Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ville du møtt på en reunion for barneskolen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Ville du ha møtt på reunion for barneskolen?
Ja, så klart! Spennende å oppdatere seg på gamle kjente. 97 47,09%
Ja, sikkert greit nok det. 39 18,93%
Jeg ville ikke hatt så veldig lyst, men jeg hadde møtt. 23 11,17%
Nei, det har jeg ingen interesse av. 34 16,50%
Nei, jeg trenger jo ikke det når jeg har oppdatert meg på facebook. 2 0,97%
Aldri i livet om jeg vil se de dustene igjen! 10 4,85%
Jeg hadde hatt veldig lyst, men hadde ikke turd ... 1 0,49%
Deltakere: 206. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-07, 23:00   #61
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?

Ja det hadde vært hyggelig. Gikk i samme klasse både på ungdomsskolen og barneskolen og vi hadde en samling i -99. Da var vi fem klasser samlet og hadde en alle tiders hyggelig og morsom kveld.
Det er snart 30 år siden jeg gikk ut av ungdomsskolen :gammel:

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 23:06   #62
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville selvsagt gått! Vi hadde en sånn for et par år siden, men det var bare halvparten som kom.

Gammel 08-05-07, 23:09   #63
petra
Superaktiv

petra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

JA det ville vært kjempegøy! Det ville blitt er 25 års reunion! Mange jeg ikke har sett siden vi slutta i 9 klasse så det ville vært kult! Hadde det fint på barne og ungdomsskolen!

Var på en fest med videregående for noen år siden, men det var ikke så veldig gøy, hadde mange spesielle medelever på videregående!!

Gammel 09-05-07, 00:15   #64
mammami
Så stor, den lille lykken

mammami sin avatar

Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg gikk på en sånn for 4-5 år siden, det var utrolig moro og ubegripelig pinlig.

Ville jeg gått igjen? Utvilsomt!

Gammel 09-05-07, 09:03   #65
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Neppe.
Jeg var på en reunion for ungdomsskolen for noen år siden, og det var sånn passe.
Det har vært to til etter det, en for ungdomsskolen og en for barneskolen, og jeg gadd ikke gå. Jeg har ikke noe behov for å møte dramadronningene igjen.

(Dog finner jeg stor glede i å se på Facebook at alle de kule og tøffe og pene stort sett jobber som bartendere på danskebåten eller i kassa på Rema. )

Gammel 09-05-07, 09:20   #66
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg var på 20 års-reunion for noen år siden, og jeg hadde ikke sett noen av de siden skolen sluttet. Det var en litt surreallistisk opplevelse i grunn. Absolutt ingen kjente meg igjen. Og da en av gutta forbauset sa: Jammen du var jo stygg jo". Tok jeg det i grunn som ett kompliment. Da den samme tidligere kjekkasen prøvde å ro seg i land med setningen; "...men du hadde skolens flotteste kropp", åpnet jeg den første av vinflaskene mine, og drakk meg hjertelig full sammen med en av klassens tidligere "tapere". (..må huske til en annen gang at rødvin og jäger IKKE passer så godt sammen!)

Men herregud så mange gamle folk det var der. Men morsomt var det tross alt.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 12:31   #67
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det kunne kanskje ha vært morsomt, det.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 13:35   #68
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært på gjenforeningstreff for både barneskoleklassen (eller, det var ungdomsskolejubileum, men jeg sluttet i den klassen etter 4. klasse), ungdomsskoleklassen og videregåendeklassen. Det har vært hyggelig hver gang, og om det skulle dukke opp flere slike treff, vil jeg gå på det hvis det passer seg slik. (Jeg trivdes ikke veldig godt i noen av grunnskoleklassene mine, og savner dem på ingen måte, men erfaringen er at de fleste har blitt mer i stand til å ha det hyggelig sammen i voksen alder enn det vi kanskje hadde den gangen.)

Gammel 09-05-07, 13:47   #69
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Det hadde sikkert vært kjempemorsomt. Jeg har faktisk ikke sett mange av dem siden siste dag i 6.klasse.

Gammel 09-05-07, 14:44   #70
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja så klart! Mimring er deilig

:lever i fortiden:

Gammel 27-05-08, 16:50   #71
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Nei.

Gammel 27-05-08, 16:52   #72
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja. Jeg turte ikke å bli med på 10 års-reunion for ungdomsskolen julen 2006, fordi jeg var på mitt aller største da og turte ikke vise hvordan jeg så ut. Teit, men sånn var det. Nå hadde jeg blitt med på sekundet, og jeg håper det kommer en ny sjanse ...

Gammel 27-05-08, 16:56   #73
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja så klart!!! Elsker sånt. (Mener det faktisk).

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 16:59   #74
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Ville du møtt på en reunion for barneskolen?

Nja, vet ikke helt.
Var ikke så mange interessante mennesker der gitt, men noen hadde vært kjekt å se igjen. Så jeg er litt usikker.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 17:03   #75
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gikk på 5 forskjellige barneskoler, så jeg husker faktisk ikke så veldig mange av klassekameratene mine. Så de 4 første hadde jeg glatt overstått. Den siste barneskolen jeg gikk på, fortsatte jeg faktisk på ungdomskolen også og der har vi hatt ett 15 års jubileum (for noen år siden) og det var veldig gøyalt.

Gammel 27-05-08, 17:23   #76
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Jepp, jeg ville ha gått.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 17:25   #77
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det ville jeg. Jeg gikk i en fin klasse på barne- og ungdomskolen.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 17:30   #78
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk faktisk invitasjon til en slik i dag. Det er 20 år siden jeg gikk ut av ungdomsskolen!

Jeg kommer til å gå. Det blir sikkert hyggelig, om enn ikke akkurat time of my life.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 17:56   #79
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Ja, helt klart! Vi har hatt samling for ungdomsskoleklassen nesten hvert femte år siden vi gikk ut niende og jeg har vært med på så mange jeg har hatt mulighet til. Det er en morsom gjeng som har forandret seg merkunderlig lite siden den gangen. Neste gang blir det 30-årsjubileum!

Ditto for gymnaset også. :glad oppvekst:

Gammel 27-05-08, 18:22   #80
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Ja absolutt. Har vore på ein, 10 år sida ungdomsskola (i 2002).
Det var veldig morro.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:43.