|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier1. En som har vært på OUL |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Textrovert
|
![]() Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier
Niesa mi hadde likt det bildet av henne, så det dukket opp i feeden min. Det var IKKE dagens høydepunkt, for å si det sånn. Og så har jeg brukt resten av dagen på å mentalt fiskedaske meg selv fordi jeg lar meg påvirke.
![]() |
#64 |
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, det var ikke noe høydare her heller... |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: "Perfekte" liv på sosiale medierJeg forstår ikke oppstyret rundt det bildet av Fotballfrua. Med så liten mage i utgangspunktet er det vel ikke så oppsiktsvekkende at den ser sånn ut nå? Jeg har født én gang i uke 42, og da var magen diger og brukte en evighet på hente seg inn igjen. Og så har jeg født i uke 34, hadde liten mage i utgangspunktet, og den var tilbake til normalen etter ganske kort tid. Nå er jo ikke normalen her sixpack, så jeg ser jo glatt for meg at en liten sixpackgravidmage er kjapt i gjenge.
![]() |
![]() |
#66 |
Textrovert
|
![]() Sv: "Perfekte" liv på sosiale medierDet var noe mer hele pakka. Push up-bh, snasen truse, solbrun, og i tillegg en bitteliten mage. Og hva var poenget. Det er så tomt uten babyen i magen, liksom? Ja, man trenger ikke legge ut bilde av seg i undertøyet for å fortelle det. Jeg kan ikke se for meg annet enn at det bildet var lagt ut for å briljere.
![]() |
#67 |
Personlig pessimist
|
Nei, hva vitsen med det er kan jeg ikke si så mye om. Men noe annet var vel knapt ventet fra den kanten. Jeg så forresten at hun skrev selv at det ikke er en push-up, men ammepupper i amme-bh. Selv jeg så jo yppig ut i de dagene, så sånn sett.
![]() |
![]() |
#69 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Perfekte" liv på sosiale medierDet er noe med hva man har behov for å framstille seg som, eller at man i hele tatt har et behov for å framstille seg, fire dager etter fødsel. Det blir jeg litt opptatt over. Hun blør nok, hun også b
![]() |
#70 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: "Perfekte" liv på sosiale medierJeg har heldigvis ikke sett bilde av noen fotballfruer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Å, var det det som var poenget? He he. Å vise at magen nå er tom for baby. Fremstår som vikarierende motiv.
![]() |
#73 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: "Perfekte" liv på sosiale medierHva pokker skal være vitsen med Face hvis det ikke er for å skryte av at det er fint i bakken eller deilig på tur eller har vakre barn eller ikke har lest Ulysses?
![]() |
#74 |
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Perfekte" liv på sosiale medierJeg synes ikke det er så mye "perfekte" liv, uansett så burde man jo prøve å holde positivt fokus å skryte av det man er glad for og i |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
kamerat
|
Noen skryter til og med av at de HAR lest Ulysses!
![]() |
#78 |
Introvert optimist
|
Herlig!
![]() |
#79 |
Glamorøs
|
![]() Sv: "Perfekte" liv på sosiale medierJeg har ikke engang prøvd å lese Ulysses! Men jeg må si det var utrolig mange teite bøker på den lista.
![]() |
#80 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: "Perfekte" liv på sosiale medierJeg reklamerer gjerne for denne i dag.
![]() |
|
|