|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ullundertøy til store barn/ungdom?
|
|
|
#3 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Ullundertøy til store barn/ungdom?Norheim har ulltøy med syntetisk innside (jeg kjenner kun til slike varianter pga atopikerbarn). Snuppa digger disse, og er den fineste ulltrøyen hun har hatt, og som hun kan bruke som vanlig nå synes hun. Går opp til 16 år. GMAX fører den. Koster 250,-. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Den stripete, turkise Lindex-genseren var akkurat en sånn som jeg var ute etter, jeg har bestilt to nå.
|
|
|
#5 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Ullundertøy til store barn/ungdom?Hvis t-skjorte er et alternativ så er jeg veldig glad i devold breeze. Det er en ganske tynn og deilig ulltrøye, finnes i striper til 16 år.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Ullundertøy til store barn/ungdom?Salg hos Stormberg på endel ull.
|
|
|
#10 |
|
Bedreviter
|
Eller rett og slett Kari Traa for menn? Jeg har ullundertøy fra Ulvang og det finnes dametruser fra Björn Borg, så hvorfor skulle ikke en mann kunne ha Kari Traa-undertøy? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Ullundertøy til store barn/ungdom?Jeg hører rykter om at Bjørn Dæhli skal komme med en revitalisering, man kan jo håpe at det blir litt sprekere til ungdom/menn?
|
|
|
#13 |
|
Glamorøs
|
Sv: Ullundertøy til store barn/ungdom?Jeg henter opp igjen denne fordi jeg har kjøpt noe ull og bambus-trøyer på sportsoutleten i Torggata i Oslo i dag. Største barnestørrelse er 14 år, men den er stor i størrelsen. De er fra Vikafjell (litt irriterende logo på brystet), og i bestefartrøyefasong. Jeg kjøpte en mørkeblå med grå striper nedover ermene, og en petrolfarget. Herrestørrelsene hadde flere farger. De var ganske fine!
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Ullundertøy til store barn/ungdom?Jeg så str 170 på Lindex i går.
|
|
|
#15 |
|
flisespikker
|
Sv: Ullundertøy til store barn/ungdom?Drar opp denne igjen, jeg, siden spørsmålet er enda mer aktuelt i år.
|
|
|
#16 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Ullundertøy til store barn/ungdom?Moods of Norway har ganske kult ulltøy, tror jeg. Og er det Icebreakers, da, som også har noe ganske pent?
|
|
|
#17 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Ullundertøy til store barn/ungdom?Min gutt er veldig vàr på ull så jeg kjøpte Devold ullgenser, tolags som ikke skal klø og HH stilongs som han skal få til jul. Håper han vil bruke genseren..
|
|
|
|
#19 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2015
![]() |
Sv: Ullundertøy til store barn/ungdom?http://www.stormberg.com/no/herre/undertoy.html#/page/1 |
|
|
|
|
|
#20 |
|
flisespikker
|
Takk, der fant jeg jo til og med en i rødt/grått!
Poden elsker å gå i ren ull, men jeg vet at mange foretrekker blandinger eller å ha noe under, så det er sikkert et godt tips for dem.
|
![]() |
|
|