Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva ville du ha kjøpt til deg selv for 10000 kroner?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-14, 10:59   #61
Ninnipling
Nybegynner

Ninnipling sin avatar

Medlem siden: May 2013
Ninnipling har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva ville du ha kjøpt til deg selv for 10000 kroner?

Ooh!

Reise til Italia, sko (jeg elsker sko) eller litt dyrere klær enn jeg vanligvis kjøper.

Skulle man vært mindre egoistisk (men det skulle man vel ikke?) så hadde nye hagemøbler eller vinskap vært høyst aktuelt.

Ninnipling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-14, 11:02   #62
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Ville også brukt de på reise. Til Dubrovnik eller Venezia tror jeg.

Gammel 03-02-14, 11:22   #63
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Veske.

Gammel 03-02-14, 11:30   #64
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En klokke jeg ønsker meg, nye ski og en ullgenser fra Katharina Hammet, som jeg har i grått, og som jeg også ønsker meg i sort.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-14, 11:53   #65
Stjerneskuddet
Erfaren

Stjerneskuddet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Iphone 5 av en eller annen modell, nye sko og ny jakke....

(trenger dog pengene til fliser på badet eller det ville lettet økonomien betraktelig om det viser seg at vi bestiller tur til Paris i påsken...).

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-14, 12:01   #66
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde puttet dem i banken. Jeg kjøper det jeg trenger etter hvert.

Gammel 03-02-14, 12:05   #67
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv

Cauchy sin avatar

Medlem siden: Jul 2012
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Veske eller kunst.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-14, 12:08   #68
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg hadde puttet dem i banken. Jeg kjøper det jeg trenger etter hvert.

Forsåvidt enig, det er det jeg gjør. Men jeg trenger et spark bak for å bruke de på meg selv. Å unne meg noe til 10.000,-. Jeg kommer visst fra små kår og er ikke vant med luksus. Kanskje jeg trenger større formue, slik at 10.000,- uttak ikke synes.

Gammel 03-02-14, 12:09   #69
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slalomski, foresten. Og ny sykkel.

Gammel 03-02-14, 12:17   #70
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

PT-timer, ny sykkel eller tur til USA.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-14, 12:30   #71
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Nå ønsker jeg meg el-sykkel også, m^2. og :lettpåvirkelig:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-14, 12:33   #72
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For meg er feriedager og barnevakt den aller største knapphetsgoden, så jeg hadde antagelig brukt pengene på noe helt unyttig. Som veske. Eller sko. For det har jeg jo ikke fra før.

Men kanskje PT i stedet.

- No. 4 -

Sist redigert av Candy Darling : 03-02-14 kl 12:51.
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-14, 12:51   #73
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sekkepiper!
(Og hadde det vore meir pengar att: Diverse fløyter...)

Gammel 03-02-14, 13:11   #74
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Jeg ville antageligvis latt være. Satt de samvittighetsfullt inn på sparekontoen, og tenkt at "vi", som i alle andre enn meg, trenger ingenting akkurat nå, men plutselig gjør vi det likevel. Eventuelt lagt de i feriepotten, men da hadde det nok helst blitt familieferie. :døll:

Gammel 03-02-14, 15:44   #75
Røyskatt
Fullverdig medlem

Røyskatt sin avatar

Medlem siden: Jun 2013
Røyskatt har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg må endre litt på hva jeg ønsker meg i dag.. Var på Ikea, og der hadde de sofaer som var utrolig behagelige, og med høy nok rygg til at jeg fikk nakkestøtte. Så det hadde vel gjerne blitt sofafornying, selv om det ikke akkurat er bare til meg selv.

Røyskatt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-14, 16:12   #76
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Reise! Anywhere Kanskje valgt noe litt utenom det vanlige. Hva med å brette ut et kart og kaste en dartpil?

Gammel 03-02-14, 16:15   #77
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ny sykkel, PT-timer eller en reise sammen med mannen.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-14, 16:15   #78
Røyskatt
Fullverdig medlem

Røyskatt sin avatar

Medlem siden: Jun 2013
Røyskatt har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Reise! Anywhere Kanskje valgt noe litt utenom det vanlige. Hva med å brette ut et kart og kaste en dartpil?

Du risikerer dypvannsferie kart med bare landområder så er jeg med på ideen

Røyskatt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-14, 17:52   #79
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Røyskatt, her.

Du risikerer dypvannsferie kart med bare landområder så er jeg med på ideen

Det går an å snurre globus med bind foran øynene også. Kommer du i havet, gjentar du til du treffer land. Har gjort det mange ganger.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-14, 18:38   #80
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Verdens kuleste lampe til å ha over kjøkkenbordet. Jeg har ikke funnet den ennå, men jeg leter stadig

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:10.