|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Sommerferien er i boks. Flybilletter ble bestill i fjor høst, mens hotellovernattinger samt leiebil ble bestilt forrige måned.
![]() |
#62 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Vi bestilte i månedsskiftet februar/mars. Det var ikke et øyeblikk for tidlig, for det begynte å bli fullt på flyet og det var vanskelig å finne en passende leilighet. Vi skal to uker til Italia.
![]() |
#63 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?I dag har vi bestilt bil så da er alt på plass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Nope, ingen sommerferie i boks, men vi vet enda ikke hva vi gjør i påsken, så sånn sett er vi i rute.
![]() |
#65 |
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Sommerferien er i boks ja. Hovedferien (2 uker til Kypros) ble bestilt i oktober. En liten ekstraferie for meg og ungene til Rhodos en uke ble bestilt i vinterferien. Og for et par dager siden fikk vi begge to faktisk tildelt hytte på fjellet en uke i sommer i hyttetrekningen på jobb. Vi har ikke helt bestemt oss for hvilken vi skal velge, men hvis ingen avbestiller en hytte ved sjøen, så blir det en uke på fjellet, enten i Sirdal eller Røldal.
![]() |
#67 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Forhåpentligvis blir ferien bestilt i løpet av helgen, vi må bare bestemme oss for hvor vi vil reise. Hittil har vi sett på alt fra USA, Thailand, Spania, Kroatia og Hellas.
![]() |
#68 |
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Dere som ikke hadde bestillt i mars, har dere ferien i boks nå? |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Vi trodde vi måtte bruke så å si all ferie til å dele på å passe Knøttet frem til barnehagestart, men så fikk vi plutselig barnehageplass perfekt timet med permisjonsslutt, så nå har vi masse feriedager å bruke.
![]() |
#70 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Har en tilbakelagt ferie som skal betales når feriepenger og skattepenger kommer!
![]() |
#71 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Fikk overnatting rett ved legoland i går, jeg, for 600 kr/ natta, så jeg er godt fornøyd |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Novla, gratulerer med barnehageplass! |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
kamerat
|
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Oooh, tenk å kunne reise utenom skoleferien igjen!
![]() |
#74 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Vi bestilte vår ferie i september/oktober. Er fleksible begge to hva ferie angår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Nei, enda ikke bestilt noe, vet ikke hva vi skal engang!
![]() |
#76 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?
Jeg jobber på en bitteliten arbeidsplass hvor lite skjer midt på sommeren. Jeg spør sjefen om det passer at jeg tar ferie da og da.
![]() |
#77 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Vi bestilte i februar, fikk det vi ville ha. Ferie blir ikke godkjent før uti april, må gamble på at det går på et vis.
![]() |
#78 |
|
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Alt vi vil er å ha fri samtidig noen dager sammenhengende, og bare det har vært umulig å få til de siste årene, så når vi i år har TO uker hele familien, og i tillegg har jeg en uke med barna som Mannen ikke har fri, så er det høytidsstemning og ville jubelrop. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Vi bestiller forholdsvis tidlig, og det kan hende at vi kommer til å bestille neste års sommerferie i England allerede nå. Jeg har begynte å skjønne at nå som vi er en familie på 5 må man være tidlig ute hvis man skal prøve å booke familierom eller to hotellrom ved siden av hverandre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Vi bestilte tidlig - hus i Spania ble bestilt i september og flybilletter like etter |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|