|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Jeg har nok også kjerringstatus
|
|
|
#3 |
|
Tatt på
|
Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Jeg har aldri strikket en genser eller en sokk, men strikker med glede kunststrikk. Det vil si duker, sengetepper, vogntepper og gardiner i fine mønstre. Er periodestrikker, er kanskje på tide å strikke noen vogntepper/sengetepper til lille babyen min kommer i oktober.
|
|
|
#4 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Man er ikke kjerring fordi om man strikker. Man fører videre kulturaven. Nå strikker jeg Selbuvotter i anledning 150 årsjubileet til Selburosa. Veldig gøy. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Lærte også å sy på symaskin, brodere men broderingen har jeg glemt mye av. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
padawan
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Jeg kan strikke, men gjør det ikke ofte. Har strikket to gensere de siste årene. Men moren min er så mye flinkere, så jeg lar henne ta seg av de vanskelige strikkeprosjektene.
|
|
|
#8 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...
En sånn genser har je strikket også, og jeg har min andel av halvstrikkede plagg gitt.
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Man kan ikke strikke selv om man strikket et skjerf på barneskolen... |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Jeg kan strikke, også etter mønster. Faktisk kan jeg være ganske flink når jeg bare bestemmer meg for det. Men jeg har en søster som er en racer på å strikke, så når jeg ser hvor fort hun blir ferdig så har jeg stor sett ikke tålmodighet til å holde på selv. Jeg "bestiller" heller fra henne. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
One of These Days
|
Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Ja, jeg kan strikke. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
By the Sea
|
Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...
|
|
|
#15 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Trodde alle kunne strikke jeg ...Jeg kan jo selvfølgelig strikke. Grytekluter og lappetepper, men jeg hater det. Jeg strikker ikke noe pent og jeg bruker 52 ganger så lang tid som min mor. (Mora mi strikker en genser på under en uke, jeg bruker definitivt ett år) Jeg kan hekle og jeg kan sy. Det får duge.
|
![]() |
|
|