Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Abort og reservasjonsrett og å selge sjela si og sånn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-13, 12:57   #1
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Abort og reservasjonsrett og å selge sjela si og sånn

http://www.vg.no/nyheter/meninger/ar...artid=10144398

Jeg leste akkurat denne i VG.

Jeg er usigelig trist og ganske sint over at en rett som norske kvinner har hatt siden 1973 nå trues på grunn av hestehandel mellom politiske partier.

Jeg synes at reservasjonsretten alle leger har i forhold til å delta i selve inngrepet, burde være mer enn nok. Jeg synes det er forskrekkelig at sårbare kvinner nå risikerer å ikke få den hjelpen de har krav på fordi fastlegen deres skal kunne toe sine hender og holde sin moralske sti ren.

Jeg er for fri abort for alle. Både for dem som har vært uheldige og for dem som har slurvet eller gjort noe uoverveid.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:56.