|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
maler
|
![]() Sv: Invitasjon til bursdag. Ha med pc!Jeg skjønner godt at man kan ha et ønske om at de for det første er barn lenger og leker mer og for det andre er mer fysisk aktive, men jeg vet ikke om bursdager er tidspunktet for moralisering, det er vel stort sett sånn at man prøver å finne på noe som ungene synes er genuint gøy akkurat den dagen. (og aksepterer man filmbursdag skjønner jeg virkelig ikke hva man har imot spill, men det blir en annen sak).
![]() |
#63 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Invitasjon til bursdag. Ha med pc!
Jeg er veldig enig. Jeg vil påstå det er langt mer sosialt å spille sammen enn å se en film.
![]() |
![]() |
#64 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Invitasjon til bursdag. Ha med pc!Jeg hadde ikke hatt problemer med dette, men skulle vi arrangert hadde jeg nok prøvd å lagt til rette for at de fikk låne dersom de ikke hadde pc selv. Ser for meg at barna mine nok kommer til å dra på LAN i høst og vinterferien om noen år dersom de fortsatt er like interesserte i data som de er nå. Her arrangerer de det på skolen og det er ganske lite og trygt. Ser ut som om ungdommene virkelig koser seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Invitasjon til bursdag. Ha med pc!LAN-bursdag er fullstendig nytt for meg. Jeg skjønner at det har med PC/spill å gjøre, men hvordan gjennomføres det gjerne rent praktisk? Spiller de online rollespill med hverandre, har de hvert sitt som de rullerer på osv?
![]() |
#66 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Invitasjon til bursdag. Ha med pc!Jeg har ikke hørt om dette, til tross for at det finnes både 12- og 14-åringer i huset. Jeg hadde nok stusset først, men ikke reagert nevneverdig. Min sønn er ekskludert fra de fleste andre typer aktivitetsbursdager pga utfordringer han har, så jeg hadde nok blitt glad på hans vegne.
It takes a forum to raise a child Sist redigert av Blondie : 31-10-13 kl 08:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Invitasjon til bursdag. Ha med pc!Eg er så mykje sosial over Internett sjølv, at eg ser ikkje heilt problemet. Lan er jo sosialt. Det er like sosialt å spille eit spill saman over wi-fi i same rom, som å spille brettspel. Det er bare litt anna type rydding.
![]() |
![]() |
#68 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Invitasjon til bursdag. Ha med pc!
Og sende de i dusjen en gang i blant.
Vi har kjørt mange kabinetter og store skjermer, rundt i landet på LAN, sammen med en 13-16-åring og kompisen, tannbørste og sovepose, eller bare skuflet de ned i kjelleren eller på stua oppe.
![]() |
#69 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Invitasjon til bursdag. Ha med pc!Lukten ja, den er helt forferdelig. Hentet poden etter et lan i en gymsal og lukten var helt ubeskrivelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|