|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
This is normal!
|
Sv: Jeg er vakker
Det passer bra, for det er absolutt eneste kriterie jeg stiller for å slippe frisører i nærheten av håret mitt - de må klippe i takt.
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Jeg er vakkerJeg er det skjønneste jeg vet i hele verden.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#9 |
|
nju nja njo
|
Sv: Jeg er vakkerDet er jo innmari dumt med krig og fred og religion og politikk og sånn da.
|
|
|
#10 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Neida, vi er jo ikke like inni, noen er jo født onde og noen er født kjempesnille. Og jeg er født utrolig morsom.
|
|
|
#11 |
|
wizzzard
|
|
|
|
#12 |
|
Superbasinella
|
Helt enig. Vi er overhode ikke like på innsiden. Jeg feks. har en løs skrue på innsiden. Opp med labben de som kan skilte med det! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
finner ut av mye
|
Jeg er veldig ulik på innsiden, jeg.
|
|
|
#14 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jeg har tre skruer på innsiden. Jeg håper ikke de er løse.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Jeg er vakkerJeg synes at krig er teit. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Jeg er vakkerVelkommen. Eg er nydusja og ikledd ullgenser og joggebukse. Og så har eg venta lenge på ein anledning til å bruke denne smileyen:
|
|
|
|
#19 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg er vakkerMen vi er jo ikke like inni. Jeg har spist så mye sjokolade i mitt lange liv at jeg har sikkert veldig mye fett innvendig, og det har sikkert ikke du. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2013
![]() |
|