|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: [En slags spinnoff] Kan du handle i joggebukse?
Herregud, jeg må ha en sånn!
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [En slags spinnoff] Kan du handle i joggebukse?I butikken ja, men hadde ikke dratt til byen i en. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: [En slags spinnoff] Kan du handle i joggebukse?Joda, Fili. Det finnes virkelig ikke noe bedre, men lekkert er det ikke.
|
|
|
#6 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: [En slags spinnoff] Kan du handle i joggebukse?Jeg har ikke joggebukse. Jeg kan finne på å handle på veien hjem fra trening, da er jeg i treningstights og svett og fæl. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [En slags spinnoff] Kan du handle i joggebukse?Det kan skje, men jeg foretrekker vanlige klær. Særlig midt i rushen.
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: [En slags spinnoff] Kan du handle i joggebukse?Jeg har bare svarte yogabukser (lange), og de kan jeg stikke på nærbutikken eller på kjapp trilletur i, men stort sett skifter jeg først. Men som med så mye annet, jeg bryr meg lite om hva andre gjør.
|
|
|
|
#9 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
Sv: [En slags spinnoff] Kan du handle i joggebukse?Nei, absolutt ikke! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Audacious
|
Sv: [En slags spinnoff] Kan du handle i joggebukse?Ja, det kan jeg gjøre.
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: [En slags spinnoff] Kan du handle i joggebukse?Folk må gjøre det de vil, men jeg går ikke utendørs i joggedress heller nei. Jeg har gjort det en gang, i forbindelse med et utdrikningslag, men ikke før eller siden, nei.
|
|
|
#12 |
|
Ferdiglada
Sv: [En slags spinnoff] Kan du handle i joggebukse?Ja, eg gjorde det sist i går. Men som andre her går eg ikkje på senteret for å kjøpe ei bursdagsgåve til dømes sånn kledd. Og så er det litt forskjell på om eg er i min egen lille by eller kor som helst ellers, spesielt i den bygda kjæresten bor. Der er ikkje akkurat fashion på viktig-lista.
|
|
|
|
#13 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [En slags spinnoff] Kan du handle i joggebukse?Jeg går fryktelig sjelden i joggebukser, men hvis jeg mot formodning skulle gjøre det og må i butikken, skifter jeg først. Jeg vil helst ikke bli sett i joggebukser, men treningstøy kan jeg dra i butikken med. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: [En slags spinnoff] Kan du handle i joggebukse?Jeg kan handle i joggebukse. Jeg kan handle i hva som helst, egentlig.
|
|
|
#16 |
|
koko
|
Sv: [En slags spinnoff] Kan du handle i joggebukse?Klart jeg kan. Og i beste fall kan jeg jo møte noen kjente som faktisk tror jeg skal/har vært på trening. Hvilken bonus ville vel ikke det være.
|
|
|
#17 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: [En slags spinnoff] Kan du handle i joggebukse?Jeg går aldri i joggebukse, men hadde nok ikke gjort det nei. Mannen kan gå i skitne joggeklær når han skal i butikken, jeg må bytte klær og stelle meg om jeg føler meg som et dass utseendemessig. Jeg måtte gå i crocs de siste ukene i sist svangerskap, det var et mareritt, holdt meg mest innendørs pga. det.
|
|
|
#18 |
|
Introvert optimist
|
Sv: [En slags spinnoff] Kan du handle i joggebukse?Jeg gjør ikke det, men andre må gjerne gjøre det for min del. Så lenge de har klær på.
|
|
|
#19 |
|
Erfaren nok
|
Sv: [En slags spinnoff] Kan du handle i joggebukse?Jeg har ikke sånn typiske slappe joggebukser på en måte, men jeg har tur/treningsbukse, og de går jeg nok i butikken med, samt en fleece som regel.
|
|
|
#20 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: [En slags spinnoff] Kan du handle i joggebukse?
Sett fra et hygieneperspektiv, så er det jo egentlig ikke det.
|
![]() |
|
|