Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det bare jeg som ser BigBrother?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-14, 11:19   #61
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare jeg som ser BigBrother?

Jeg liker han der Hollywood-fyren som baker brød.

Gammel 02-09-14, 11:40   #62
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv

Bamsemums sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Hva er dette?

Det er en sang.
Vassendgutane - Silikon i tatti

Gammel 02-09-14, 11:42   #63
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp, du er den eneste!

Pinlige sykdommer derimot, det ser jeg på sammen med mannen. Og så har vi oppdaget et program som heter noe sånt som "Sex got me to the ER". Veldig viktig program.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-14, 11:45   #64
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ja. Juste. Penisen din holder på å råtne på rot i fem år, men du har ikke våget å gå til lege. Men så dukker det et tv-team opp, og da blotter du elendigheten uten så mye som å rødme..?

Du, det der har jeg filosofert mye over. Jeg lurer på om det er fordi de ikke har råd til å oppsøke lege/ spesialister? Jeg skjønner virkelig ikke hva som får folk til å vise frem penisen som har hovnet opp ganger 4 eller anuset der det henger ut ting og tang, eller den nedsunkne livmoren, gitt. Det må være penger??

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-14, 12:05   #65
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så ikke programmet da konseptet var nytt i nitten pil og bue. Har ingen planer om å se det nå. Men det hender vi ser bar rescue. 9-åringen min liker det (bør jeg bli bekymret? ).

Gammel 02-09-14, 12:06   #66
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Du, det der har jeg filosofert mye over. Jeg lurer på om det er fordi de ikke har råd til å oppsøke lege/ spesialister? Jeg skjønner virkelig ikke hva som får folk til å vise frem penisen som har hovnet opp ganger 4 eller anuset der det henger ut ting og tang, eller den nedsunkne livmoren, gitt. Det må være penger??

Det er jo ikke det. Gratis doktor i England, inkludert sykehus og spesialister. Tilogmed tannlege hvis man er heldig nok at man bor et sted der det er plass. Medisiner på resept er superbillig også, koster maks 60 kroner mener jeg å huske fra jeg bodde der.

De private de går til i serien koster nok litt, men jeg vil tro de aller fleste av de som er på programmet ville fått god hjelp i offentlig helsevesen.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-14, 12:11   #67
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

. Og ja.

Noen ganger skulle vi ikke hatt TV, pinlig med familieprogram som Allsang på grensen.

"Fekk igjen på skatti no he ho silikon i tatti
før då va dei små men no e dei store å rå.
ja no gjenge dei rondt i gnall tronge kle
for å vise kor store tatta dei he,
fikk igjen på skatti no he ho silikon i tatti."

Liker dere ikke Vassendgutane altså Husker fortsatt sommeren når ungene satt i baksetet og sang onkel Ruth og tante Bjarne

Gammel 02-09-14, 12:13   #68
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg måtte inn på YouTube - jeg tror nok ikke jeg bidrar med å kjøpe CD.
De synger kanskje om dagligdagse ting?

Gammel 02-09-14, 12:17   #69
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrie, her.

En nabo av meg har vært med. Bra jeg ikke så på det, for da hadde jeg sikkert hatt et litt annet syn på h*n enn jeg har ved å "bare" vite at h*n har deltatt i BB.... BB deltagelsen var før vedkommende flyttet hit. Ekskjæresten til vedkommende er også kjent fra tilsvarende, så der gikk jeg på en smell første gang jeg hilste. Hei, deg har jeg sett før - hvor er det? Ah - på tv... (søppel-tv)

Nei, jeg ser ikke på BB.

Min første tanke var Anette og Rodney.

Jeg har kun sett første sesong, da lå jeg hver kveld og så på med bøtta som fast selskap. :nygravid:

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-14, 12:39   #70
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ja. Juste. Penisen din holder på å råtne på rot i fem år, men du har ikke våget å gå til lege. Men så dukker det et tv-team opp, og da blotter du elendigheten uten så mye som å rødme..?

Er det Juste på FP du snakker om her altså?

