Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Perfekte" liv på sosiale medier

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-13, 20:55   #61
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier

Den lista der ser omtrent ut som gjennomsnittet av min FB-vegg.

Gammel 28-11-13, 21:02   #62
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

1. En som har vært på OUL
2. En har kommentert på "Enklere liv" sin side
3. En kommentar om Tottenham B og TIL kampen
4. Noen har delt ett blogginnlegg ang "fotballfruens flate mage 4 dager etter fødselen
5. Kusine tagget i ett bilde fra et kjøpesenter
6. Bursdagshilsen
7. En har fått blomster (bilde)
8. Nyhet fra avisa
9. ny deling av blogginnlegg ang fotballfrua
10. Delt lenke ang orgasme

Mange som er opptatte av den magen til hun Fotballfrua hos meg.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 21:05   #63
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av carmenzita, her.

Mange som er opptatte av den magen til hun Fotballfrua hos meg.

Niesa mi hadde likt det bildet av henne, så det dukket opp i feeden min. Det var IKKE dagens høydepunkt, for å si det sånn. Og så har jeg brukt resten av dagen på å mentalt fiskedaske meg selv fordi jeg lar meg påvirke.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 22:01   #64
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Niesa mi hadde likt det bildet av henne, så det dukket opp i feeden min. Det var IKKE dagens høydepunkt, for å si det sånn. Og så har jeg brukt resten av dagen på å mentalt fiskedaske meg selv fordi jeg lar meg påvirke.

Nei, det var ikke noe høydare her heller...

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 22:10   #65
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg forstår ikke oppstyret rundt det bildet av Fotballfrua. Med så liten mage i utgangspunktet er det vel ikke så oppsiktsvekkende at den ser sånn ut nå? Jeg har født én gang i uke 42, og da var magen diger og brukte en evighet på hente seg inn igjen. Og så har jeg født i uke 34, hadde liten mage i utgangspunktet, og den var tilbake til normalen etter ganske kort tid. Nå er jo ikke normalen her sixpack, så jeg ser jo glatt for meg at en liten sixpackgravidmage er kjapt i gjenge.

Gammel 28-11-13, 22:12   #66
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var noe mer hele pakka. Push up-bh, snasen truse, solbrun, og i tillegg en bitteliten mage. Og hva var poenget. Det er så tomt uten babyen i magen, liksom? Ja, man trenger ikke legge ut bilde av seg i undertøyet for å fortelle det. Jeg kan ikke se for meg annet enn at det bildet var lagt ut for å briljere.

Gammel 28-11-13, 22:15   #67
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var noe mer hele pakka. Push up-bh, snasen truse, solbrun, og i tillegg en bitteliten mage. Og hva var poenget. Det er så tomt uten babyen i magen, liksom? Ja, man trenger ikke legge ut bilde av seg i undertøyet for å fortelle det. Jeg kan ikke se for meg annet enn at det bildet var lagt ut for å briljere.

Nei, hva vitsen med det er kan jeg ikke si så mye om. Men noe annet var vel knapt ventet fra den kanten. Jeg så forresten at hun skrev selv at det ikke er en push-up, men ammepupper i amme-bh. Selv jeg så jo yppig ut i de dagene, så sånn sett.

Gammel 28-11-13, 22:16   #68
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Jo, men læll.

Gammel 28-11-13, 22:22   #69
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Det er noe med hva man har behov for å framstille seg som, eller at man i hele tatt har et behov for å framstille seg, fire dager etter fødsel. Det blir jeg litt opptatt over. Hun blør nok, hun også b

Gammel 28-11-13, 22:29   #70
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg har heldigvis ikke sett bilde av noen fotballfruer.

Men en på feeden min la nettopp ut et bilde av seg selv som fikk medalje av dronningen av England. Og jeg har ikke en sjokolademedalje engang. Snakker om perfekt, lissom. #selfiewiththequeen

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 22:37   #71
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg greier ikke å ta fotballdamen alvorlig. Hun lever i en rosa lykkeboble. Jeg kjenner ingen sånne IRL og er glad til kjenner jeg.

Gammel 28-11-13, 23:00   #72
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Å, var det det som var poenget? He he. Å vise at magen nå er tom for baby. Fremstår som vikarierende motiv.

Gammel 29-11-13, 00:36   #73
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva pokker skal være vitsen med Face hvis det ikke er for å skryte av at det er fint i bakken eller deilig på tur eller har vakre barn eller ikke har lest Ulysses?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-13, 07:25   #74
Nip

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes ikke det er så mye "perfekte" liv, uansett så burde man jo prøve å holde positivt fokus å skryte av det man er glad for og i

Jeg legger mye matbilder ut fordi jeg liker å lage mat, jeg er lite sosial pga sykdom så kanskje ekstra "trang" og tid til å dele det.

Men jeg ser ikke SÅ mye treningstatuer iforhold til andre ting på godt og vondt. Synes det er flott å kunne være glad for å trene, og skryte av det om man vil.

Jeg vil mye heller se andre koselige middager, fine turer ut i naturen eller hva det måtte være som er hyggelig enn å se tragiske nytt som man også vet forekommer - men også det burde det være rom for da andre har behov for å dele det.

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-13, 07:29   #75
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Hva pokker skal være vitsen med Face hvis det ikke er for å skryte av at det er fint i bakken eller deilig på tur eller har vakre barn eller ikke har lest Ulysses?

Noen skryter til og med av at de HAR lest Ulysses!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-13, 07:38   #76
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Noen skryter til og med av at de HAR lest Ulysses!

Gammel 29-11-13, 08:11   #77
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er gift med en som har lest Ulysses, det får holde. Det så ut som han led litt de årene det tok.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-13, 08:50   #78
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Jeg er gift med en som har lest Ulysses, det får holde. Det så ut som han led litt de årene det tok.

Herlig!

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-13, 09:12   #79
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke engang prøvd å lese Ulysses! Men jeg må si det var utrolig mange teite bøker på den lista.

Ang. Fotballfrue: Selvsagt er det et poeng at hun er syltynn. Grunnen til at det er "verre" enn om man hadde lagt ut bilde av en mer gjennomsnittlig fødekropp er at det tynne er idealet, og noe mange strekker seg etter. Det er ikke mange som strekker seg etter en deigete fire-dager-etter-fødsel-kropp. Det har ingenting med at man ikke godtar tynne kropper, eller at det ikke er fint med mangfold.

Jeg syns det er helt ok at hun er opptatt av kosthold, trening og en sunn livstil. Jeg tror ikke hun er dum, men det å være smart syns ikke jeg er god nok grunn til like noen. Jeg syns hun representerer et bakstreverst kvinneforbilde, med perfekt hjem, hele dagen til å dille og trene, bekreftelse gjennom utseende og ikke evne og at lykken i livet er å få en mann som kan underholde henne. Nå regner jeg med at hun tjener mye mer enn ham , men i starten var selvsagt mye av hennes forte at hun hadde en fotballspillende mann, og var en WAG. Ikke at hun var smart og intelligent og hadde sørget for at hun kunne ta vare på seg selv.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-13, 10:06   #80
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg reklamerer gjerne for denne i dag.

http://www.aftenposten.no/familie-og...tgcDKs.twitter

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:39.