|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Media vet stort sett ekstremt mye mer enn de skriver, ja. Som regel etter avtale om å la være. Noen ganger lar de jo til og med være å skrive om "allment" kjente historier. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Så ufattelig teit å gjøre noe slikt. Jeg klarer ikke tro på at de skal skilles. Og barna, fy steike som det stinker av å gjøre noe slikt. Skamme seg, skulle de. Langt inn i sjela. Og det er ikke så vellykka heller. Jeg som er litt interessert i kongelige hørte drikke om det før her inne.
|
|
|
|
#4 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Det er nesten det som bekrefter det, at de ikke kommenterer ryktene. De pleier å skrive en sak om slikt. Blærgh.
|
|
|
#6 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Jeg har hørt samme rykte som Palmen.
|
|
|
#7 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Hvem er naboen til Palmen og Candy?
|
|
|
#8 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Dette var det noen som lurte på for 2 uker siden. Vedkommede hadde overvært diskusjon på jobben ang skilsmisse, utroskap og flytting. I dag snakket noen andre jeg kjenner om skilsmisse og jeg spurte om hun hadde sikker kilde. Dette kunne hun bekrefte, for kilden hadde noe med slottet å gjøre.
|
|
|
#9 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Forøvrig kunne de samme som fortalte om skilsmisseryktene også fortelle at Sonja har en elsker i Paris, som hun har hatt i alle år, og som alle i media vet om men ikke får lov til å skrive om. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
En som trener
|
Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?
Næmmen Neket da, DET vet da vel alle? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Har ikke hørt noe om dette,før denne tråden her. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Men om det over hovudet ikkje er noko i desse ryktene, så skulle ein vel tru at media snart vil byrje skrive om nettopp desse fæle ryktene? Og så kan tabloidane bruke nokre sider på å skrive om kor fint og flott dei har det saman, og at ryktene er berre sludder og pølsevev.
|
|
|
#15 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?
Jeg har hørt at hegnar. no og kvinneguiden har slettet innlegg.
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?klikk.no og VG sine debattsider har også sletta innlegg. Tittelen på innlegget kjem fortsatt opp ved søk på Google, men når eg trykker på linken står det at innlegget er sletta.
|
|
|
#18 |
|
Epikur
|
Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Media og andre vet masse ting som ikke skrives om noe sted, legning, utroskap, uekte barn og sånn.
|
|
|
#19 |
|
En Som Trener
|
Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Har ikke hørt om dette før jeg så det her nå, men håper det ikke stemmer. Men om det florerer så mye som dere påstår og slottet ikke avkrefter det i media, så er jo det litt rart da.
|
|
|
#20 |
|
|
Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Nye rykter om jens også ja, men det har det jo gjort mange ganger før. Og det er jo ikke noen stor nyhet om så skal skje. Skilles gjør jo mange. Kongehuset synes jeg er pittelitt annerledes for jeg tenker det kan påvirke folkets syn på monarkiet. Ikke det at det gjør noe for min del, men kan skjønne at det er en nyhet. |
|
|
|
![]() |
|
|