Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du noen "tvangstanker"?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-13, 17:12   #61
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du noen "tvangstanker"?

Jeg har en greie med at ting må være i enten 1, 3 eller 5 eksemplarer. Kjøper aldri to boller liksom.

Dorullen må ut fra veggen, alle dører må lukkes og jeg kan kun snu meg mot høyre når jeg dusjer. Må også ligge på høyre side av sengen.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-13, 17:27   #62
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det er ikke en tvangstanke å snu doruller, det er Den Riktige Tingen Å Gjøre.

Gammel 09-12-13, 17:29   #63
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Min tar lite tid fra livet, all den tid det er langt til nærmeste mcdonalds. Men jeg spiser kun hamburgermenyer som kommer med eske. Ellers blir det rot i rekkefølgen:
1. Fjern sylteagurk (men den skal være på slik at det er en ørliten bismak)
2. Spis hamburger. Bruk en chips til å ha på ekstra ketchup.
3. Fordel chipsen i to like store hauger i eska hamburgeren kom i. Ha på ekstra salt. Nyt.

Ellers rearrangerer jeg selvsagt alle kjøperundstykker/baguetter/annet for å sikre lik mengde pålegg over det hele. Igjen er det sjelden jeg kjøper sånne, så det er et ikke-problem.

Gammel 09-12-13, 17:32   #64
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Når gubben masserer føttene mine må han presse på alle tær likt, ellers blir jeg gal. Jeg får spader når ting ikke er likt på alle tær og begge føtter. Heldigvis skjønner han dette.

Gammel 09-12-13, 17:53   #65
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg sliter med bokhyller hvor bøkene ikke står etter størrelse og farge, men det har jeg gitt opp i noen år, men en dag, da skal bøkene stå skikkelig igjen.

De skal da stå alfabetisk og/eller etter Deweynummer!

Gammel 09-12-13, 20:12   #66
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Nå satt jeg her og humret over særhetene deres, helt til jeg kom på mine egne. Dorullen må henge utover, håndklær må brettes i tre begge veier (alternativt rulles), og glassene i skapet må stå sortert etter størrelse og type. Men neste gang mannen gjør narr av meg skal jeg vise ham denne tråden, så han ser at jeg er ganske normal.

Gammel 09-12-13, 20:39   #67
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

OMG! Jeg dauer over dere og føler meg en stakket stund helt normal.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-13, 20:49   #68
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg må ha symmetri i eggekartongen, og jeg setter alle brukte kopper jeg finner i oppvaskmaskinen, selv om de inneholder en halvdrukket, varm kopp kaffe og eieren bare har gått på do.

Ja, sant, det er jo helt normalt, det med koppene!

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-13, 20:49   #69
vixen

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sprøyte gal hele gjengen!

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-13, 20:59   #70
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minty, her.

Jeg har en greie med at ting må være i enten 1, 3 eller 5 eksemplarer. Kjøper aldri to boller liksom.

Og jeg må kjøpe i partall. Dvs, jeg kan kjøpe 1 av noe. Men ellers er det alltid partall.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-13, 21:13   #71
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Hør på legen!

Det må da gå mye tid til dette?

Nek, det skjer jo berre når eg ser på tv!!! Eg syns eg har den mest intrikate varianten av tvinging ass.

Gammel 09-12-13, 21:15   #72
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Hvis bilen har stått et fremmed mørkt sted må jeg sjekke gulv og bagasjerommet. Det kan jo ha gjemt seg en morder der må vite.

Gammel 09-12-13, 21:18   #73
Fjols

Fjols sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Dorullen må henge med papiret ut.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-13, 21:19   #74
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Hvis bilen har stått et fremmed mørkt sted må jeg sjekke gulv og bagasjerommet. Det kan jo ha gjemt seg en morder der må vite.

Jeg så under senga hver kveld til jeg var langt oppi tenårene. Og jeg liker ikke å sove med ryggen mot døra på hotellrom. Jeg har faktisk ommøblert på hoellrom.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-13, 21:21   #75
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Hva gjør du vist du finner en morder der da?

Gammel 09-12-13, 21:21   #76
millact

millact sin avatar

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

, og jeg setter alle brukte kopper jeg finner i oppvaskmaskinen, selv om de inneholder en halvdrukket, varm kopp kaffe og eieren bare har gått på do.

Da er vi to.

Gammel 09-12-13, 21:22   #77
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Hva gjør du vist du finner en morder der da?

Vel. Jeg får alltid en venninne til å sjekke.
Risikerer da ikke livet.

Gammel 09-12-13, 21:23   #78
millact

millact sin avatar

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Auda, jeg snur dorullene også, ja.

Gammel 09-12-13, 21:24   #79
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg så under senga hver kveld til jeg var langt oppi tenårene.

Samme her. Jeg kunne aldri gå helt inntil senga og krype oppi på normal måte, jeg måtte liksom stoppe et skritt fra senga og ta litt sats.
Nå i voksen alder klarer jeg ikke å sove med en fot utenfor dyna for jeg innbiller meg at noen plutselig tar tak i den, og det enda vi har kontinentalseng og ingen kan gjemme seg under dem.

Gammel 09-12-13, 21:25   #80
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Ellers rearrangerer jeg selvsagt alle kjøperundstykker/baguetter/annet for å sikre lik mengde pålegg over det hele. Igjen er det sjelden jeg kjøper sånne, så det er et ikke-problem.

Det gjør jeg også. Smørbrød, baguetter og slikt er jo helt feil lagt opp på café. Det går jo ikke an å spise et smørbrød hvor den ene halvdelen kun inneholder et salatblad og alt pålegget er stablet pent sammen på den andre halvdelen. Alt må være fordelt slik at man får en bit av alt i hver munnfull.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:27.