle da. Endel av de er mer eller mindre heldige innkjøp foretatt av mannen.

Jeg går ikke med råsa leopard-bh altså. Selv ikke under den tykkeste genseren.

Stakkars mannen.

Gammel 02-10-13, 23:01   #69
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Gjerne litt lettere for dere som kan kjøpe bh på kjedebutikker (på tilbud og sånn luksus) å ha mange, enn oss som nesten må selge vår sjel eller førstefødte på spesialbutikker.
(Har to bra og to som KUN egner seg som "sofabh")

Gammel 02-10-13, 23:18   #70
Mirmell

Mirmell sin avatar

Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Jeg har sikkert 30 BHer. Rundt halvparten sitter bra, de andre sitter ok.

Gammel 02-10-13, 23:26   #71
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Gjerne litt lettere for dere som kan kjøpe bh på kjedebutikker (på tilbud og sånn luksus) å ha mange, enn oss som nesten må selge vår sjel eller førstefødte på spesialbutikker.

ja, snittprisen på mine overstiger neppe hundrelappen (og en del av dem er sikkert 10 år gamle også).

Gammel 02-10-13, 23:30   #72
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Damen som hjalp meg å finne denne hadde overhodet ingen sperregrenser for intimsone ovenfor kunder. Hun brukte LANG tid på å finne "the one" til meg, men fader - jeg fant "the one AND only". Nå er den sirlig notert på ett Victoria Secret kort, aldri om jeg mister den lappen!

Denne har en basis-farge kolleksjon og hvert år kommer det nye farger, mønstre o.l. Men formen er den samme. Bruker 34DD (US size)

VS Body, perfect coverage bra.

Her er årets kolleksjon: http://www.victoriassecret.com/bras/...alogueType=OLS

Sist redigert av Fløyel : 02-10-13 kl 23:37.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-13, 23:33   #73
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

ja, snittprisen på mine overstiger neppe hundrelappen (og en del av dem er sikkert 10 år gamle også).

Gammel 02-10-13, 23:42   #74
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Damen som hjalp meg å finne denne hadde overhodet ingen sperregrenser for intimsone ovenfor kunder

Haha, sånn er det på La Lina også. Hun spurte først om jeg var sjenert og jeg hadde knapt nok blitt ferdig med nei'et mitt før hun praktisk talt hadde hånda nedi BH'en min. Det var null intimgrenser ja, men jeg fikk en vanvittig aha-opplevelse da jeg opplevde hvordan BH'er faktisk skal sitte, etter årevis med feil størrelse og billige BH'er som ikke gjorde noenting for brystene eller kroppsholdningen. Jeg tåler litt tafsing for den perfekte BH'en ja.

Gammel 02-10-13, 23:51   #75
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan er Freya og Panache størrelsesmessig? Om man har en størrelse i Freya passer da samme størrelse i Panche (Om man bortsett fra alle andre kriterier som skal være riktige. Her tenker jeg bare på cup-størrelse og omkretsen).

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-13, 00:32   #76
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Hva må dere ut med for disse fancy BH i spesialbutikkene da?

Marlies Dekkers bhene koster rundt 1500 kroner, trusene koster rundt 500.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-13, 06:53   #77
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

75c.
Kjøper mest Ella Mae på Lindex.

Gammel 03-10-13, 07:39   #78
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er usikker på str min, men det er rundt 75b eller 70c. Flate knøttepupper. Liker best Lindex. Med vattering, så det ser ut som om det er noe der. Kjøper alltid på salg, er en gnier når det kommer til undertøy.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-13, 07:47   #79
Simone

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg bruker 80C (fant aldri ut av "ned i omkrets opp i cup-opplegget..) og liker best Triumph, som ser noenlunde slik ut.

Eg bruker også 80C og har Triumph som favoritt. Før barn brukte eg 75B, så eg har gått opp både i cup og omkrets. Men det handlar nok mest om 10 kg pluss sidan før barn.

Gammel 03-10-13, 08:18   #80
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Hvordan er Freya og Panache størrelsesmessig? Om man har en størrelse i Freya passer da samme størrelse i Panche (Om man bortsett fra alle andre kriterier som skal være riktige. Her tenker jeg bare på cup-størrelse og omkretsen).

Jeg bruker samme størrelse i begge. Kjøper på ebay til under 200 kroner.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:38.