Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg er vakker

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-13, 20:15   #61
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg er vakker

Opprinnelig lagt inn av Storemor, her.

Jeg ser syv år yngre ut enn jeg egentlig er. .

Pøh, jeg har blitt spurt om leg på polet, og det betyr at jeg ser ca 21 år yngre ut enn det jeg er!

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 20:24   #62
Storemor
Pauset

Medlem siden: Dec 2013
Storemor har opptrådd uhørt
Standard

Jeg synes at vi mennesker bør være gode mot hverandre. Jeg gir penger til barn i fattige land.

Jeg hadde mørkt hår før men så farget jeg det lyst. Veldig hyggeligt å prate med dere. Jeg er en stolt mor og trivest i yrket mitt og alt.

Men uansett, alle er like verdifulle same hvordan man ser ut

Storemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 20:24   #63
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Men! Jeg vil fryktelig gjerne lære fiskemiddag på åtte minutter!

1. Sette vann til kok i vannkoker (30 sek) MENS man kommanderer barn til å dekke bord
2. Ha smør i gryte, sette på frisk varme
3. Hakke 1/2 purre veldig fort (1 min) og ha i gryta
4. Lete etter gulrotskrelleren (1 min. )
5. Skrelle og hakke gulrøtter, ha i gryta (1 min)
6. Ha i gryta, hell over ca 1 liter vann, ha i 2-3 fiskebuljongterninger (1 min)
7. La fosskoke mens du deler opp 1 pakke fersk laksefilet i terninger (1 min)
8. Hell i 1 boks matfløte (eller mer om du liker det), behold frisk varme men ikke la det koke
9. Brøl ungene til bords. Om bitene er små nok er laksen ferdig før de har satt seg

Pepperkvern på bordet.

Ungene elsker dette og slikker omtrent skåla. Sist gang gikk det 1 kilo laks på oss 5.

Gammel 10-12-13, 20:28   #64
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Det er jo innmari dumt med krig og fred og religion og politikk og sånn da.
Men inni er vi like.

Gammel 10-12-13, 20:30   #65
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Det er jo innmari dumt med krig og fred og religion og politikk og sånn da.
Men inni er vi like.

Neida, vi er jo ikke like inni, noen er jo født onde og noen er født kjempesnille. Og jeg er født utrolig morsom.

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 10-12-13, 20:32   #66
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 10-12-13, 20:40   #67
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Neida, vi er jo ikke like inni, noen er jo født onde og noen er født kjempesnille. Og jeg er født utrolig morsom.

Eg er faktisk ikkje født enda. Lurer på om eg blir pen!

Gammel 10-12-13, 20:43   #68
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes at krig er teit.

Og i år skal jeg i hvert fall ikke lage havreflarn av glutenfri havre - det ble skikkelig teit!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 20:48   #69
Storemor
Pauset

Standard

Jeg helt sikker på at det finnes noe godt i dere alle sammen her inne. Alle kan gjøre feil. Men det er om å gjøre å se lyst på livet. Smil til verden og verden smiler til deg .

Jeg har hjulpet min mormor mye. Jeg passet på henne hver dag når hun lå på eldrehjem. Det er viktig å ta vare på de eldre.

Gammel 10-12-13, 20:49   #70
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Velkommen. Eg er nydusja og ikledd ullgenser og joggebukse. Og så har eg venta lenge på ein anledning til å bruke denne smileyen:

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 20:58   #71
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men vi er jo ikke like inni. Jeg har spist så mye sjokolade i mitt lange liv at jeg har sikkert veldig mye fett innvendig, og det har sikkert ikke du.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 20:59   #72
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Velkommen. Eg er nydusja og ikledd ullgenser og joggebukse. Og så har eg venta lenge på ein anledning til å bruke denne smileyen:

Den er fin, ja. Og anledningen til å bruke den byr seg alt for sjelden.

Det samme gjelder disse.

Denne derimot, kan heldigvis brukes daglig.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 21:00   #73
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åhalloheidu!

Jeg er ganske søt. Det har noen, nei pokker, enkelte? på FP sagt. Jeg er litt tjukk, litt høy og tar mer selfies enn damer på min alder visst skal gjøre, men det er nå likevel mindre enn hva Fotballfruen tar.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 21:03   #74
Storemor
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Smoothie, her.

Men vi er jo ikke like inni. Jeg har spist så mye sjokolade i mitt lange liv at jeg har sikkert veldig mye fett innvendig, og det har sikkert ikke du.

Jeg er helt sikker på at du er en flott person. Vær glad for den du er, for ingen andre er som deg

Gammel 10-12-13, 21:08   #75
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Flott at du er vakker, det er ikke jeg. Mindre pen, kort av vekst. Men alle kan vel ikke være vakre heller. Ikke steller jeg neglene mine så bra heller tydeligvis og ikke gleder jeg meg til jul, men jeg er ganske snill da og har til og med kjøpt julegaver. Teller det?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 21:08   #76
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Du og jeg smoothie - vi er nok ganske like på innsida.

Gammel 10-12-13, 21:15   #77
Storemor
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Flott at du er vakker, det er ikke jeg. Mindre pen, kort av vekst. Men alle kan vel ikke være vakre heller. Ikke steller jeg neglene mine så bra heller tydeligvis og ikke gleder jeg meg til jul, men jeg er ganske snill da og har til og med kjøpt julegaver. Teller det?

Nei selvfølgelig teller ikke utseende . Og til slutt så er det det indre som teller.

Har dere hørt sangen: jeg har en engel som passer på meg?. Den pleier jeg å synge av og til når jeg er alene.

Gammel 10-12-13, 21:15   #78
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Alle er pene på sin måte. Dessuten, kortvokst er da sjarmende, mange menn som liker små damer.

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 10-12-13, 21:18   #79
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mener du å si at du ikke spiser smoothies hele tiden?

Gammel 10-12-13, 21:18   #80
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Du og jeg smoothie - vi er nok ganske like på innsida.

Jepp! Og en vakker dag har vi sluttet helt å spise sjokolade, og da er vi like vakker som Storemor!

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:09.