|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Savner du å gå gravid?Jeg har mange tanker rundt dette i disse dager. Dette er siste gangen jeg går gravid, det er drøyt 5 uker til termin. Jeg prøver virkelig å kose meg masse med de positive tingene. Det er helt fantastisk å kjenne sparkene og bevegelsene i magen. Den lille gutten vår vokser seg stor nok til å komme ut om en 5-ukers tid og bli en del av familien vår. Det er utrolig å tenke på at det vokser et lite menneske i magen min.
![]() |
#62 |
Originala
|
![]() Sv: Savner du å gå gravid?Etter fødselen med Lillemor syntes jeg at tanken på å ikke være gravid igjen var stusselig. Jeg var riktignok lei av å være gravid, men syntes samtidig det var helt fantastisk i det første svangerskapet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Rosebud
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
![]() ![]() |
![]() Sv: Savner du å gå gravid?Ja, jeg savner det og jeg er veldig klar for å oppleve det en siste gang.
![]() |
#64 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Savner du å gå gravid?Husker i ukene etter at lillebror kom så hadde jeg sånne fantomsmerter eller hva jeg skal kalle det; jeg følte fortsatt sparkene.. bare innbilning. Da var jeg veldig sentimental og ville gjerne ha et lite nurk i magen igjen. Skkert fordi jeg var så klar over at det var siste gangen..
![]() |
#65 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Savner du å gå gravid?Njanei. Atså, til og med etter mitt første svangerskap, som var et sånt "går rundt og strutte lykkelig"-typen, så ar jeg helt ferdig med det da det var over. De to siste har vært tyngre. Denne siste gangen var det LANGT.
![]() |
#66 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Savner du å gå gravid?Jeg savner ikke å gå gravid, for de to siste svangerskapene har vært helt pyton. Men synes det er vemodig og aldri skulle være gravid igjen allikevel. Jeg kan en sjelden gang savne det å kjenne de små sparkene og all den vanvittige spennende uvissheten om når fødselen skjer. Og ikke minst det å møte den lille for første gang. Men på en måte nå så føler jeg meg så ferdig, og i kveld når jeg har vært sammen med en høygravid venninne så kjenner jeg ikke et lite stikk av lyst til å gå gravid igjen faktisk. Men det å være gravid er noe helt fantastisk, men jeg savner det ikke nå og synes det er godt å føle seg ferdig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Passiv
|
![]() Sv: Savner du å gå gravid? |
![]() |
![]() |
#68 |
sporadisk
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Savner du å gå gravid?Ja, jeg gjør det
![]() |
#69 |
|
![]() Sv: Savner du å gå gravid?Det eneste må være den litt surrealistiske følelsen av å ha et levende menneske inni kroppen. Og det å vite at der skriker han ihvertfall ikke, og ikke trenger jeg å skifte bleier heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Savner du å gå gravid?Det er godt å lese at jeg ikke er helt unormal, i hvert fall. Selv om jeg kanskje går glipp av noe.
![]() |
#73 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Savner du å gå gravid?Nei, det gjør jeg absolutt ikke! Jeg er konstant redd når jeg er gravid - vet litt for mye om alt som kan gå galt... Skal aldri gå gravid igjen, det er sikkert.
![]() |
#74 |
Peppy!
|
![]() Sv: Savner du å gå gravid?Sparkingen i magen er det jeg har likt best med å være gravid. Resten har vært skikkelig pyton. Jeg har til tider ganske mye leamus i magen, som kjennes ut som uke 20-spark. Jeg har nå begynt å late som om det er baby som sparker, og da mimrer jeg tilbake til barna som har sparket i magen min. Det dekker hele mitt behov for å være gravid. :psycho: |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Savner du å gå gravid?Nei, over hovudet ikkje.
![]() |
#76 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Savner du å gå gravid?Jeg savner ikke direkte det å være gravid, men er litt lei for at jeg aldri skal oppleve det mirakelet det er å bære frem et lite barn flere ganger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Har fått nytt nick
|
![]() Sv: Savner du å gå gravid?
Ja, dette er jeg helt enig i! Jeg hadde KS med Mathias, så jeg har bare opplevd dette med Hannah, men det var virkelig helt fantastisk. Jeg er veldig glad jeg fikk oppleve det en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Savner du å gå gravid?
Jeg har hatt så mange fantomspark at jeg lurer på om de er sponset av graviditetstestprodusentene
![]() |
#79 |
er her
|
![]() Sv: Savner du å gå gravid?Ja jeg savner det, en fantastisk tid, og absolutt noe jeg håper å oppleve igjen. Om jeg kommer til å angre dette utsagnet halveis uti et evt neste svangerskap, det får vi heller komme tilbake til da.
Du er ikke den eneste.
![]() |
#80 |
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() Sv: Savner du å gå gravid?Jeg storkoste meg under hele svangerskapet, selv med bekkenløsning og tildels store ødemer på slutten. Om det blir like enkelt med en evt. nr. 2 vet jeg ikke, men jeg har bare positive erfaringer fra forrige gang.
![]() |
|
|