Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Matkasse - er det vits i?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-14, 12:33   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matkasse - er det vits i?

Jeg har prøvd meg nå på en uke med barnekasse fra Adam (3 ganger i uka), så får vi se hvor mye mat det blir, og om vi greier å bruke restene. Så får vi smake oss gjennom de ulike leverandørene og menyene.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-14, 13:51   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Definer planlegger: Teomannen ringer meg hver dag på jobb og spør hva jeg vil ha til middag, også handler han og lager det jeg har lyst på. Er det jeg som planlegger da? (Ja, dette var før Godt levert-tiden da.)

Ja. Da er det du som planlegger. For meg er nettopp det å finne på middag det som er bøygen.

Hvis jeg sender mannen min melding for å spørre hva han vil ha til middag (mannen min har så telefonskrekk at han ikke prater med meg i telefonen en gang), så får jeg til svar "Du finner helt sikkert på noe godt. ". Og så får jeg lyst til å kyle telefonen i veggen.

Gammel 22-10-14, 14:00   #3
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Det er jeg som planlegger, og stort sett utelukkende handler inn. Dvs. det var. Jeg var drittlei og har således opplevelsen av nytt liv med denne middagshjelpen.

Gammel 22-10-14, 14:42   #4
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Kan noen gi meg en enkel forklaring på hvordan man forandrer meny på godt levert?

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-14, 14:48   #5
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Kan noen gi meg en enkel forklaring på hvordan man forandrer meny på godt levert?

Du logger deg inn, går på din side og scroller deg ned til Leveringsdetaljer i venstremenyen.

Du har helt rett, det kunne godt vært mer intuitivt og brukervennlig. Slet litt med å finne ut av det selv.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-14, 14:44   #6
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg mente kasse generelt og ikke nødvendigvis Adams. Men Adams er en av de som er tilgjengelig her som jeg bor, og som jeg har sett mye markedsføring av.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-14, 14:50   #7
Serafin

Serafin sin avatar

Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

DER ja!
Men hvis jeg endrer i dag - den pakken jeg får nå på mandag blir ikke endret, nei?

Det var veldig lite brukervennlig ja. Jeg bruker som oftest å finne ut av slike ting ganske lett, dette var jo bare blah.

Lillesøster 09
Gammel 22-10-14, 14:55   #8
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

DER ja!
Men hvis jeg endrer i dag - den pakken jeg får nå på mandag blir ikke endret, nei?

Det var veldig lite brukervennlig ja. Jeg bruker som oftest å finne ut av slike ting ganske lett, dette var jo bare blah.

Tirsdag ved midnatt er endringsfrist, så endring i dag blir ikke for neste uke - helt riktig.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-14, 15:18   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes virkelig ikke at nettløsningen til Godt Levert er god. Men vi hadde middagshjelpen tidligere og de hadde ingen nettløsning i det hele tatt (det er kanskje en av de mange grunnene til at de gikk konkurs).

Gammel 22-10-14, 18:20   #10
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg synes virkelig ikke at nettløsningen til Godt Levert er god. Men vi hadde middagshjelpen tidligere og de hadde ingen nettløsning i det hele tatt (det er kanskje en av de mange grunnene til at de gikk konkurs).

Godt Levert er bedre en Adam på nettløsning, jeg blir frustrert av Adams nettside og håper noen snart gjør noe med den.

Mulig vi må bytte tilbake til GL, ser vi får rabatt gjennom sykepleieforbundet.

Gammel 22-10-14, 18:59   #11
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor ser du hvem som får rabatt, Miley?

Jeg har klagd 2 ganger på all hvitløken og sitronene, bedt om at de gjør det til basisvarer og isteden sender med noe annet, men de sendte bare meningsløse svar.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-14, 19:52   #12
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Hvor ser du hvem som får rabatt, Miley?

Jeg har klagd 2 ganger på all hvitløken og sitronene, bedt om at de gjør det til basisvarer og isteden sender med noe annet, men de sendte bare meningsløse svar.

Jeg vet ikke, fikk bare en mail om akkurat denne rabatten.

Gammel 22-10-14, 19:08   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Jeg setter pris på hvitløken og sitronene jeg da.

Gammel 22-10-14, 19:49   #14
Serafin

Serafin sin avatar

Standard

Et godtlevert spørsmål til.

Når man betaler med kort, når trekkes summen fra kortet?

Lillesøster 09
Gammel 22-10-14, 19:52   #15
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Standard

GL tirsdag og Adam onsdag?

Gammel 22-10-14, 19:55   #16
Serafin

Serafin sin avatar

Standard

Etter at kassa er levert?

(Jeg er litt stressa fordi at penger som skulle kommet ikke er kommet og sånn, så planene mine går litt i stå)

Lillesøster 09
Gammel 22-10-14, 19:55   #17
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Standard

Etter at kassa er levert?

(Jeg er litt stressa fordi at penger som skulle kommet ikke er kommet og sånn, så planene mine går litt i stå)

Ja, etter. Og er det ikke dekning på kortet kommer faktura på mail. Har jeg hørt.

Gammel 22-10-14, 19:56   #18
Serafin

Serafin sin avatar

Standard

Aha. Da slipper jeg å gå i total krisemodus riktig enda.

Lillesøster 09
Gammel 23-10-14, 09:43   #19
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Vi hadde deilig laks med purreløk- og dillsaus i går, poteter og gulrotsalat. Helt nydelig!

Jeg har ikke hatt dreisen på fiskemiddager før Adam meldte seg til tjeneste, og nå spiser vi mer eller mindre 100 % mer fisk en før. Det er fantastisk! Gleder meg til timiankjøttboller med bulgur og tomatsaus i dag.

Gammel 23-10-14, 10:32   #20
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Vi er på uke 2 med GL. Vi har levering 3 dager i uken, da det er det vi har tid til. Vi er så langt veldig fornøyd. God mat, fine råvarer som til en viss grad blir brukt opp. Det som ikke blir brukt opp av grønnsaker går i pizzaen til helgen.

Rettene er gode, ser gode ut, er lette å tilberede. Synes det er deilig å slippe tankevirksomheten noen dager i uken. Med rabatt fra sykepleieforbundet koster det ikke så alt for mye heller. Vi har knapt vært på butikken de siste to ukene. Da har det vært kun for å kjøpe brød/melk. Slik jeg ser det nå vil vi kunne klare oss med en tur på butikken i uken. Da for å fylle på med brød, pålegg, melk og det vi vil spise i helgen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:16.