Gammel 02-09-14, 13:17   #71
Bamsemums

Bamsemums sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så Big Brother er søppeltv, fordummende og gudene vet hva som er nevnt, men DETTE ser folk på?

Gammel 02-09-14, 14:46   #72
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg regner med at alle ser på mer eller mindre bra tv program.

Det er jo ikke akkurat all tv som er kanonbra.

Luksusfellen er et program jeg sliter med.
Rett og slett fordi jeg ikke kan fatte hvordan, i mange tilfeller, voksne mennesker kan ødelegge økonomien så voldsomt at unga hverken har hus m strøm eller barnehageplass lenger.

Gammel 02-09-14, 15:04   #73
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Pinlige sykdommer derimot, det ser jeg på sammen med mannen.

Og jeg som trodde at jeg og mannen min var det eneste gifte paret i hele verden som så på slike programmer sammen, uten å ha skilsmisseplaner.

Jeg så litt på BB den første sesongen, men ble vaksinert. Jeg innrømmer dog at jeg kan finne på å se en hel episode av Ungkaren/Ungkarskvinnen om jeg svinger innom aktuell kanal.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-14, 15:06   #74
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Rett og slett fordi jeg ikke kan fatte hvordan, i mange tilfeller, voksne mennesker kan ødelegge økonomien så voldsomt at unga hverken har hus m strøm eller barnehageplass lenger.

Jeg mistenker at en del av deltakerne kunne ha godt av medisinsk hjelp, ikke bare av økonomer. Psykiatri, altså. Jeg blir superfrustrert av å se på det, så lar være med bare et og annet unntak. I det minste får familiene det dreier seg om hjelp, og man kan plukke opp tips om hvordan man skjøtter økonomi. Big Brother er jo bare søppel. (Jeg tilstår gjerne å ha sett første sesong, jeg var 1) nysgjerrig og 2) for sliten til å sette på noe mer oppbyggende etter kveldsskift på bensinstasjon.)

Jeg kan se tv med Harriet, ser jeg. Har sett store mengder Camilla Plum, Söderläge og Bonderøven i de forrige permisjonene.

Gammel 02-09-14, 15:08   #75
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Og jeg som trodde at jeg og mannen min var det eneste gifte paret i hele verden som så på slike programmer sammen, uten å ha skilsmisseplaner.

Å neida. Vi bumper rett som det er innom en sein kveld.

Gammel 02-09-14, 15:08   #76
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg lo forresten godt da jeg zappa forbi Pinlige sykdommer for dyr, av alle ting.

Gammel 02-09-14, 15:18   #77
Carrie
-

Carrie sin avatar

Hvor: Akershus
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Min første tanke var Anette og Rodney.

Jeg har kun sett første sesong, da lå jeg hver kveld og så på med bøtta som fast selskap. :nygravid:

Nope, det var en senere sesong og ekskjæresten er kjent fra annen reality-tv. Nå kan du bare spekulere videre...

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-14, 16:05   #78
Fjols

Fjols sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Ja, men mannen ser. Forstår det ikke. Hehe.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-14, 16:28   #79
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg orker ikke å se på sånn. Ikke fordi jeg er snobbete eller noe, men jeg synes det er flaut og dumt og usigelig uinteressant. Hva er greia med å se en gjeng eksebisjonister drikke seg dritings og ha sex på TV? Jeg får neller av Se og Hør også, jeg synes det er fullstendig lavmål av sladder og grafsing og uinteressant pjatt.

Men jeg liker Say yes to the dress.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-14, 17:16   #80
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Jeg regner med at alle ser på mer eller mindre bra tv program.

Det er jo ikke akkurat all tv som er kanonbra.

Men disse menneskene med ødelagt økonomi er jo såpass reflekterte at de innser galskapen og ønsker å få hjelp til å komme seg ut av elendigheten. Man kan jo ikke si det samme om deltakerene på Paradice Hotel og Big Brother.

Jeg ser av og til Luksusfellen, det er ganske lærerikt. Og så liker jeg Hele **putt i land** baker. Og 24 timer på legevakten - det er saker for en gammel sykepleier! Men mine guilty pleasures er Say yes to the dress og Kjolen som sier ja. Sukk

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:08.