|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Svarer jeg, selv om den er over ni. Jeg har vært på møte, fått minsten i dusjen og i seng, satt på oppvaskmasinen og laget matpakker til i morgen. Nå er det litt surfetid. Svært lite romantikk å se her... |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Optimistmannen er på fotballtrening, jentene har dusja og spist kveldsmat. Lillesøster er på tur i senga nå, storesøster skal snart få gjøre det samme. Jeg sitter og surfer og ignorerer div husarbeid jeg burde gjort.
![]() |
#63 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Jeg kom nettopp hjem etter joggetur. Nå surfer jeg mens jeg venter på å få svettet ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Javel
|
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Sitter i soffen, dett i desa og forkjøla på andre uka. Har lagt en unge og sendt en annen i seng. Eldste har nettopp kommet hjem fra trening og mannen er ute og padler. Strikker, surfer, spiller Wf og ser på tv.
![]() |
#68 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Halv 9 begynte vi å se GOT, mandagens høydepunkt. Ferdig nå og med vondt i bihulene blir det tidlig kveld.
![]() |
#69 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Jeg har pakket litt. Skal på jobbreise i morgen. Dessuten vasker jeg klær.
![]() |
#70 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?
Nei. Jeg sitter riktignok i sofaen med min kjære, men vi krangler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Prøver å døyve et bekken fra helvete med hvitvin. Funker ikke....... |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Litt før ni satt jeg i styremøte i borettslaget. Nå har jeg akkurat kommet hjem, og vurderer å utsette planlegging av samfunnsfagtime til i morgen tidlig, og heller gå og legge meg. Må tidlig på jobb i morgen da, men senga frister etter en hel dag ute på tur. Og jeg burde ryddet, for her flyter med "godværsrot", men det får være. Mannen er på øving med bandet, eldste sitter med tysklekser og gutta sover.
![]() |
#73 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Jeg lå i dobbeltsenga med minstemann lille og slumret.... lå der fra 1800-2030. Tar på åvære opåe fra 0500 for denne mora her.
![]() |
#75 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Kom hjem fra foreldremøte for en stund siden, satt på en vask (fordi den kommende 1. klassingen vil gå i rød bukse på førskoledagen i morgen) og har ryddet ut av oppvasksmaskinen.
![]() |
#76 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Men nå er vi heldigvis venner igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Nøklene dukket mirakuløst opp igjen. Da slipper jeg å haste hjem fra jobb igjen i morgen (storebror hadde klart å skru på alarmen og gå fra døra ulåst. Da han kom hjem glemte han hele alarmen, vaset inn og hadde ikke duppeditten til å skru av alarmen med...
![]() |
#78 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Litt før ni var jeg på korøvelse. Nå sitter jeg i sofaen og ser på sommerhotellet og er imponert over hvor tidsriktig jeg tror alle rekvisittene og kostymene er.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Var ute i hagen og lukte, plantet ut noen frøsådde timian, og pottet om tomater og paprikaplanter. Var egentlig veldig koselig, sett bort fra at jeg stresset over ting og tang på jobben.
![]() |
#80 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Litt usikker på hva jeg gjorde rett før kl. 21. Jeg var ferdig med å lese for lillesøster og hang nok opp klesvask. Det er så deilig nå når det er tørkevær og vasken kan henges ut. Etterpå har jeg pratet litt med storesøster mens hun spiste kveldsmat og så har jeg vært ute i hagen og jaktet snegler. Jeg pleier ikke å telle, men gjorde det i dag, og det var 48. :grøss: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|