Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvor finner jeg Kähler omaggio jubileumsvase 20 cm høy?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-14, 21:56   #1
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg Kähler omaggio jubileumsvase 20 cm høy?

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Jeg kan godt selge min for 4000,-

Det tror jeg på!

Gammel 29-09-14, 22:06   #2
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er det noen som har funnet den ? Vil også ha...

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-14, 23:34   #3
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av dutte, her.

Er det noen som har funnet den ? Vil også ha...

Jeg også, men har gitt opp håpet. Det får bli den svarte istedet.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-14, 23:54   #4
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om dere liker litt glorete limited edition-greier så kan jeg varmt anbefale denne amaryllis-vasen fra Daum:

På tilbud på RoyalDesign til en spottpris på 68 317 kr!

Gammel 26-09-14, 22:03   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha. Nå kom jeg akkurat på hvor jeg har sett en slik: i ekspedisjonen hos Frøknas tannlege. Sjikkeli trendsetter, den tannlegen du.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 22:19   #6
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Den faller nok veldig i smak hos mange. Og så når man ikke kan få den lenger, blir den ettertraktet. Og den blir jo profilert veldig på instagram og whatnot. Så skapes et behov, som man vil ha dekket. Snedig.

Første gang jeg så den vasen hev jeg meg på venteliste. Og jeg har aldri skjønt hva det var med Omaggio ellers.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-14, 23:50   #7
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

I min lokale Til Bords butikk i dag hang det lapp i vinduet om at de får inn disse lampene.

Gammel 28-09-14, 00:37   #8
Geitrams

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

I min lokale Til Bords butikk i dag hang det lapp i vinduet om at de får inn disse lampene.

Det var ikke den lille da? Jeg vet at det kommer en 12 cm høy i november.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 23:24   #9
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.

Det var ikke den lille da? Jeg vet at det kommer en 12 cm høy i november.

Jo, det kan godt hende det var det, altså.

Gammel 28-09-14, 00:15   #10
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes den er fin. :enkel:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 00:44   #11
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har bestilt 12 cm. Den passer til jul her i huset.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 07:05   #12
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Dette må da være en vase det er enkelt å lage (nesten lik) selv? Kjøpe en hvit vase i tilsvarende fasong, litt gullmaling og svosj!, så ha man en som er like fin.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 10:48   #13
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg har bestilt 12 cm. Den passer til jul her i huset.

Jeg har også forhåndsbestilt 12 cm. Den skal få plass på et lysfat - perfekt størrelse til mitt formål og passer til jul. Jeg har en 12 cm i hvit/sort fra før.

Gammel 02-10-14, 14:48   #14
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå ser jeg på FB at man i bokklubben kan vinne en sånn annen utgave av disse stripevasene. "Trendy vase" omtales det som.
Joda, hvit vase med striper.

Jeg fatter fremdeles ikke greia? Er det et unikt design eller noe? *trenger teskje*

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 14:55   #15
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Jeg fatter fremdeles ikke greia? Er det et unikt design eller noe? *trenger teskje*

Vi er flere. Kanskje den er spesielt godt egnet til å ha blomster i, kanskje blomstene varer ekstra lenge i en slik vase? For den kan ikke bare være pen (for det er den jo heller ikke).

Gammel 02-10-14, 14:59   #16
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Og hvorfor ikke heller gå for det litt trauste, tradisjonsrike, som man kan få til gi-bort-pris på loppemarked? Som denne:

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/i...-WjhvxjrzTlaik

Gammel 02-10-14, 15:04   #17
Guava

Guava sin avatar

Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker ikke så mye på hvor pen eller ikke den er. Esmes og Madickens vaser er jo også pene i manges øyne. Folk synes jo alt mulig rart er pent.

Det som gjør meg nysgjerrig er hva det er med akkurat denne vasen med dette designet som gjør den så fantastisk populær. Jeg blir nysgjerrig fordi jeg synes den ser fullstendig ordinær ut. Det er derfor jeg lurer på om det finnes noe med designet som er unikt, men som ikke jeg ser.
Hadde denne vasen vært like fin om den plutselig ble masseprodusert og solgt på Europris?

Gammel 02-10-14, 15:06   #18
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Det som gjør meg nysgjerrig er hva det er med akkurat denne vasen med dette designet som gjør den så fantastisk populær.

Dette slår meg også. Jeg klarer ikke å se annet enn en ordinær vase (jeg sier ikke at den er stygg, men jeg ser heller ikke annet enn noe helt ordinært med den).

Gammel 02-10-14, 15:20   #19
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Dette slår meg også. Jeg klarer ikke å se annet enn en ordinær vase (jeg sier ikke at den er stygg, men jeg ser heller ikke annet enn noe helt ordinært med den).

Det er nok mange som tenker dette, folk har jo heldigvis ikke lik smak! Jeg bare så den og tenkte at jeg MÅTTE ha den. Jeg falt pladask jeg! Den er jo ikke spesielt dyr vasemessig? 450 kr? Så prisen er ikke det som gjør den eksklusiv.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 15:20   #20
Guava

Guava sin avatar

Standard

Det som er litt spesielt med denne vasen til forskjell fra de andre er vel fargen? Stripene ser jo kliss like ut.

Man tar altså en vase til 199 kroner (som man kan kjøpe noen av de andre for), maler den med gullstriper og passer på å ikke lage for mange av dem og vips kan vasen selges for det tjuedoblete fordi den er så fin?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:43.