|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Kan du svømme? | |||
| Ja |
|
185 | 97,37% |
| Såvidt/nesten |
|
5 | 2,63% |
| Nei |
|
0 | 0% |
| Deltakere: 190. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
villende
|
Sv: Kan du svømme?Jeg både kan og liker å svømme, og svømte aktivt da jeg var yngre. Jeg er en elendig stuper, ikke fordi jeg ikke kan teknikken, men fordi jeg er en pyse. Jeg foretrekker å hoppe med bena først, noe som er særdeles upraktisk når man skal svømme konkurranser. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Kan du svømme?Hvor går forskjellen mellom ja og såvidt.
|
|
|
|
#3 |
|
Ustabil
|
Sv: Kan du svømme?
Jeg syns du skulle krysset på såvidt. Det gjorde jeg. Jeg kan også svømme et par hundre meter i basseng, men får fort problemer for eksempel i sjøen. Jeg KAN teknikken, men jeg er dårlig på svømming. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Peppy!
|
Sv: Kan du svømme?Til alle som hører hjemme på "såvidt": Tror dere ikke dette henger sammen med manglende øving? Jeg føler det er teknikken min som gjør meg langsom i vannet, og jeg blir uforholdsmessig sliten av å svømme langt. Hvis jeg svømmer sammen med min mann så vil det ta under ti sekunder før han er ti meter foran meg. Han fyker avgårde i en farlig fart, mens jeg kommer duppende langt bak. Han ville ikke klare å løpe fra meg like fort som han svømmer fra meg, så det kan ikke være kondisen min som er sååå dårlig. Hva tror dere? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Protonterapeut
|
Har du prøvd?
|
|
|
#7 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du svømme?Ja jeg kan svømme... men jeg drev med konkurransesvømming som tenåring. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du svømme?Ja jeg kan svømme. Levde og åndet for svømmetimene på skolen. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kan du svømme?Ja. Ikke særlig bra, i betydningen langsomt og kløenete. Men jeg kan godt svømme langt, bare jeg får litt tid på meg.
|
|
|
#13 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kan du svømme?Jupp, jeg kan svømme og trives godt i vannet. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du svømme?Jeg kan, men ikke min mann.. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Kan du svømme?Jeg kan svømme, men har aldri vært videre flink til det. Jeg kaver litt mye og akterspeilet er av den tyngre sorten som dermed gir litt flytebøyeeffekt
|
|
|
#16 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Kan du svømme?Tja... eg KAN symje, men det er ikkje sprekt. Eg greier å holde meg flytande og komme meg framover. Kan også ta sånne brysttak og spenne frå meg bakover, så jo.. Men eg hadde ikkje hatt sjangs i litt straum eller bølger. Har hatt symjing på skulen i 9 år. Eg var kanskje betre før. Foreldra mine på litt over 70 kan ikkje symje. Ingen har lært dei det; og dei vaks begge opp på gard eit stykke frå sjø, og bading begrensa seg nok til vassing. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Hørtes ut som meg dette! Det med dusjen også |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Kan du svømme?Vi hadde båt da jeg var barn, og ja, jeg kan svømme. Var også aktiv i konkurranser en gang i tiden. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Frøken
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du svømme?Jeg kan, men er ikke så glad i å bade på steder der man f.eks må svømme. Jeg er litt redd for skumle ting skal komme opp og ta meg
|
|
|
#20 |
|
Superaktiv
Hvor: Buskerud
![]() ![]() |
Sv: Kan du svømme?Ja jeg kan svømme, men har veldig vannskrekk så jeg bader aldri alene i sjøen! Og i ferskvann bader jeg ALDRI!
|
![]() |
|
|