Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-14, 21:27   #61
Nima
Stadig innom

Nima sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?

Svarer jeg, selv om den er over ni. Jeg har vært på møte, fått minsten i dusjen og i seng, satt på oppvaskmasinen og laget matpakker til i morgen. Nå er det litt surfetid. Svært lite romantikk å se her...

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 21:28   #62
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Optimistmannen er på fotballtrening, jentene har dusja og spist kveldsmat. Lillesøster er på tur i senga nå, storesøster skal snart få gjøre det samme. Jeg sitter og surfer og ignorerer div husarbeid jeg burde gjort.

Gammel 19-05-14, 21:28   #63
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kom nettopp hjem etter joggetur. Nå surfer jeg mens jeg venter på å få svettet ut.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 21:30   #64
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jeg er ellevilt sliten, og sitter i sofaen og drikker vann og trøsteleser Stolthet og Fordom.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 21:34   #65
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lå i sengen hos sønnen min som akkurat hadde sovnet. Kvalitetstid det.

Gammel 19-05-14, 21:34   #66
Senna
Javel

Senna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sitter i soffen, dett i desa og forkjøla på andre uka. Har lagt en unge og sendt en annen i seng. Eldste har nettopp kommet hjem fra trening og mannen er ute og padler. Strikker, surfer, spiller Wf og ser på tv.

Gammel 19-05-14, 21:38   #67
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Jeg jobber. Mannen sovnet da han la minstemann.

Gammel 19-05-14, 21:38   #68
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Halv 9 begynte vi å se GOT, mandagens høydepunkt. Ferdig nå og med vondt i bihulene blir det tidlig kveld.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 21:41   #69
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har pakket litt. Skal på jobbreise i morgen. Dessuten vasker jeg klær.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 21:42   #70
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Ja, det lurer jeg på i kveld!

Jeg fikk det plutselig for meg at alle andre nå sitter tett sammenkrøllet i sofaen med sin kjære og har kvalitetstid. Stemmer det?

Nei. Jeg sitter riktignok i sofaen med min kjære, men vi krangler.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 21:43   #71
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Prøver å døyve et bekken fra helvete med hvitvin. Funker ikke.......

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 21:43   #72
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Litt før ni satt jeg i styremøte i borettslaget. Nå har jeg akkurat kommet hjem, og vurderer å utsette planlegging av samfunnsfagtime til i morgen tidlig, og heller gå og legge meg. Må tidlig på jobb i morgen da, men senga frister etter en hel dag ute på tur. Og jeg burde ryddet, for her flyter med "godværsrot", men det får være. Mannen er på øving med bandet, eldste sitter med tysklekser og gutta sover.

Gammel 19-05-14, 21:46   #73
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg lå i dobbeltsenga med minstemann lille og slumret.... lå der fra 1800-2030. Tar på åvære opåe fra 0500 for denne mora her.
Mannen klipper plen. Jeg skal strikke litt til tross for rot på kjøkkebenken og maleprosjekt gående idukkkestua...

Gammel 19-05-14, 21:49   #74
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Rett før ni var jeg ute på tur i skogen skravlende med en god venninne.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 21:50   #75
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Kom hjem fra foreldremøte for en stund siden, satt på en vask (fordi den kommende 1. klassingen vil gå i rød bukse på førskoledagen i morgen) og har ryddet ut av oppvasksmaskinen.

Gammel 19-05-14, 21:53   #76
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Nei. Jeg sitter riktignok i sofaen med min kjære, men vi krangler.

Men nå er vi heldigvis venner igjen. Var nok litt lavt blodsukker på meg. Så nå trøstespiser jeg brødskiver (noe jeg aldri spiser) med smør, peanøttsmør og sjokoladepålegg. Kommer sterkere tilbake i slanketråden en annen måned.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 21:58   #77
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Mannen er sammen med venner og spiller rollespill - fast mandagsopplegg. Minstemann er lagt, mens lillemann straks skal i seng. Jeg burde egentlig lett huset rundt etter husnøklene til storebror.

Nøklene dukket mirakuløst opp igjen. Da slipper jeg å haste hjem fra jobb igjen i morgen (storebror hadde klart å skru på alarmen og gå fra døra ulåst. Da han kom hjem glemte han hele alarmen, vaset inn og hadde ikke duppeditten til å skru av alarmen med... ).

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 22:00   #78
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt før ni var jeg på korøvelse. Nå sitter jeg i sofaen og ser på sommerhotellet og er imponert over hvor tidsriktig jeg tror alle rekvisittene og kostymene er.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-14, 22:01   #79
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Var ute i hagen og lukte, plantet ut noen frøsådde timian, og pottet om tomater og paprikaplanter. Var egentlig veldig koselig, sett bort fra at jeg stresset over ting og tang på jobben.

Sitter og teller på knappene om jeg skal ta tak i jobbtingene, eller om jeg skal rydde på stua.

Gammel 19-05-14, 22:07   #80
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt usikker på hva jeg gjorde rett før kl. 21. Jeg var ferdig med å lese for lillesøster og hang nok opp klesvask. Det er så deilig nå når det er tørkevær og vasken kan henges ut. Etterpå har jeg pratet litt med storesøster mens hun spiste kveldsmat og så har jeg vært ute i hagen og jaktet snegler. Jeg pleier ikke å telle, men gjorde det i dag, og det var 48. :grøss:

Nå har storesøster lagt seg og jeg har satt brødene i ovnen. Snart kommer mannen ned og da tror jeg at vi ser en episode av noe på tv og kanskje spiser ferskt brød til kveldsmat. Ikke superromantisk, men veldig hyggelig.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:54.