|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?
Nille har salg nå.
![]() |
#62 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler å ha en liten presskanne og en boks med skikkelig god kaffe på jobb.
![]() |
#63 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Begge deler!
![]() |
![]() |
#64 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler å ta med seg en kollega, snike seg fra jobb og kjøpe kaffe til å ta med tilbake. Man får fnist, pratet og kost seg på tjue minutter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler "Firmaets Mann" på Den Nationale Scene.
![]() |
![]() |
#67 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler å snoke i ungenes godteposer fra juletrefesten.
![]() |
#68 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler en delilig myk genser man kan ha på seg etter trening og lilla neglelakk.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler å la svigermor komme på besøk og aktivisere ungene, ha med mat, lage mat og vaske opp.
![]() |
#70 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler å komme seg i seng før midnatt for ikke å være dødtrøtt på jobb i morgen. Åh, nei vent, jeg anbefaler å ha turnusfri på en helt vanlig fredag og legge seg sent uten tanke for morgendagen!
![]() |
#73 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler unger som våkner noenlunde uthvilt i tide og fniser sammen på badet mens pappaen dusjer, sånn at han (egentlig ikke, men allikevel) har tid til å levere begge i barnehage, (nesten) uten å vekke meg.
![]() |
![]() |
#74 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler et stort glass rødvin en torsdagskveld som inntas med en god bok, kan føre til uavbrutt nattesøvn.
![]() |
#75 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler
![]() |
#76 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler også å skaffeseg ny spennende og litt skummel jobb. Og god kaffe. Blink jeans og et stort, mykt skjerf.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler bråkemusikk. (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler klesbutikken Syvende Himmel i Stavanger.
![]() |
|
|