|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Hvor tøff er du egentlig?Vi har en litt (for) smal seng, til at det er greit at minien sover der, men bedre med litt søvn enn ingen søvn. Så det hender at flere kroppsdeler og nesten halve kroppen ligger utenfor madrassen. Er en frysepinne om vinteren der jeg stjeler varme fra mannen, og alt for varm om sommeren, da gir jeg litt varme til ham. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
lissom sjarmør
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor tøff er du egentlig?Jeg er halvveis tøff, for jeg dekker til halve kroppen. Ligger på siden med dyna mellom beina og mellom armene. Egentlig blir det vel bare et bein og en arm som er under dyna, så da er jeg enda tøffere da jo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvor tøff er du egentlig?Jeg er så iskald at jeg starter gjerne med å ha hele meg innpakket i vinterdyna mi til jeg har fått skikkelig varmen i meg. Så stikker føttene ut av dyna og etter en stund så ligger jeg slik at føttene dingler litt utenfor sengekanten.
![]() |
#4 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Hvor tøff er du egentlig?Vanligvis er jeg ei skikkelig pyse. Ingen kroppsdeler utenfor dyna, unntatt hodet. Årsaken er en fin kombinasjon av at jeg er en frysepinn, og at jeg alltid har vært redd for at Nattskygge skal ta meg
![]() |
#5 |
Sær og kresen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor tøff er du egentlig?
Leste "kontinensseng".
![]() |
#6 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor tøff er du egentlig?Nakne tær er et must, og hvorvidt de er uner eller utom dyna, avhenger av temperaturen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvor tøff er du egentlig?Jeg liker tendensen her inne
![]() |
#8 |
One of These Days
|
![]() Sv: Hvor tøff er du egentlig?Jeg har tærne under dyna på vinternetter, men om sommeren har jeg tærne utenfor dyna. Klarer ikke sove uten å ha noe over meg, selv om det er varmt, og da har jeg en dyneflik over magen og resten utenfor. Om tærne mine er utenfor senga, er det fordi vår ekstremt brede seng har to små i midten og de har presset meg utpå kanten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor tøff er du egentlig?KOr tøff eg er er nok ganske årstidsbetinga. Om sommaren er eg ganske så tøff og kan ha tærne både utanfor dyna og utfor sengekanten, men no, når det begynner å bli kaldare på soverommet ved leggetid må eg innrømme at eg pakker meg godt inn i dyna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor tøff er du egentlig?Mine tær titter utenfor både dyne og sengekant til stadighet. Vil ikke karakterisere meg som spesielt tøff av den grunn!
![]() |
|
|