|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Opp og ned
|
Sv: Har du noen "tvangstanker"?Åjada. Skylle ting jeg skal ha vann i tre ganger. Bilder må henge rett, duker og alt annet. Jeg er så ille at jeg kan sitte under et helt møte å bli opphengt i en duk som ligger skjevt. Har til og med ryddet et offentlig kontor engang mens jeg satt å ventet.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen "tvangstanker"?Har ikke alle mer eller mindre av dem da? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Har du noen "tvangstanker"?Jeg teller alt, det må gå opp ellers må jeg fixe det slik at det går opp. Jeg teller med tungen på innsiden av tennene. Der har jeg skalaen også, slik at jeg kan spille med når jeg hører klavermusikk. Alfabetet også, det ligger på tennene. Jeg må stave en del navn, deretter telle bokstavene. Men jeg spiller ikke navnene til slutt, altså. Jeg er jo ikke helt sprø heller... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
bits and pieces
|
Sv: Har du noen "tvangstanker"?Skulle inn å skrive at neida, det har jeg slettes ikke. Helt til jeg leste CD sitt innlegg. Jeg tråkker nemlig ikke på streker/sprekker. Ei heller på kumlokk.
|
|
|
|
#5 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Har du noen "tvangstanker"?LIte, om jeg kjenner etter. - Men jeg blir glad inni meg om jeg våkner midt om natta og klokka viser 01:01. 01:23, 03:33, 05:55 osv (vel, ikke sistnevnte, for da ringer klokka om fem minutter....men.
|
|
|
#6 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Har du noen "tvangstanker"?Eg tel tekstinga når eg ser på tv. Det er avansert, for eg tel antal bokstavar i eit ord. Så må eg finne eit ord med like mange bokstavar i, for det må vere partal. Rekorden er å klare å finne åtte* to, altså seksten ord med like mange bokstavar i.
|
|
|
|
#8 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Har du noen "tvangstanker"?Jeg glemmer ofte å lukke skapdører.
|
|
|
|
#9 |
|
awesom
|
Sv: Har du noen "tvangstanker"?Outer meg selv som Dolmiobruker (eller strengtatt ikke da, siden jeg to ganger har kjøpt det i troen på at jeg skal lage noe enkelt, men ingen av gangene har brukt det fordi hjemmelaget er mye bedre), men her er kjøleskapet mitt for en tid tilbake siden. Jeg ble lettere stressetover at ketchup og sennepflaskene ikke var like store. Nå har jeg notert meg dette bak øret, så store ketchupflasker kommer ikke i hus flere ganger.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen "tvangstanker"?Jeg har en greie med at ting må være i enten 1, 3 eller 5 eksemplarer. Kjøper aldri to boller liksom. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen "tvangstanker"?Min tar lite tid fra livet, all den tid det er langt til nærmeste mcdonalds. Men jeg spiser kun hamburgermenyer som kommer med eske. Ellers blir det rot i rekkefølgen:
|
|
|
#14 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Har du noen "tvangstanker"?
|
|
|
#15 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Har du noen "tvangstanker"?Når gubben masserer føttene mine må han presse på alle tær likt, ellers blir jeg gal. Jeg får spader når ting ikke er likt på alle tær og begge føtter. Heldigvis skjønner han dette.
|
|
|
#16 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Har du noen "tvangstanker"?Nå satt jeg her og humret over særhetene deres, helt til jeg kom på mine egne.
|
|
|
#17 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Har du noen "tvangstanker"?OMG! Jeg dauer over dere og føler meg en stakket stund helt normal. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Shake it out!
|
Sv: Har du noen "tvangstanker"?
Samme her.
|
|
|
#20 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Har du noen "tvangstanker"?Hvis bilen har stått et fremmed mørkt sted må jeg sjekke gulv og bagasjerommet. Det kan jo ha gjemt seg en morder der må vite.
|
![]() |
|
|